Friday, March 23, 2012

Black & white nail challenge: Day 6

Hi my friends!


Finally, the time has arrive for a new manicure ... I'm walking around with my nails naked, that ends right now!
Today's theme is 'color base with something white' (I'm a bit late), I thought this won't look bad.
Konačno, došlo je vrijeme za novu manikuru  ... hodam okolo golih noktiju i to završava upravo sad!
Današnja tema je 'podloga u boji s nečim bijelim' (malo kasnim, pa što), mislila sam da ovo neće izgledati loše.



First two pictures taken in the shade, the last two in the sun. This absolutely divine color is turkish brand Woo, polish #606. I'm crazy for this color . Only downside is that it's one of those slow-drying polishes... but for this color, I'll forgive even that. The white one is China Glaze Snow.
Was I right, does this looks good or what?
Prve dvije fotke poslikane u hladu, zadnje dvije na suncu. Ova apsolutno božanstvena boja je turski brand Woo, broj 606. Ma luda sam za ovom bojom . Jedina mana mu je što je jedan od onih sporosušećih... ali ovakvoj boji nema što ne bih oprostila. Bijelac je China Glaze Snow.
Jesam bila u pravu, dobro izgleda?


Till the next polishing... love, Žana

44 comments:

  1. U pravu si nema sta,super je ispalo,a ovaj turski lakic pa boja je malo je rec savrsena:)oprastamo sto se sporo susi:)

    ReplyDelete
  2. Nisam još čula za tu marku, al je boja fenomenalna :)

    ReplyDelete
  3. Yes, it looks really good, I love it :)

    ReplyDelete
  4. It is gorgeous! I love that color!

    ReplyDelete
  5. OmG, i ja sam luda za tom bojom, preevisee, =) prelijepo si to napravila, =)

    ReplyDelete
  6. It looks absolutely amazing!

    ReplyDelete
  7. ahhh this is so cool!! i love it

    ReplyDelete
  8. u pravu si :) gdje tih turskih ima za kupit? bit ce kakve ljekarne ili nesto?

    ReplyDelete
    Replies
    1. skoro uvijek ;-D
      dobila sam ga u swapu, prije nisam ni čula za tu marku :-D

      Delete
  9. Žana darling...upravo sam oborena s nogu! Ovaj mint me kupio u potpunosti! <3 Veliki kiss od mene!

    ReplyDelete
  10. Mint is a new black! Predivan je!!!!

    ReplyDelete
  11. Naravno da si u pravu,savršeno je ;)))

    ReplyDelete
  12. i love the tips of your nail with that design!
    i'm a new follower :)

    ReplyDelete
  13. Ovo je odlično ispalo!Jako lijepa kombinacija boja.

    ReplyDelete
  14. Izgleda odlično. Tale mint lakec je res prekrasen. <3 Odličen za ta čas.

    ReplyDelete
  15. Još jedna marka lakova, o ne! :) Mint je predivan.

    ReplyDelete
  16. I love this mint! And the tips! Did you do them with a needle/toothpick? :)

    ReplyDelete
  17. Joj kasnim sa ovim čelendžima, nokti mi mikroskopski, baš me fino inspirišeš :)
    Mada reći ću ti, ovo ti je bilo "on the safe side" :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ajme, ma narast će već ;-D
      ubij me sad, i meni inspiracija štekaje ;-)

      Delete
  18. Prelepa je boja!

    Imamo sve ostale turske marke, nadam se da ce i ova doci kod nad... ili bar da ce neka od njih imati ovakvu boju :) .

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...