Wednesday, March 21, 2012

Stash post

Hi my friends!


I'd like to start this post with thanks to all of you whom noticed my absent wondering what's going on with me and send me best wishes for my good health. I really appreciate it, thanks my dearest from the bottom of my heart. God bless your kindness!
I'm slightly better, but not good enough to polish my nails . So, instead of showing you my new manicure (which is naked nails) I'll let you take a look at my stash. I love this kind of post on other blogs, hope you gonna like to see it on mine. I already show it on my fb page, even on ItGirl magazine, so if you saw it, just skip this post .
Htjela bih ovaj post otvoriti zahvalom svima onima koji su primjetili moju odsutnost pitajući se što se događa i poslali mi svoje najbolje želje za brzo ozdravljenje. Lijepo je kad netko primjeti vašu odsutnost, hvala vam drage moje, od srca, blagoslovljena vaša ljubaznost !
Malo sam bolje, ali ne dovoljno za lakiranje noktića . I, umjesto manikure (a trenutno nosim samo gole noktiće) pustit ću vas da zavirite u moju zalihu. Već sam je pokazala na fb page, čak i na ItGirl magazine, pa ako ste je već vidjeli, slobodno preskočite ovaj post .

This is my working place, place for my nails, even for my sewing machine and some crafting, polishes hiding in two drawers on right side... this used to be a make up desk, but I throw the big mirror from it  
Ovo je moje radno mjesto, mjesto za noktiće, čak i za šivaću mašinu i neke rukotvorine, lakovi se kriju u ladicama s desne strane... nekad je ovo bio kozmetički stolić, ali sam ono ogromno ogledalo u nekoj fazi premještanja namještaja bacila  

In upper drawer are some europian brands, base and top coats, glitters...
Ugornjoj ladici su europski brandovi, baze i nadlaci, glitteri...

...in lower, essence, catrice and usa brands.
...u donjoj, essence, catrice i usa brandovi.

  This is the big one, in it I'm hiding my sewing tools, and material and tools for nail art.
Ova je najveća, tu skrivam pribor za šivanje, materijale i alat za nail art.

The Essence part of my collection:
Essence dio moje kolekcije:
rock it baby, check me out, underwater, glisten up, hypnotic poison, choose me, lime up 
colour&go polishes 
absolutely stylish, got a secret, can't cheat on me, make it golden, time for romance,  blue addicted, viva la green
spicy (older version), the one and only, purple diamond, watch out, must-have
 multi dimenision, I'm still mad at Essence for kicking out this line of polishes
multi diminsion, još sam ljuta na Essence što su izbacili veće bočice 
midnight rocker, movin' on, replay, fall for me, cool and the gang
thelma, louise, romeo, julia, bonnie, clyde, bella, blair
 my twins collection
iron goddess, steel me, nothing else metals, metal battle, magic wand
 metallics collection, the magnetic polishes
gold old buffy, into the dark, true love, the dawn is broken, hunt me if you can
 vampire's love collection, the best of them all 
vampire's love, najbolja kolekcija
i'm a berliner, green grass, berlin story, deep blue sea, in the jungle
i love berlin and show your feet le
undead, blue ray, you're a heartbreaker, grand-plie in black
the rest of the le polishes
ostatak primjeraka iz le kolekcija
sunny side up, chacalaca, barefoot through the moss, party time, hello holo
tip painters and white stamping polish
If you think that Essence is my favorite brand, you're guessing right! This is the biggest part of my stash.
Ako mislite da mi je Essence omiljeni brand, dobro ste pogodili! Ovo je i najbrojniji brand u mojoj kolekciji.


Now on Catrice part of it:
Idemo na Catrice dio:
don't feed the birds, big spender wanted, hot or not, lost in mud, clay-ton my hero, sold out for ever 
it blue my mind, london's weather forecast, absolutely chinchily, run forest run,  blue cara chiao, pool party at night
wear my glasses at night, marylin & me, it's rambo no5, beam me scoty,  wine-tastic, i'm a star
The last two polishes are also Catrice, sadly their original bottles are broken
Posljednja dva lakića su isto Catrice, ali originalne bočice su se razbile 


China Glaze:
it's alive, meteor shower, emerald sparkle, ruby pumps, midtown magic

sea spray, snow, westside warrior, evening seduction
wagon trail, 2nite, lol, black mesh
Sorry for the pour quality of this pics, it was the best I could do at the moment 
Ispričavam se na lošoj kvaliteti slika, u tom trenutku bilo je to najbolje što sam mogla 


Color Club:
glitter envy, otherworldly, worth the risque, revvvolution
electronica, with abandon, snakeskin, red velvet, alias

Nubar:
black polka dots, reclaim, knight's armor, night sparkle, purple rain 
The rest of USA brands:
essie merino cool, nfu oh 60, sally hansen cosmic blue, milani silver dazzle, orly it's up to blue
wet'n'wilde: sleep-walker and blue jitters, del sol rock star


Ok, this is the enough for today, you'll see the rest tomorrow... or some other day.
Ok, dosta je za danas, vidjet ćete ostatak sutra... ili nekog drugog dana. 



