Tuesday, October 7, 2014

Nail Crazy is four years old!

Hi there!

It's been four years since I wrote very first sentence on this blog. To tell you honestly, there is certain pride in fact that I lasted so long. I'm kinda veteran among beauty bloggers, by age and working life winking
What is really important, is that I wouldn't last a day without all of you  big hug. Thank you all for your love and support kiss.
This time I have, not one, but four prizes for four of you. And yes, this is international giveaway.

Danas se navršavaju pune četiri godine otkako sam se oglasila prvom rečenicom na ovom blogu. Iskreno, ponosna sam što sam izdržala tako dugo. Već sam veteran među beauty blogerima, kako po stažu, tako po godinama  winking.
No, ono što je zbilja važno, je da ne bih potrajala ni dana bez svih Vas  big hug. Hvala Vam od srca na ljubavi i podršci kiss.
Ovaj put imam za Vas, ne jednu, već četiri skromne nagradice. I da, idemo i van granica Lijepe naše.


Prize #1: essence 'the bees and the birds', p2 'rebel factor', EVELINE holographic 406 and ados 551.




Prize #2: YES LOVE m2, ados715, EVELINE holographic 403 and L'OREAL 'confetis'.


Prize #3: YES LOVE m4, ados 718, EVELINE holographic 411 and p2 'green garden'.


Prize #4: essence 'laser show', ados 585, EVELINE holographic 402 and p2 'classy'.

All polishes are new and unused, bought with my own money, no sponsors for this giveaway (except for Mr Nail Crazy winking). 
Just enter in Rafflecopter form down bellow, the only mandatory option is your name... and email address. If you like what you see, follow me via GFC, check my FB and Twitter account. If you don't planning to stay with me after this giveaway, don't bother following me.

Svi su lakovi novi i nekorišteni, kupljeni vlastitim novcem, nema sponzora za ovo darivanje (no da, osim Gospodina Nail Crazy  winking).
Samo ubacite svoje podatke u Rafflecopter formu dolje, jedina obaveza koju tražim od Vas je Vaše ime... i email adresa. Ukoliko Vam se sviđa što vidite, slobodno me pratite preko GFCa, provjerite moj FB i Twitter račun. Ukoliko nakon darivanja ne planirate svraćati, nemojte se ni zamarati s praćenjem. 

Thanks for awesome four years, Žana
Hvala za prekrasne četiri godine, Žana
a Rafflecopter giveaway

110 comments:

  1. sretan blog rođendan! ova lijepa brojka čeka i mene sljedeće godine. samo tako nastavi da mozemo slaviti i dvocifrene rođendane

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :D
      ali za dvocifrene rođendane nema šanse...

      Delete
  2. Zaobiazim nagradnjace ali ovom L'Orealu se divim vec dugo duugo :))
    Srecan ti rodjendan Krejzic i da nam pises jos dugo!

    ReplyDelete
  3. Svaka čast, istrajati toliko dugo sigurno je veliki napor, obaveza ali i uživanje... takozvane slatke muke. Ništa lepše od uspešnog hobija. :)
    Htela bih samo prokomentarisati ove "preletačice", primetila sam da su nakon mog nagrađivanja par njih odmah nakon završetka nagrađivanja unlike-ovali FB stranicu i ostale socijalne mreže. Nemam reči, surovo je koliko neko ima debeo obraz i može da bude tako nemoralan i sebičan, ali, prosto, moraš se pomiriti sa tim da takve ne možeš zaustaviti ni motkom (da se grubo izrazim).
    Uživaj i pisala ti nama još dugo, imaš dosta vernih pratilaca i to je ono što je najvažnije.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti puno... da, imam baš vjerne pratioce i to me zbilja veseli :D
      a o svraćanju na blogove čisto radi nagrada zbilja ne vrijedi više niti pisati, ima nas svakakvih i to se nikad neće promijeniti :P

      Delete
  4. sretan rođendan! ja uopće ne pratim ovaj datum hehe

    ReplyDelete
  5. Srećan blogorođendan. Neka ih bude još mnogo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala Vedrana :D
      sad kad sam dočekala četvrti, još mi je petoljetka u planu, poslije ćemo vidjeti ;)

