Wednesday, March 28, 2012

Black & white challenge: Day 9

Hi my friends!


Some of my manicures are the work of an artist, I was extremely satisfied and proud of some of them, I admit . But today's... this is my water marble, and I just suck in it... never the less, if you're not too afraid, take a look at the ugliest water marble ever 
Neke od mojih manikura su skoro pa umjetnost, bila sam prezadovoljna i ponosna s nekolicinom, priznajem . Ali današnja... ovo je moj water marble, a u njemu sam grozna... svejedno, ako vas nije previše strah, pogledajte najružniji water marble ikad 
The only nail that looks like something is the one on the ring finger, the rest of it... horror! After this, I'm done with water marble. It's just not for me. The best part of the pattern somehow slips of my nails. But I tried, and the best I could do is... just not good enough. I don't even wanna talk about cleaning the cuticles 
The participant in this misfit are:
Jedini nokat koji na nešto i liči je onaj na prstenjaku, ostatak je... čista strava! Nakon ovog, gotova sam s water marbleom. Nije za mene i gotovo! Najbolji dio uzorka nekako mi pobjegne s nokta. Ali probala sam, a moje najbolje jednostavno nije dovoljno dobro. O čišćenju zanoktica neću niti govoriti
Učesnici u ovoj nepodobštini su:
Hope I'll have more luck with tomorrow's mani .
Valjda ću sa sutrašnjom manikurom imati malo više sreće .


Till we meet again... love, Žana 


p.s. the rest of the bloggers in this challenge are on they last day, please take a look at what they did 
p.s. ostatak blogerica u ovom izazovu je već na zadnjem danu, pogledajte što su one napravile 
                                             Purple Glitters 

50 comments:

  1. Well maybe not your best, but artistic and different for sure - and a good learning experience.
    I SUCK at water marbelling...

    ReplyDelete
    Replies
    1. learning experience, you say - the only thing i learned from this is not to mess with water marble ;-D

      Delete
  2. Jaz se sploh ne upam lotiti tega izziva :S

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahaha, nisam jedina koja se užasavala ovog dijela ;-D

      Delete
  3. mmmmmmmmm...lijepo si se ti to poigrala! Ja sam nekad dok sam išla na faks tak si neke slične stvari radila! Sada više ne stižem! A divno mi je! :) Baš si me inspirirala! Ljubim!

    ReplyDelete
  4. možda wm i nije tako jako loš (slažem se da je na prstenjaku najbolje ispalo), ali kožica :O za boga dragoga, pa zašto ne počistiš to okolo? ne bih htjela da zvuči ružno, ali nije mi jasno kak možeš tako neurednu i prljavu kožicu uslikati i okačiti na blog? pa bar očistiti kožicu nije kvantna fizika. ne znam, možda na to ne obraćaš pozornost, ali jako ružno izgleda i totalno unakazi manikuru, koliko god dobro ona bila izvedena. mogu razumjet da imaš suhu i ispucalu kožicu koju je teško dovesti u red (makar ni to nije nemoguće!), ali ovo je prljavo i ostaci laka su posvuda. sorry, al meni je ovo grozno za vidjeti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. @.lee. Ni ja ne bih želela da ovo zvuči ružno, ali ako nemaš ništa lepo da saopštiš, možda je bolje da jednostavno preskočiš ovaj deo bloga i da uopšte ne komentarišeš, šta misliš? :-) Nisam ja njen advokat, ali imam jak utisak da je Nail Crazy autokritična osoba i vrlo je svesna da li joj nešto dobro ili loše ide. Uostalom, i sama se u postu već izvinila za sve negativne strane ove njene manikure, pa nema baš ničega na čemu joj se može zameriti.. Pre svega treba je razumeti i podstaći da možda ponovo proba nešto što joj nije uspelo :-)
      Imaš li ti nešto lepo i savršeno da nam pokažeš i na kom blogu to možemo da vidimo? :-)

