Sunday, September 29, 2013

Matching Manicure Sunday #3 - Ruffian

Hi there!



Maybe you've guessed, this week the theme is a ruffian manicure. I thought these two colors would look nice together... and they do. Both polishes are from Gabrini: yellow is 'summer edition' M103, and blue 'summer collection' C06. 
Take a look at other girls manicure too, I'm just leaving in that direction.
Možda ste pogodile, ovotjedna tema je ruffian manikura. Meni se učinilo da se ove dvije boje ljube i da će dobro izgledati zajedno... i bila sam u pravu. Oba laka su Gabrinijeva: žuti 'summer edition' M103, a plavac 'summer collection' C06.
Pogledajte što su i druge cure napravile, i sama sam upravo krenula u tom pravcu.


Thanks for stopping by, Žana 

58 comments:

  1. Svaka cast na preciznosti,lijepe zive boje,i tko kaze da ruffian ne izgleda dobro na kracim noktima,dokazala si suprotno ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ljube :*
      doduše, nije baš da sam bila sasvim precizna, ali ja sam kratkovidna pa mi se valda oprašta ;)

      Delete
  2. Ja često u odijevanju kombinujem ove dvije boje, detaljima ili na neki način. I lijepa mi je ova manikura, i sjeća me na ljeto :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma da, još uvijek radije šetam vedre nego tamnije boje :D

      Delete
  3. Lepa i vesela kombinacija. Sviđa mi se.

    ReplyDelete
  4. Sto je ova uta super pigmentirana :D Bas je ljetni izbor boja :) svidja mi se tvoja verzija

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma je šipak, trebaju joj barem tri sloja... a preko plavog je prvo išao bijeli pa onda žuti, zato tako dobro izgleda ;)

      Delete
    2. aaa vec sam mislila da si nasla holy grail zuti lak

      Delete
    3. ma jesam, sunny side up is prastare essenceove sun club kolekcije :D
      ali možda nađem još koji, nikad se ne zna ;)

      Delete
  5. Razmisljala sam da li da se odlucim za ovu kombinaciju, jer je jako volim, i cesto nosim :) Dobro je sto nisam, imale bismo isti manikir ove nedelje :)

    Fenomenalno ti je ispao ruffian :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. još bolje da smo imale istu... veliki umovi slično misle ahaha

      Delete
  6. Zeloooo lepooooo in res super barve! :-)

    ReplyDelete
  7. Go, go, Ukraine! :-) I guess that Irina (zebra-nails) will adore it! :-)
    Super ti je ispao ovaj manikir, a u pravu si, boje se lepo uklapaju! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahaha, ma znala sam da me na nešto podsjeća ali nisam bila sigurna na što ;)
      valjda će Irina cijeniti trud ;)

      Delete
    2. ... and Tanja was right! :D

      Delete
    3. she usually is ;)
      thanks Irina :D

      Delete
  8. They look great together indeed!

    ReplyDelete
  9. Najveselija manikura ove nedjelje, bravo!

    ReplyDelete
  10. Kako je dobra kombinacija, oduševila sam se :D

    ReplyDelete
  11. You should visit Sweden with this mani ;)

    ReplyDelete
  12. Prelepo, kad sam otvorila post, odjednom mi osmeh od uva do uva, ne znam ni sama zašto, vedar, pozitivan, letnji ruffian :) Sjajno! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. e to cijenim - kad nekog osim sebe same razveselim sa svojim manikurama, hvala ti :*

      Delete
  13. Šta ja neću saznat od vas nail blogerica! Nisam imala pojma za masu ovih nekih naziva, a sad otkad radite ove nedjeljne manikure, svaku nedilju naučim nešto novo. Ma super! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. samo se zadrži u blizini, svašta ćemo te naučit ;)

      Delete
  14. this reminds me of the minions from Despicable Me :)

    ReplyDelete
  15. Prva asocijacija kada sam videla sliku - Ukrajina. :D
    Salu na stranu, kombinacija boja je odlicna i jako precizno si uradila sve. Inace koristim Gabrini lakove, ali ove dve boje nemam, no moracu da ih kupim jer bas dobro izgledaju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. druga asocijacija na ukrajinu, znači da sam dobro složila boje ;)
      hvala ti :D

      Delete
  16. Ne volim žuto ali ženo odlična ti je manikura! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nisam ni ja neki fan žute, ali hvala ti ženo :D

      Delete
  17. sviđa mi se kombinacija boja...podsjeća me na fernanda alonsa iz sezona 2005 i 2006

    ReplyDelete
  18. Aaaaaaaaaa super je, koja vesela kombinacija! Go Žana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. go žana go, don't you come here no more... jesi to mislila lol

      Delete
  19. Love your ruffian mani! This color combo reminds me of my national flag, and Sweden too :D

    ReplyDelete
  20. I love the colors you used, they're so bold and look great with the ruffian design!

    ReplyDelete
  21. Odlična kombinacija!!!
    Super su mi te vaše matching manikure :)

    ReplyDelete
  22. Čim nabavim novi laptop (stari je ošo u vječna lovišta!), a sve ovo kaj čitam i komentiram to je poskrivečki na poslu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol, držim fige da te ne uhvate ;)
      nadam se da ćeš se uskoro ponoviti i doći do nas :D

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...