      Delete
  6. čestitam na rođendanu! Još puno godina zabave i uspješnog rada na blogu ti želim :*
    lijepe nagrade :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti Ivana :D
      možda se sreća osmjehne i tebi :D

      Delete
  7. svaka cast na 4 godine strpljenja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, koji put je trebalo i strpljenja ;)
      hvala ti :D

      Delete
  8. Veteran među blogerima, hehe baš si me nasmijala ;) ali bloganje ti super ide tako da ti želim još mnoge godine pisanja i davanja inspiracije nama što ne znamo šta bi sa noktima :) Srečan blogo rodjendan i čestitam iz srca ;)

    ReplyDelete
  9. Sretan blogo rođendan, već si "velika" cura :D
    I želim ti još puuuuno blogorođendana i da nas nastaviš uveseljavati sa svojim noktićima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala puno :D
      p.s. velika u svakom pogledu ahahaha

      Delete
  10. Srecan blogorodjendan. Sve najbolje u nastavku blogovanja. :)

    ReplyDelete
  11. Sretan blogorođendan i želim ti ih još puno puno! Od svih blogova tvoj najduže pratim i nikad mi niti jedan post nije bio dosadan i uvijek bih pokupila inspiraciju za sljedeću manikuru, tako daa, samo nastavi ovako!! <3 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala Irena, drago mi je da ti nisam još dosadila :*

      Delete
  12. Congrats on being 4 :-)

    I love seeing your nail art and your polish swatches and the "New In" posts :-)

    ReplyDelete
  13. Congrats girl! I love reading your blog! Keep doing great job:)
    And I wish you many more years here:)

    ReplyDelete
  14. cestitam i svaka cast, zelim ti jos puunooo lijepih godina bloganja, nemoj nas nikada napustiti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. uf uf, morat ću i ja jednom u mirovinu ;)
      ali hvala ti puno na lijepim riječima :D

      Delete
  15. Congratulations :) 4 years that's a long time of regular work. I'm Ida Kowalska on FB btw.

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you so much Ida :D
      now we're fb buddies ;)

      Delete
  16. Happy blogaversary, I'm so happy to be a blog friend of yours!
    Thanks for hosting this wonderful giveaway - and I love your blog just like it is!!

    ReplyDelete
  17. Happy blogaversary! <3 I'd love to see more nail art or a nail art tutorial :)

    ReplyDelete
  18. Četiri godinice, lipo bome, lipo! Čestitam od srca :)

    ReplyDelete
  19. wow. 4, svaka čast! želim ti da još dugo uživaš u ovome!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti puno, kad mi dosadi (ili dosadim ljudima koji me čitaju) odoh ja ;)

      Delete
  20. Srecan blogorodjendan :) Pratim te kroz Matching Manicure Challenge, pa se iznova radujem svakom novom izazovu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :D
      imaš li i ti blog, nisam uspjela iskopati taj podatak?

      Delete
    2. Ne nemam, ali sam opsednuta beauty blogovima, pa sve pratim u stopu :D A Matching Manicure Challenge mi je posebno interesantan, jer kreativnost kod devojaka posebno dodje do izrazaja! Jako mi je interesantan potpuno razlicit pristup istoj temi :)

      Delete
    3. blogofan znači ;)
      tim mi je draže, jer najčešće postove komentiraju druge blogerice :D

      Delete
  21. srecna godisnjica i jos mnogo novih manikira i postova ✿◠‿◠✿

    ReplyDelete
  22. Sretan blogorođendan i nadam se da će biti još puuuno takvih i da ćemo uživati u još puno lijepih manikura :D

