Wednesday, November 23, 2016

Till We Meet Again

Bok cure!

Mislim da je vrijeme i red da se ovaj post napiše. 

Ove godine imam problema s blogom, najveći među njima su nedostatak volje i preokupiranost nekim drugim stvarima. Jednostavno više nisam u stanju izdvojiti par sati dnevno da mu se posvetim. Je li mi žao zbog toga!? I jest, i nije... ovako imam vremena za neke druge stvari koje su patile zbog bloga, ali s druge strane, tu je onaj 'a-ha' osjećaj kad pronađete neku slatku bočicu koju bi instantno podijelili sa svojim virtualnim prijateljicama, jer ove koje Vas okružuju ne padaju na iste stvari. Zbog toga mi bloganje jako fali. Ali, život neminovno ide dalje...

Trenutno imam tonu poslikanih lakova, koje ću Vam ipak pokazati na stranici My stash. Nadam se da ću uhvatiti barem toliko vremena da povremeno ubacim fotku kakvog krasotana u bočici. Da, još uvijek povremeno nabacim koji novi lak, što da radim, ovisnosti se nije lako riještiti. 

Moja kolekcija trenutno broji... nekih 600tinjak lakova, više ih ne smijem brojiti. Ni u uduća tri života ne bih ih stigla sve potrošiti, stoga sam odlučila nekima od njih potražiti novi dom. Koji su to lakovi, možete provjeriti u novoj rubrici - Blog Sale

Moja fb stranica će ostati aktivna, popratite me tamo. 

Htjela bih Vam još jednom zahvaliti na podršci, na svim lijepim riječima i komentarima kojih je ovaj blog pun... falit ćete mi, svaka od Vas. Ne mogu Vam niti opisati koliko sam se dobro osjećala zbog rada na blogu, zbog interakcije s Vama čitateljicama, zbog podrške mojih dragih kolegica blogerica... Sve ovo vrijeme posvećeno blogu bilo je jedno krasno putovanje, i to kakvo - ekskurzija!!!

Neka ovo ne bude zbogom, samo doviđenja... do neke druge prilike.

Volim Vas sve, Žana


28 comments:

  1. Take care. I will miss you. Big hugs xxxx

    ReplyDelete
  2. Glasam za Do(skorog)vidjenja Zana. Samo ti lepo napuni baterije i vrati se sa svojim jedinstvenim i neobicnim i mastovitim manikir- idejama onda kada ti budes htela: Mi cemo te cekati!

    ReplyDelete
  3. Oh dear Zana, that is life - but I am going to miss you and will keep my fingers crossed that you some day will return and revive the blog <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. you said it right, that's life... take care my dear :*

      Delete
  4. Što da ti kažem, život nosi promjene i ništa ne ide na silu...ali Nail Crazy će uvijek ostat institucija šta god ti mislila o tome :) tipkamo se na Facebooku, da se nisi usudila nestat i od tamo!

    ReplyDelete
  5. A daj :(
    Faliti ces puno,ali razumijem,i ja sam u istoj situaciji...Napuni baterije,i nadam se da ces nam se vratiti,nije isto bez tebe i tvojih noktica :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. onda znaš kako mi je... ali idemo dalje :*

      Delete
  6. Draga Žana! Uz tvoj blog sam postala još više ovisna o šarenim bočicama, pa niti moja kolekcija ne broji manje od 500 bočica. i Nikad mi nije dosta:) Iskreno će mi nedostajati tvoji postovi, ali neka ovo bude doviđenja,kako si i sama rekla. Veliki pozdrav od Ivane!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. uuuu znači i tebe smo baš navukle ;)
      hvala ti :*

      Delete
  7. Nažalost, ni ja ne pišem onoliko često koliko bi htjela. Puno puta sam ozbiljno razmišljala o odustajanju iz raznoraznih razloga, a onda kad se sjetim koliko sam divnih ljudi upoznala upravo preko bloga bude mi žao. Aliii, ono kaj hoću reći je sljedeće...da nije bilo tebe i tvojeg bloga, danas bome ne bi postojao niti inSANEnails :) Ti si glavni krivac radi kojeg sam po prvi put u životu primila kist u ruke i napravila svoju prvu freehand manikuru, ali to ionako već znaš ;) Kad se samo sjetim tih svojih početaka haha, bilo je tu svega :D Ali bez obzira na sve, moram se složiti s tobom i reći da je sve ovo vrijeme provedeno na blogu jedno jako lijepo putovanje i nadam se da nikad neće završiti. Kako kažu u seriji 'the 100' - may we meet again :) <3

    ReplyDelete
  8. Ako nista drugo- barem cu te pratiti na fejsu!
    Pozz! :)

    ReplyDelete
  9. kad se sjtim nasih početaka i dopisivanja... upita za nail art. od tebe je sve krenulo,moja prva i jedina učiteljica u svijetu manikura. da nije bilo tebe vjerovatno bi jo 'samo' lakirala nokte bez da probam nesto novo

    ReplyDelete
  10. znaaaaaaam kako je samo nemam volje ni za napisat ovakav post XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. vjerujem ti, ovakav post i nije lako napisati :)

      Delete
  11. mislim da smo u isto vrijeme počele, a ja sam davno prije zbog nedostatka vremena odustala od pisanja bloga, sli ne i od lakičarenja :) našla sam se na instagramu ne oduzima mi previše vremena. nagovarala sam i tebe da se pridružiš, razmisli opet, možda te ovaj put uspijem nagovoriti hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. daaa, a ja sam tebe nagovarala da ostaneš još malo tu ;)
      ionako više nisam za nail art, sad ću guštat tek u lakovima po svom guštu :D

      Delete
  12. Neki koje najvise volim da pratim odlucuju da vise ne bloguju i to mi ostavlja malo gorcine, malo tuge.. Ne znam sta da ti kazem, nadam se da ces se s vremena na vreme vratiti da malo "osvezis" blog, bar jednom mesecno.. A o nedostajanju bolje da ne pisem, ti si bila jedna od mojih prvih followers-a, verovala si u mene od samog pocetka i podsticala me da idem dalje... tvoji postovi su me uvek razveseljivali, osim manikira bilo je tu i stosta zanimljivo da se procita, pa si mnogo puta bila zasluzna sto sam imala osmeh na licu... Dobro, pratim te na Fb-u, do nekog novog vidjenja na blogu! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep, od nas 'stare garde' malo je preživjelo... zasiti se čovik, nekako to preraste više u obavezu pa tek onda u zadovoljstvo...
      svejedno, hvala ti na lijepim riječima, i ti si meni jedna od najvjernijih čitateljica :*

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...