Saturday, November 15, 2014

Essence Top Coats - Magnetics, Sparkle Sand & Holographics

Hi there!


I got my hands on essence top coats, I tried them, and now I'm ready to show them to you. 

Dočepala sam se novih essence nadlaka, isprobala ih, ia sad sam spremna i podijeliti ih s Vama.



Here is my hand before the experiment, with two coats of nail polish, no topcoat: essence 'berlin story', p2 'crazy beauty', b.pretty 'deep pink' and p2 'aloha dreams'. On my thumb I have S-he 115 (but you can't see it on this photo).
Let's start with the one on the left - magnetic top coat 'i believe in magic!'.

Evo boja, odnosno lakova prije eksperimenta, s dva sloja svakog laka, bez nadlaka: essence 'berlin story', p2 'crazy beauty', b.pretty 'deep pink' i p2 'aloha dreams'. Na palcu nosim S-he 115 (no na ovoj se fotki ne vidi). 
Krenimo s prvim slijeva - magnetic nadlak 'i believe in magic!'.


It looks kinda greyish in the bottle, reminds me on too diluted mercury I don't know.

U bočici izgleda sivkasto, mene podsjeća na prerazrijeđenu živu  I don't know (ne znam ni sama kako bih to bolje opisala).





Does it works? Yes, it works! I applied a generous coat over each polish, then putted a magnet on the top... and after some 15 seconds this is what I got. In person, it looks best over black polish. The procedure is just like with any magnetic nail polish, you have to do one nail at the time. It changes the color of nail polish, just a bit, and it has very glossy finish, as you can see on photos above. Drying time could be faster. 
If you're really into magnetic nail polishes, you must try this top coat.

Radi li išta? O da, definitivno radi! Nanijela sam velikodušan sloj preko svakog laka, a onda spustila magnet preko njih... i nakon nekih 15 sekundi dobila - ovo. Uživo, najbolje izgleda preko crnog laka, premda se na fotkama tako ne čini. Postupak je isti kao sa svakim magnetskim lakom - lakirate jedan po jedan nokat. Donekle mijenja boju laka, ne previše, a završnica mu je baš sjajna, što možete vidjeti na gornjim fotkama. Tek bi vrijeme sušenja moglo biti nešto brže.
Ukoliko Vam se sviđaju magnetski lakovi, ovaj nadlak ne smijete propustiti (ali zato essence magnete slobodno preskočite, meni su jako slabo radili).


Sparkle sand top coat 'i feel gritty' looks kinda milky in the bottle, and you can see sparkling particles in it. 

Sparkle sand nadlak 'i feel gritty' izgleda nekako mliječno u bočici, a daju se primjetiti i svjetlucave čestice. 






Well, these are my nails with just one coat of sand top coat over base polish, but generous one. This baby actually give your nails textures, and some sparkle. I just love how it looks! It slightly changes the color of polishes... and trust me when I say that it looks better with just one coat than with two. Drying time is great, just like with majority of sand polishes. This is not comparable with China Glaze sand polishes, but it's texture after all. With this baby, you can have textured nails in any color you like. 

Evo i mojih noktiju s jednim obilatim slojem pješčanog nadlaka preko bazne boje. Ovo čudo noktima zbilja da dojam teksture, a tu je i nešto bling-blinga. Meni odlično izgleda! Ne strašno, ali ipak promijeni boju laka... i vjerujte mi kad kažem da je bolje staviti ga u jednom no u više slojeva (s više slojeva samo zagladite teksturu). Vrijeme sušenja je odlično, kao i kod većine pjeskića. Nije da se da usporediti s recimo China Glaze hrapavcima, no i ovo je hrapavo. S ovim malcem, možete imati hrapavac u kojoj god boji poželite. 


Essence effect nail polish holographics 'i heart magic'*. Lot's of holo particles in this bottle  big grin.

Essence effect nail polish holographics 'i heart magic'*. Tona holo čestica u maloj bočici big grin.

inside, under artificial light, one coat of 'i heart magic' / unutra, umjetna rasvjeta, jedan sloj holića

two coats of  'i heart magic' / dva sloja 'i heart magic'

one coat / jedan sloj

two coats / dva sloja



 outside, one coat of holographic top coat, cloudy / vani, jedan sloj holo nadlaka, oblačno

I guess this will be the most popular of these three top coats. We all love holo big grin. It doesn't look bad with one coat, but with this one you get better (or should I say more spectacular) result with two. It dries pretty fast, but looks better with glossy topcoat over it. I'm really sorry that there was no sun that day, but you see how it looks under artificial lights. Now I can finally have that mint holo winking.
If you're wondering, sparkle sand top coat is my favorite. What do you think, will you try any of these top coats? 

Mislim da će ovaj biti najpopularniji iz ovog tria. Svi volimo holiće  big grin. Ne izgleda loše ni s jednim slojem, no bolji ćete (ili da kažem spektakularniji) rezultat dobiti s dva sloja. Suši se prilično brzo, a izgledat će bolje s nadlakom preko. Zbilja mi je žao što taj dan nije bilo sunca (a ni sutradan), no možete naslutiti nešto po fotkama pod umjetnom rasvjetom. E sad konačno mogu imati i mint holo winking.
Pješčani nadlak je moj favorit. Što Vi mislite, hoćete li probati koji od ova tri nadlaka?