    ReplyDelete
  23. Na ovom blogu bih zelela da nastavim da citam sve ono sto je i do sada bilo objavljivano, mislim da je dovoljno raznovrsno i zanimljivo, a posebno mi se dopada nacin na koji pises i naravno tvoje s'ale :-) Inace, najvise mi se dopada nagradica #4, ali bez te narandzaste boje... razmisljala sam i da napisem da mi je omiljena nagradica #3, ali mi ne bi nikad poverovala zbog zutog laka koji sadrzi :-) ...pa sam onda otisla na #2.. :-) U sustini, zanimljivo je igrati se, lepo je bilo sta osvojiti :-)
    Srecan ti blogorodjendan! :-) Zelim da ti blog dozivi punoletstvo, a posle cemo videti da li da nastavimo sa mazanjem noktiju i nail art-om (cak i uz pomoc lupe ili nekih svemocnih uvecavajucih naocara) ili ce biti vreme za odlazak u "penziju" :-)
    Pozdrav tebi i drugom "sponzoru" ovog giveaway-a, Mr. Z'alcu! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. P.S. Gde ti je ona brojka koja racuna koliko jos dana ima do tvog blogorodjendana? Meni je nesto prestala da "radi" pa sam je skinula sa bloga... a htela bih da imam nesto tako, bar da me podseti kad i je blogorodjendan, hihihi..! :-)

      Delete
    2. hvala ti puno Tanja moja :*
      možda bi za blogove trebalo uvesti punoljetstvo s nekih 5 godina, premda ih većina ni ne dočeka toliko ;)
      već mi sad treba povečalo, tko zna što će biti za koju godinu ahahaha
      p.s.
      brojalica dana do blogorođendana se pokvarila i zabrojila, pa sam je makla :P

      Delete
  24. Sritan rođendaaaaaaaaan! :D Pa nu, najbolje bi mi bilo da te uopće ne pratin, a šta ću, ljubav je to sad. :D Volila bi vidit oet emptiese ili nešto ala crap products kod tebe, živo me zanimaju takve stvari :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :D
      joj, imam kufer pun prazne ambalaže, valjda će i to jednom doći na red ;)

      Delete
  25. Yaay!! I entered your giveaway!! The things I'd LOVE to see more are your nail art designs!! I'm in love with your mummy design and still waiting for an opportunity to recreate the design ;p Good luck everyone!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you so much Minnie :D
      brand new design is already on blog ;)
      can't wait to see your mummies :D

      Delete
  26. Sretan blogorođendan! :) Željela bi vidjeti još više nail art :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala Majo :D
      a ja si želim malo više vremena za nail art, nadam se da će nam se želje ostvariti :D

      Delete
  27. Čestitam!! :) Samo tako nastavi i dalje ♥

    ReplyDelete
  28. Čestitam! Već si veteran među blogerima XD

    ReplyDelete
  29. Wow, četiri godine je stvarno puno! Svaka ti čast <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. puno, kažeš... možda je vrijeme za mirovinu ;)

      Delete
  30. Wooow četiri godine?!?
    Svaka čast!!!
    Baš me zanima koliko ću ja "trajati" :)
    Nadam se da ćeš ubuduće naći malo više vremena za tipkanje i da ćeš potrajati još punooo godina!!!
    A što se želja tiče, želim ti puno novih šarenih bočica, dobre noktiće, dobro svjetlo, obilje inspiracije i naravno - puno slobodnog vremena!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep, ostarila uz računalo ahahaha
      hvala na lijepim željama, isto si želim i sama :D

      Delete
  31. Čestitam! :) Da nam pišeš još mnogo duže! :) Ovo je jedan od prvih blogova koje pratim od kada sam počela čitam iste. Imaš prelepe ideje i samo nastavi! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti puno, uvijek je krasno vidjeti ovakav komentar :D

      Delete
  32. Srecan rodjendan,svaka cast dug period za blog,zelim ti jos puno ovakvih proslava,pozdrav.

    ReplyDelete
  33. Sa malim kašnjenjem sretan blogorodjendan....i žilim ti ih još puno puno

    ReplyDelete
  34. Sretan blogorođendan i sretno u daljnjem poslu! Voljela bih čitati recenzije npr. najboljeg nadlaka i sl.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti Nikolina :D
      najbolji nadlak sam već stoput spomenula - essence 'better than gel nails' topcoat ;)

      Delete
  35. Srećan blogorođendan! :) Puno uspeha u daljem blogovanju. Samo tako nastavi :)

    ReplyDelete
  36. Sretan blogorođendan! Želim ti puno uspeha u daljem radu!