      Delete
    2. @ Nail Crazy: izvini, molim te što sam se umešala, ali ovakve stvari umeju da me pogode...
      Mislim da si dobro uradila što si objavila i ovaj manikir, iako je mogao bolje da ispadne, tako si ispoštovala sve zaključno sa poslednjim danom challenge-a, a tako ćeš imati i nešto sa čime ćeš moći da uporediš tvoj sledeći water marble koji ćeš napraviti nekog malo boljeg dana kada budeš imala malo više sreće.
      Meni se čini da svi tvoji nokti pripadaju različitim water marble manikirima :-) kao da svaki dolazi iz neke druge priče, a sviđa mi se manikir na prstenjaku, baš bi bilo lepo da su svi nokti tako uspeli :-)
      Što se tiče water marble manikira, ja sam ovu tehniku isprobavala samo na par veštačkih noktiju, a možeš zamisliti kako mi je ispalo kada nisam nikad pošteno probala da je izvedem na mojim noktima... Tako, kada ti je teško zbog tvog water marble manikira samo treba da pomisliš na mene i odmah će ti biti lakše :-)

      Delete
    3. lol, hvala ti, lako je meni kad me ima tko branit ;-D
      mogla sam i izbrisati njen komentar, ali nisam to do sada radila pa neću ni sada, svatko ima pravo na svoje mišljenje - ma kako ono bilo ;-D

      Delete
  5. ajde, drago mi je da nisam jedina koja mrzi ovu tehniku.. :-) još je ovo tvoje donekle ispalo, meni je do sad samo jedna takva manikura uspjela. inače mi se uvijek sve nekako razlijalo kad sam vadila prste iz vode i sve je bilo mutno... ma fuj! i slažem se da je umjetnost očistiti kožicu nakon ove manikure...

    ReplyDelete
    Replies
    1. o da, za to trebaju dijeliti medalje, naročito ako u manikuri ima i crnog laka ;-D

      Delete
  6. A meni se svidja kombinacija boja, i sveukupno mi deluje ok, ja sama nikad nisam isprobala ovo i ne verujem da cu se usuditi, a divim se svima vama koje uspevate ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne ide mi to i gotovo, ali kad je dobro napravljeno stvarno bude fantastično... ja u tu skupinu ne spadam :-D

      Delete
  7. I like the middle and the ring finger ;). And you were brave to do it. I don't have enough courage to try it, because I know that my water marble would be the worst water marble ever ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. come on, it can't be much worse than mine ;-D
      thanks anyway <3

      Delete
  8. I like the middle and the ring finger! My water marble attempts are worse and I only do the ring finger! lol!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks sweetie :-D
      i'm done with the water marble :-p

      Delete
  9. Svaka cast sto si se uopste oprobala radit water marble:)Ja sam htjela par puta,al kad pomislim da trebam cistit zanoktice
    (sto i inace mrzim da radim) pa sva ta cinija s vodom i lakovima plus moj sin koji se obavezno tuda mota kad ja radim nokte....jasno ti je da nisam ni pokusala:)A tvoji i nisu tako lose ispali

    ReplyDelete
  10. I don't think it's so bad, and the ring finger is indeed quite nice.

    ReplyDelete
  11. bar si nesto uspjela napravit, meni uopce nece lakovi da se sire kako treba :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni su lakovi radili svoje... ali ja nisam za to i gotovo :-(

      Delete
  12. Aww it's really not as bad as you think! I kind of like it, reminds me of watercolors =)

    ReplyDelete
  13. ne znam o čemu pričaš. ;)

    ReplyDelete
  14. I love the color mix. But it is not bad at all, I like it very much.

    ReplyDelete
  15. razumijem te...probala sam nekoliko puta i odustala

    ReplyDelete
  16. Ja za water marble isprobam sve moguce lakove, vidim koji najbolje rade i izdvojim ih. A koristim samo 2, jer se tako najbolje rasire po povrsini vode. :] I koristim destilovanu vodu, mozda sam ti malo pomogla. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :-D
      lakovi su uredno odradili svoj dio, ja sam zabucala :-(

      Delete
  17. I actually like the way third finger turned out:)

    ReplyDelete
  18. oh! i think you are being too hard on yourself! dont get discourage dear...i like the middle and ring finger! :) hugs

    ReplyDelete
  19. I think it looks really interesting, I love the colors! And the middle & ring fingers look fantastic!

    ReplyDelete
  20. Prstenjak, Wow,bas dobro izgleda, =) svaka cast

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...