Sunday, March 4, 2012

Black & white nail challenge: Day 2

Hi my friends!


It's the second day of 'black & white' challenge, today our manicures will be 'white on black', here is mine. 
Drugi je dan 'crno & bijelo' izazova, danas će naše manikure biti 'bijelo na crnom', evo moje.



To tell you the truth, I'm not quite happy with it, but I have no energy to do it all over again. For this I used: Chanel 'black satin' as base, one coat, Essence white stamping polish, fauxnad image plate m74 and Essence 'better than gel nails' top coat. 
Outside is a gorgeous day, it's sunny and warm... but I must stay inside because I still have a fever .
Now I'll go to see if the rest of my fellows bloggers already did their mani for today, come and join me, we even have a few new blogs on list .
Iskreno, baš i nisam zadovoljna s njom, ali stvarno nemam energije da radim nanovo. Za ovu sam koristila: Chanel 'black satin' kao bazu, jedan sloj, Essenceov bijeli lak za pečatiranje, fauxnad pločicu m74 i Essenceov 'better than gel nails' nadlak.
Vani je prekrasan dan, sunčano je i toplo... a ja moram ostati unutra jer još uvijek imam temperaturu hebo 'vako djetinjstvo 
Idem pogledati je li i ostatak ekipe izbacio svoje manikure, pridružite mi se, imamo i novih blogova na listi . 



Taya 








Oje Gemisi Kalkiyor


Till the next polishing... love, Žana

62 comments:

  1. Ma šta grintaš,super ti je ispalo,preslatka je ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. nekako se bijela boja slabo vidi :-(

      Delete
    2. Baš zato je super,izgleda isprano,inače bi bilo kao naljepnica;))

      Delete
    3. pa šta nije bolje kad izgleda kao naljepnica, a to nije ;-D

      Delete
    4. Meni nije,to mi je umjetno,ovako ima "dušu" ;D

      Delete
    5. haha, savršenstvo je u nesavršenstvu, jel'da ;-D

      Delete
  2. Ma šta fali ovoj manikuri, baš je dobra!

    ReplyDelete
  3. Ne znam što se buniš, jer meni je ovo super! <3

    ReplyDelete
  4. I hope you soon are well again, poor you :(
    I like the way you met the challenge :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you, i'm feeling little better ;-)
      this challenge is cool, i love non-colors *.*

      Delete
  5. It looks great and I don't see anything wrong.
    I hope you get better soon.

    ReplyDelete
  6. It's beautiful! I love that stamp :)

    ReplyDelete
  7. Mogu da razumem kada pišeš da ti se čini da ti ovo ili ono nije baš dobro ispalo, da si ovo ili ono mogla malo bolje da uradiš, naravno da su tvoje oči prve koje treba i da pohvale i da kritikuju tvoje radove...i često te iste oči vide i najsitnije greškice koje drugi ni ne primete...! Ali, to i nije loše, to nas na neki način natera da same sebe podstičemo da postanemo bolje u tome šta radimo! :-)

    Ovog puta sam na ovoj drugoj strani, danas sam posmatrač i mogu samo da se složim sa ostalima koji su komentarisali: super ti je ispalo! :-)

    Želim ti da brzo ozdraviš i čekam nove kreacije "black&white nail challenge"-a!

    ReplyDelete
  8. Ovo je preeeedivno :):)
    Svaka čast !

    ReplyDelete
  9. I like how these turned out! I think they're really cute! ^.^

    ReplyDelete
  10. I like how it looks! :)

    ReplyDelete
  11. It looks great I want this nail art on my finger nails too ;3. And get well soon!

    lg Neru

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks, come over here, i'll be glad to do your nails ;-D

      Delete
  12. oh, i hope you get better soon my dear! I love this manicure....i think it looks great! :)

    ReplyDelete
  13. :-o ženo, kako si ovo izvela?? molim tutorial za ovo jer je presavršeno!! p.s. želim ti da brzo ozdraviš i da nas još više razveseljavaš ovakvim manikuricama ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. e pa pečatom, ako nemaš ovu pločicu đaba ti znanje... doduše tebi ide crtanje mogla bi se malo i zezat ;-D
      hvala na lijepim željama <3

      Delete
  14. Love the new background!! Just found a bunch of new blogs on your list! Think I follow about 500 now! YIKES! This mani is awesome! Hope you feel better soon!

    ReplyDelete
    Replies
    1. glad you like my tree :-D
      i only follow some 750 or more... :-(
      i'm getting better, thanks :-D

      Delete
  15. Baš je dobro, ne kaki :)

    Super si pečat odabrala!

    ReplyDelete
    Replies
    1. a dobro, kad ti tako kažeš ;-D
      mislim da bi bolje izgledalo da je neka baš cvjetna boja a ne crna u podlozi :-D

      Delete
  16. OMG! I absolutely LOVE this!

    ReplyDelete
  17. I gave you the Laine Blogger Award (but I know, that I'm not the first who is giving it to you :) )

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks dear, it's always nice when someone appreciate what you're doing :-D

      Delete
  18. Ma kazem ja fino da su crno bijele kombinacije zakon :) Imam 2 nagrade za tebe na mom blogicu pa svrati:*

    ReplyDelete
  19. Replies
    1. Meni je ovo super, ne znam može li bolje, barem ja ne bih mogla!
      Baš si perfektna ! <3

      Darivanje kod mene! Svratiii <3

      Delete
  20. Što nisi bila zadovoljna sa njom, meni je stvarno super i cute. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma nekako mi se bijela boja slabije vidi... ali moglo je ispast i gore ;-D

      Delete
  21. Ovako bih nešto i ja mogla napravit...ali ne na noktićima ;)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...