Monday, March 12, 2012

How about some... lizard!?

Hi my friends!


I was in hurry, and it was 1 in the morning, there was no time for complicated manicure, so I did a simple one. The base color used to be Catherine Arley 801, the yellow holo... but I wanted green, which was sold out, so I added some pigments in this polish. Still not enough for what I had on my mind, but the bottle is now full... 
Bila sam u žurbi, i bilo je jedan ujutro, pa nisam imala vremena za kompliciranu manikuru nego sam odradila nešto jednostavno. Podloga je nekad bila Catherine Arley 801, žuti holo... a ja sam željela zelenog koji je bio rasprodan, pa sam u ovog dodala malo pigmenta. Još uvijek nije dovoljno za ono što sam imala u vidu, ali bočica je sad prepuna...


Pics taken outside, no sun, the holo is hardly visible, but it's there.
Poslikano vani, nema sunca, holo jedva vidljiv, ali je tu.


Now in the bottle looks green, but on nails still yellow. But, not bad at all, especially with black dots, this mani reminds me of some lizard. What do you think?
Sad u bočici izgleda zelen, ali na notkima mi se još uvijek čini žut. Ali, nije loše uopće, posebno s ovim crnim točkicama, sad me podsjeća na nekog guštera. Što vi mislite? 


Be happy, be healthy... love, Žana

28 comments:

  1. Meni deluje vise zelen, boja mnog podseca na China Glaze Trengsettera, barem mene. Svidja mi se jako za ovim tufnama, kako ti ispadnu tako ravnomerne?

    ReplyDelete
  2. Oh I like this base coat color! So pretty!

    ReplyDelete
  3. Meni još uvek izgleda žuta :-), samo što je tamno žuta :-) ali je holo efekat fantastičan! Evo zadatka za sledeći put: na jednom noktu nacrtaj pravog gušterčića, a na ostalima samo tačkice! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma i meni je žuta :-(
      uf, sad moram vježbat i guštere crtat ;-)

      Delete
    2. Nego šta, guštere i sve ostalo što je zanimljivo...! A ja ću da pokušam bubašvabe, baš mi lepo realistično uspevaju običnom olovkom na papiru, ali na noktima? Ako pokušam i ako uspem, onda ih i objavljujem pa neka ih gleda kome nije muka od njih, hihihi... Sve za umetnost! :-)
      Šalim se... eto, možda pređem na bubamare...! :-)

      Delete
    3. e vidiš, uvijek te bubamare nekako preskočim...
      nisam ja baš tako dobra u crtanju, ti slobodno daj ;-D

      Delete
  4. Meni je neka drap boja, boja senfa sa mrvicom zelenog odsjaja. Baš mi se sviđa, ne diraj!

    ReplyDelete
  5. Zanimljiva boja, imedju zute i zelene. :]

    ReplyDelete
    Replies
    1. baš tako, zavisi koliko svjetla padne na nju :-)

      Delete
  6. wow love the color and the dots look awesome

    ReplyDelete
  7. dobra je boja,nekako izmedju zuto-zlatno-zelena :)volim sve sa tockicama,jednostavne su a podignu manikuru:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. istina, brze i jednostavne a manikura nije obićna :-D

      Delete
  8. Sometimes simplicity is better than complexity, and I think this is a perfect example of simplicity =).
    I like it a lot =)

    ReplyDelete
  9. I love the yellow holo! Beautiful dots & design!

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...