Till we meet again... love, Žana

35 comments:

  1. Vidjela sma već na facebooku ovo, ali moram komentirati. Ja sam očarana! :D
    Naravno, brzo nam ozdravi, sve najbolje ti želim! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :-D
      slobodno navrati na manikuru ako ti fali koja boja ;-D

      Delete
  2. Majko moja,ima još?Pa to bi se sve moglo dobro unovčiti :)

    I želje za ozdravljenjem potpunim šaljem!

    ReplyDelete
  3. Thanks for showing us - I really hope you get well soon again, I miss you :)

    ReplyDelete
  4. Vidjela sam, ali vrijedi ponoviti - odličan stash!

    Brzo ozdravi :*

    ReplyDelete
  5. Super je kolekcija, nekako odmerena, nisi preterala kao neki, khm ;) Zavidim ti na Catrice i Nubarima, deluju mi predivno. Jedva cekam ostatak posta i nadam se da ces brzo biti bolje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nadam se da ćeš i nakon ostatka misliti kako sam još uvijek umjerena ;-D
      hvala na lijepim željama :-D

      Delete
  6. I also like this kind of post :). You have a great nail polish collection!
    P.S. I hope you get well soon!

    ReplyDelete
  7. Diiiiiiiiiiivni su, blago tebi! :D

    ReplyDelete
  8. Koja zavidna kolekcija, sve lijepo organizirano i pospremljeno:-)) Ozdravi, sto prije!

    ReplyDelete
    Replies
    1. u stvari, sad su još bolje složeni ;-)
      hvala na lijepim željama :-D

      Delete
  9. Dobrodošla natrag ;)
    Volim ovakve postove, volim gledati šta drugi imaju...ja se već neko vrijeme pripremam za prikazivanje svojih lakića al nikako da sve poslikam :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :-D
      ajde, jedva čekam da vidim šta se kod tebe skriva :-D

      Delete
  10. Dobro da si se ti nama vratila! ...a da si nam nedostajala... pa, onako, malčice... (to da se ne uobraziš!) :-)
    Ma, jesi, nedostajala si nam!
    Hajde sada, baci se na posao da nadoknadiš propušteno! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lako se tebi zezat... kad imaš koga ;-D
      evo radim jadna, sve se praši iza mene :-D

      Delete
  11. želim ti brzo ozdravljenje!
    lijepa kolekcija, nedavno sam prebrojala svoje 171 + 10 minića bez nadlaka i crackle...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :-D
      eto vidiš, kad bih oduzela sve glittere i crackle bili bi i u mene tu negdi ;-D

      Delete
  12. jaooo koliko divotica O_O nadam se da nije nista ozbiljno i da ces brzo ozdravit :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :-D
      a kad ćeš ti pokazat svoje ;-)

      Delete
    2. a imala sam vec jedan post s kolekcijom, doduse ponesto je narasla od tad pa bi mogla nekad ponovno poslikat, porazmislit cu jos o tome

      Delete
  13. Samo ti nama ozdravi pa da uzivamo u divnim manikurama:)A kolekcija je super,moja je znatno manja,ali raste skoro svakodnevno:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :-D
      ne bojim se, narast će i kod tebe ;-D

      Delete
  14. sad ćeš pasti u nesvijest kad čuješ koliko ja imam lakova... jedan! :D

    ReplyDelete
  15. Ooooo, stash photos! Obožavam ovakve postove! :) I bome, ženo, super ti je kolekcija (komentarišem i novji post :)). Ja baš sad planiram sve svoje lakove baciti na krevet i odlučiti, koji ostaju i koji ide. Malo sam već pretjerala.

    Nadam se, da nije ništa ozbiljno, i da brzo ozdraviš. *hug*

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne spominji pretjerivanje, srećom ja redovito dijelim lakove pa je broj manji nego bi trebao biti ;-D
      hvala na lijepim željama <3

      Delete
  16. Drago mije da si bolje :)
    A početak kolekcije je wow :) Ja sam otpozada gledala, prvo drugi post pa onda ovaj prvi :D

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...