Sunday, March 4, 2012

Essence news

Hi my friends!


Last one was in English, so this post will be only in Croatian 


Evo najfriškijih vijesti iz Essencea: od ožujka proizvodi iz kolekcije 'my skin' se mogu naći i u Kozmo drogerijama i hipermarketima Plodine. Sama kolekcija je namjenjena njezi mlade kože (uf, ja sam zakasnila), dermatološki odobrena, bez ulja i sa UVA/UVB filterima, u kombinaciji tri okusa (hihi): nara i bambus, liči i plavo grožđe te limeta i krastavac.    

essence my skin nježan gel za čišćenje lica
s ekstraktima limete i krastavca koji koži pružaju intezivnu hidrataciju, a pogodan je za sve tipove kože, u prodaji za 17,90 kn

essence my skin osvježavajući tonik za lice
u isto vrijeme čisti i njeguje kožu i budi osjetila mirisima ličija i plavog grožđa, u prodaji za 17,90 kn
essence my skin matirajuća krema za lice
je bezuljna matirajuća krema s ekstraktima ličija i plavog grožđa, s UVA/UVB filterima, idealna za svakodnevnu njegu kože, u prodaji za 17,90 kn
essence my skin dubinska hidratantna maska za lice
je već pripremljena maska koja se lako koristi i smiruje stresnu kožu u trenu, obogaćena je ekstraktima krastavca, u prodaji za 8,90 kn

Priznajem, ova me krema spasila prošlo ljeto i rado je preporučam. Inaće, imam suhu kožu, iako ne kremi stoji da je za normalnu i mješanu, meni je super poslužila. 

Do idućeg susreta... volim vas sve, Žana

18 comments:

  1. I sound like a broken record - you Croatian girls have ALL the fun ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol, come to croatia and become one of us ;-D

      Delete
  2. Zelim sveeeee. Blago vama. :P :P :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma vjerojatno će doći i do tebe, ne brini :-D

      Delete
  3. Baš sam jučer kupila po prvu put Essence kremu tj. kupila sam peel-off masku.Nisam je još uvijek probala, pa vidjet ćemo :)

    http://beautyrollercoaster.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. nadam se da će ti odgovarati, trebala bih i ja kožu počastit jednom maskom ;-D

      Delete
  4. Ja koristim kremicu s narom i odlcina mi je :)

    ReplyDelete
  5. Ja imam ovu matirajuću kremicu i super mi je ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. i meni, super je kad za sitne novce nađeš nešto što ti paše ;-D

      Delete
  6. Sviđa mi se novi dizajn bloga, baš je pravo proljetni i osvježavajući ovako zeleni, odmor za oči.
    Mene ne privlače toliko te stvarčice za lice i sl. koliko samo essenceovi lakovi za noktiće.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala, i mene uhvatilo proljeće pa sam se malo presvukla ;-D
      ti si na pravom putu za lakoholičarku, čestitam ;-D

      Delete
  7. With your blog I understand more and more Croatian :)

    ReplyDelete
  8. Koristim onaj 4 u 1 piling/masku, koristim ovaj tonik i obe kreme :D Ja sam zadovoljna, posebno matirajuom kremicom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nisam ništa probala osim te matirajuće kreme i skroz radi ;-D

      Delete
  9. Ovu kremu koristim još od ljeta. Jedina krema od koje mje lice ne sjajji čak ni tokom ljeta i to dobar dio dana! Odlična je!
    Već duže vrijeme namjeravam kupiti još neke proizvode iz ove linije ali uvijek zaboravim. Moram se natjerati i kupiti nešto :)

    http://ladybug4sunflower.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. i ja bih trebala probati i ostatak, kad nešto bude pri kraju, znam što mi je idući izbor ;-D

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...