    ReplyDelete
  37. Srecan rodjendan! Voljela bih vise citati o Avon lakovima!Pozdrav

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala Jelena :D
      svi Avonovi lakovi iz moje kolekcije su već na blogu... znači, trebam nabaviti nove ;)

      Delete
  38. Sretan blogorođendan! Želim ti puno uspeha u daljem radu!
    Lijepo darivanje....

    ReplyDelete
  39. valjda "four years young" si htjela napisati, no i ja bi se vjerovatno od silne srece i uzbudjenja zabunila. Vrlo ti je to lijep brojcic, samo tako nastavi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, starija sam od Maxa ;)
      hvala ti Martina... a što tebe nema :(

      Delete
  40. Congratulations dear! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. What would I like to read/see - more manicures of course ;)

      Delete
    2. thanks Irina :D
      of course you'd like to see more of my manicures ;)

      Delete
  41. wooooow, 4 godine, ja nisam uspjela niti 4 posta objaviti. Svaka čast, čestitam i želim tebi i tvom blogiću još brdo zanimljivih postova i krasnih sličica
    :-*

    ReplyDelete
  42. Sretan rođendan! Sve ti je super , sve je za pet ja tu nebih ništa mijenjala . Samo tako nastavi. :)
    Marijana Šimić

    ReplyDelete
  43. jao koliko kasnim, al a dobre zelje nikad nije prekasno :) sretan najsretniji 4 blogorodjendan i nek ih bude bar jos deset puta toliko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no dobro, znam da ti trenutno imaš pametnije posla ;)
      hvala Ana... ali još 10 puta toliko, mislim da to ipak ne bude išlo hehe

      Delete
  44. Srećan rođendan!Mene je "lakomanija" uhvatila poprilično kasno i od tada redovno iščitavam sve blogove koji se bave tom tematikom.Pošto sam od letos u plavo-zeleno-mint fazi,mene bi interesovale recenzije lakova u tim bojama.Videla sam da si svojevremeno na fb stranici objavila divnu fotografiju svojih lakića na tu temu,pa kreni redom :).Puno uspeha u daljem radu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. znači u istoj smo fazi, mene ljubav prema mintićima drži već duuugo, i na ovom blogu ih možeš vidjeti poprilično :D
      hvala ti na lijepim željama :D

      Delete
  45. Koliko komentara,nikako da dodjem na red. :) Srecan blogo rodjendan! Nadam se da ce i moj blog dostici ovakav uspeh,mada jos je mali. :)
    Mene interesuju postupci,da pojasnim cesto vidim lep manikir,ali mi deluje komplikovano,a bez postupka,pa onda ni ne pokusam da izvedem sama. Pozdrav!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :D
      crtanje me ponese, pa se ne sjetim poslikati postupak, no danas sam se čak i tog sjetila ;)
      imaš gore link na tutorijale, nadam se da će te koji inspirirati, meni se čine prilično jednostavni :D

      Delete
  46. Happy birthday to your blog! I really like nail art tutorials!
    Hvala na darivanaje!

    ReplyDelete
  47. Isuse, vec 4 godine,a imam osjecaj ko da sam juer procitala prvve clanke! :D
    Aj neka bude jos barem 10 ovakvih blogorodendana <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :D
      i meni se čini da je prvi post napisan pred par dana ;)

      Delete
  48. Sad vidim da moj komentar iz nekog razloga nije poslat. :[ Srecan rodjendan, zelim ti da ih bude jos mnogo, mnogo! ^_^ Mozda bismo mogli da vidimo neki post vezan za sminku od tebe, mozda... :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. bloger povremeno ogladni pa navali na komentare ;)
      hvala ti :D
      ima cura koje puno bolje odrade to sa šminkom... pokušavala sam proširiti 'djelatnost' ali jedva i za nokte imam vremena :(

      Delete
  49. Sretan blogorođendan! Volim čitati nail art tutoriale

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...