Saturday, March 10, 2012

Black & white nail challenge: Day 4

 Hi my friends!


Already day 4 of our challenge, today's manicure is 'white base with some color' and this is what I've done.
Već smo u četvrtom danu našeg izazova, današnja manikura je 'bijela baza s bojom' a ovo je moj rad na temu.



And the products I used...
I proizvodi koje sam koristila...



The rest of the team from this challenge, don't miss their posts:



  • Purple Glitters 
  • Colorfull bottle
  • Biba's beauty corner 
  • Taya 
  • Nail crazy 
  • Mateji ustvarjata 
  • My nail grafiti 
  • Emerald sparkle 
  • Wacky Laki 
  • Omgnoodles
  • LACQUERED TIPS  
  • WelcomeTo Brianna's World! 
  • Pink Polish Addic
  • My Little Vanities 
  • Hooked on polish
  • Posh nail art
  • Biberlee - Džumbus
  • Oje Gemisi Kalkiyor



  • Be well, be gorgeous... love, Žana

    46 comments:

    1. this manicure looks fun! :)

      ReplyDelete
    2. Oooo, evo, ova manikura je per-fektna! Kako si je napravila? Sa scotch tape? :)

      ReplyDelete
    3. Baš mi je slatka,super kombinacija boja ;))

      ReplyDelete
      Replies
      1. jel'da, i meni se čini da sam ih dobro složila ;-D

        Delete
    4. I loved it. Nice challenge!

      http://esmaltesycia.blogspot.com

      ReplyDelete
    5. Aaaah, beautiful! the colors, the pattern, everything! :D

      ReplyDelete
    6. Ti si danas razvalila! Izgleda kao vitraž!

      ReplyDelete
    7. Super izgleda, volim ovaj catrice-ov zeleni :)

      ReplyDelete
    8. koja preciznost za rucni rad. sto jr ovaj diamond hardener taj bijeli ili je to samo base coat?

      ReplyDelete
      Replies
      1. hvala :-D
        uf, zaboravila sam ubacit cg snow u hrpu, diamond hardener je ipak samo base coat

        Delete
    9. I really like nail designs like this! good job!

      ReplyDelete
    10. Prostoručno LOL :D...i ti si jedna od onih koja ima živaca-mee tooo :D

      ReplyDelete
      Replies
      1. šta je najgore, strpljenje nikako nije jedna od mojih vrlina ali ako mi krene dobro, lakiranje me baš opušta i dođe mi k'o meditacija ;-D

        Delete
    11. Prostoročno? Fantastično! Pridem k tebi v šolo, da me naučiš to :D

      ReplyDelete
      Replies
      1. hvala... slobodno ti dođi, u društvu je zabavnije ;-D

        Delete
    12. Totally love these, between the mani and your background it's like a walk through the park on a sunny afternoon :)

      ReplyDelete
    13. Zanimljiva manikura, super su mi boje!

      ReplyDelete

    Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
    But please refrain from spamming me with links.

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...