Thanks for stopping by, Žana 

*PR sample

47 comments:

  1. Sviđa mi se što si ih sve pokazala preko više boja.

    Od magneta sam se ohladila inače bih sigurno odmah pojurila po ovaj magnetni nadlak. Preostala dva imam i peskastim sam zadovoljna, a ovaj drugi me je malo razočarao jer su samo holo šljokice, a ne nadlak za holo efekat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. preko svako boje drugačije izgleda, zato su varijacije u boji namjerne ;)
      meni nijedan nije sasvim loš, ali mislim da ću pjeskić najviše šetati ;)

      Delete
  2. Pa ja ću načisto poludit dok se ne dočepan holo laka. Prekrasan je. Ova druga 2 iman, uskoro su mi na redu za probavanje, samo me ovo vrime nervira, stalno oblačno. :/
    Aloha dreams također izgleda primamljivo! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. šta da ti kažem, imam samo primamljive lakiće ;)
      daaaa, palac doli za vrime, kvari fotke :P

      Delete
  3. I'm Feeling Gritty, wow, what a name :D
    My favourite will be the holo topper but the magnetic looks is lovely too :)

    ReplyDelete
  4. Baš dobro izgledaju sva tri efekta...videla sam ovaj sand, magnetic ne, mada nisam mnogo no obratila pažnju. Ta dva su me oduševila. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. malo promjene u odnosu na krem lakiće... drago mi je da ti se sviđaju :D

      Delete
  5. I LOVE all of them!! Especially the I Heart Magic one! Super gorgeous and I can't take my eyes off your nails xD The magnetised one also looks so magical!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. glad you like them, they really look interesting :D

      Delete
  6. bas si nam pokazala lepe slike..srednji imam i isprobala sam ga u jednom sloju i dopada mi se ! mada su i ovi ostali dobri ! svidja mi se sarenilo i sto je svaki nokat drugacije boje..bas veselo izgleda, girly :)
    lep vikend zelim , pozz

    ReplyDelete
    Replies
    1. nokti su mi k'o bombončići, ali htjela sam vidjeti kako se nadlak ponaša na različitim bojama, zato je šarenilo namjerno ;)
      hvala ti, uživaj :D

      Delete
  7. Meni je hrapavac najbolji :D Kupiš njega i imaš hrapavaca koliko želiš!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jel'da, i ne moraš se trgat i lovat tamo neke limitirane edicije ;)

      Delete
  8. svaki nokat u drgoj boji i sa tc! predivni su! što se tiće TC vraćam se onim standardnima, ove kao ni onaj toper od essenca sumnjam da cu kupovat

    ReplyDelete
    Replies
    1. znaš me, ja sam morala probat... ali nije mi mrsko što ih imam, mislim da će se i koristiti :D

      Delete
    2. to svakakao, pogotovo u galaxy manikuri :)

      Delete
    3. sjetila sam ih se za christmas sparkle temu kako bi dobro došli ;)

      Delete
    4. eto vidiš, ima primjena koliko god hoćeš ;)

      Delete
  9. Replies
    1. drago mi je da ti se sviđa, znači mogle bi ga vidjeti i kod tebe :D

      Delete
  10. Vauuu, ne znam šta pre da izaberem kao favorit.. Sve je divno

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti... ali hvala u biti ide essenceu za dobre proizvode :D

      Delete
  11. That's a nice post - I love i heart magic <3

    ReplyDelete
  12. Replies
    1. nadam se da ćeš ih naći i pružiti im topli dom :D

      Delete
  13. Ovaj sandic imam,i volim ga jako,a ova dva jos nisam susrela u svojim drogerijama,ali kada (citaj ako ) se pojave,bit ce moji,pogotovo magnetic,bas mi je islo na zivce sto su svi magnet-lakovi tamne boje.Meni najbolje "rade" GR magneti ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jel'da treba nam neki živi magnetić... samo što se i ovaj nadlak bolje vidi na tamnijim lakićima ;)
      moji su magneti s ebaya, i rade sasvim pristojno :D

      Delete
  14. I like them all and thankfully own them all :-) I had been lusting after the Dance Legend magnetic topper but I saw the Essence one and got it instead! Need to try them soon :-)

    I already had the DL sandy topper (Sahara) but I got the Essence one as well ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. i thought about buying dance legend toppers too, luckily essence has its versions :D
      is sahara any better, i was completely mesmerized when i saw it?

      Delete
  15. Imam 'i heart magic' i baš mi je super, a sad si me zainteresirala i za ovog pjeskića... Iako ja više volim GR i P2 efekt kod hrapavaca...

    ReplyDelete
    Replies
    1. slažem se, i ja volim kad su hrapavci pošteno hrapavi, ali ovaj će poslužiti kad mi se bude šetalo nešto hrapavo a nemam baš tu boju ;)

      Delete
  16. Holo is my favourite, but I like the other two also! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks Irina, hope you'll get your hands on some of these :D

      Delete
  17. i love these cool effect toppers, the magnet one is my favorite!

    ReplyDelete
  18. jedino mi je holo top coat super, ova druga dva su mi bezveze

    ReplyDelete
    Replies
    1. može, dopuštam i takvu mogućnost :D

      Delete
  19. Imam Sparkle sand nadlak i sviđami se. I lak mnogo duže traje, naravno. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. drago mi je da ti se sviđa, uživaj u njemu :D

      Delete
  20. I ja sam imala poneki problem sa Essence magnetima, ali onaj magnetni top coat super radi! :-) "I Heart Magic" je bas magican! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni su sva tri krasna, i svaki radi ono što je obećao :D

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...