Wednesday, March 7, 2012

Black & white nail challenge: Day 3

Hi my friends!


We're already on third day of black&white challenge. Today's theme is black base with some color. I don't know about you, but it seems that when someone's give me the specific theme, my minds just shut up... all the good ideas run away, and when I see manicures of other girls participating in this challenge I say: I could do that... but at the time that didn't crossed my mind
Fortunately for you and me, today I came up with a good idea . How was the performance, it's up to you to judge. 
Evo nas već u trećem danu crno-bijelog izazova. Današnja tema je crna baza s nekom bojom. Ne znam kako vama, ali meni se čini da kad mi netko kaže da nešto moram napraviti baš tako, mozak mi se zatvori... sve dobre ideje pobjegnu, i kad vidim manikure od drugih cura koje sudjeluju u ovom izazovu kažem: ma i ja sam to mogla napraviti... ali kad je trebalo nisam se toga mogla sjetiti .
Srećom i po mene i po vas, danas mi je na um pala dobra ideja . Kakva je izvedba, morat ćete same prosuditi.  



This was my right hand, I'm a right-handed person, remember that. Now on my left, which was disappointment... it's not a fail, but right hand is much more prettier. 
Ovo je bila moja desnica, a ja sam dešnjak, zapamtite. Sad na lijevu ruku, koja je ispala razočaranje... ne mogu reći da ne valja, ali desna ruka mi je puno ljepša.


The polishes I used to create this...
I lakići koje sam koristila...



What say you - good or not? 
Što vi kažete - dobro ili ne?


I almost forgot to mention the other fellow bloggers in this challenge, shame on me, be sure to visit them also. 
Skoro sam zaboravila spomenuti kolegice blogerice koje sudjeluju u izazovu, sramota, posjetite i njih. 


Till the next polishing... love, Žana

60 comments:

  1. It looks great, I love it.
    And it's too funny that we both post fire on nails today, both in a challenges even if different challenges..... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks... no kidding, i'm going to see what you've done :-D

      Delete
  2. wow this is amazing! came out really awesome. great idea!

    ReplyDelete
  3. I vote good! Looks very flame-y.

    ReplyDelete
  4. Meni je čak na lijevoj ruci nekako ljepše :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni na desnoj, ali sam uvijek za slobodu izbora ;-D

      Delete
  5. PREEEEEdobro!!! <3 Ti si majstor :)

    ReplyDelete
  6. Ovo su jedni od najboljih flames nail art koje sam ja vidjela,tako mi mocno izgledaju :)

    ReplyDelete
  7. Čudovito! Super ideja in tudi odlična izvedba! Najbolj pa mi je všeč sredinec na tvoji (pazi to - ) levi roki! =))

    ReplyDelete
  8. Its; beautiful and i love the colors!

    ReplyDelete
  9. Nije ni lijeva losa al desna je odlicna :))

    ReplyDelete
  10. Very pretty! Seems suitable now that Hunger Games is such a popular book as well :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. i haven't read it yet, but soon, i hope ;-D
      thanks :-D

      Delete
  11. I'm on fireeeee baby!!! This looks awesome!!!!
    Now I can't wait to com back and see what will you make with white base =)
    Did you use dry marble technique? Now I SERIOUSLY have to try it =).

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks sweetie :-D
      yes, it's dry marble technique, it's so fun and easy, you MUST try it :-D

      Delete
  12. So special and so unique. Love it!

    ReplyDelete
  13. This is a great idea and it looks very beautiful. :)

    ReplyDelete
  14. Vatrena manikura za vatrenu žensku :PP
    Super je,i meni redovito desna ruka ispada bolje od lijeve,a dešnjak sam ;))

    ReplyDelete
  15. super su!!!koji je broj ovaj GR paris?

    ReplyDelete
  16. Vau! Baš me oduševila ova vatrena manikura! :))
    Sretan 8. mart!

    ReplyDelete
    Replies
    1. drago mi je da ti se sviđa, hvala... sretan Dan žena i tebi :-D

      Delete
  17. Obe ruke su ti predobre, odusevljena sam! ^^ :*

    ReplyDelete
  18. Wooooow, savršeno i ideja je odlična... :)

    s tim postupkom svašta se na noktima može napravit ... :)


    btw sretan ti dan žena :)


    pusaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. drago mi je da ti se manikura svidjela... o da, čini mi se da sam se tek počela igrati s noktima ;-D
      hvala, i tebi :-D

      Delete
  19. Vatraaa, bas dobroo, gledala sam i nokte od ostalih, tvoje je bas extra =)

    ReplyDelete
  20. Cool! This reminds me of the movie, Ghost Rider. Does that make sense?

    ReplyDelete
  21. Wow! This is so cool looking! Awesome flames!

    ReplyDelete
  22. thanks, are you gonna try it? :-D

    ReplyDelete
  23. OMG, pa kako sam ja promašila sve ove manikure?!? Fantastično si to napravila, odlično izgleda. Opet te pitam, kako si to napravila, nikad si ne bi mislila, da će žuta i crvena tako jasno ispasti na crnoj bazi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nisi mi dolazila u posjete :-(
      rađeno tehnikom dry marble, a boje se vide zato jer su u debljem sloju ;-)
      ma najbolje da dođeš na repeticije ;-D

      Delete
    2. Znam, puno blogova sam sad skoro prestala pratiti, i moj vidiš, da nije baš redovno updatan. :/ Šta mogu, škola i to. Al hoču sad češće dolazit, obečavam. :)

      Delete
    3. samo ti uči, to ti je ipak važnije... ja ionako nemam pametnijeg posla u životu ahahahahaha

      Delete
  24. Ajme,ovo je odlično!Too hot!!!

    ReplyDelete
  25. Dobri su nokti i na levoj i na desnoj, a meni se najviše dopada kako je ispao nokat na domalom prstu desne ruke! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. e zato ima puno prstiju, pa svatko može izabrati favorita ;-D

      Delete
  26. Meni je ovo oodlično! sviđaju mi se takve vatrene manikure!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala, baš mi je drago da ti se sviđaju :-D

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...