Sunday, September 22, 2013

Matching Manicure Sunday #2 - Autumn In My Street

Hi there!

Another Sunday, another Matching Manicure for Balkan bloggers big grin. This week the theme is: 'autumn in my street'. 
Evo nam još jedne nedjelje i još jedne Matching Manicure za balkanske blogerice big grin. Ovaj tjedan tema je: 'jesen u mom sokaku'.




I had something completely different in my mind... those sponging looked better, and my leafs were awesome winking. Instead, I stuck with this. 
I started with three coats of Catrice 'Innocent Toxin', then sponged with Color Club 'charity ball', Chanel 'shanghai red' and BK #42. At the end I draw these wanna be leafs with my CD marker winking, sealed everything with the best topcoat in the world - Essence 'better than gel nails' fast dry. Like I said, it looked better in my head. Autumn or not, I wanna wear my pastels, I'm not ready for gloomy colors! Or is it that I just don't feel comfortable with this combo!?
How about you?
U mojoj glavi je sve ovo izgledalo puno bolje... spužvanje je izgledalo bolje, a lišće bilo savršeno winking. Ujesto toga, zaglavila sam s ovim. 
Počela sam s tri sloja Catrice 'Innocent Toxin', onda spužvala s Color Club 'charity ball', Chanel 'shanghai red' i BK #42. Na kraju sam nacrtala kao lišće, i to s CD markerom winking, i zaštitila sve s najboljim nadlakom na svijetu - Essence 'better than gel nails' fast dry. Kao što rekoh, u glavi mi je ovo izgledalo bolje. Jesen ili ne, baš me briga, meni se još uvijek nose pastelne bojice, nisam spremna za sumornije nijanse! Ili mi jednostavno ova kombinacija nije legla!?
A vama?

Thanks for stopping by, Žana    

42 comments:

  1. Super je manikir <3
    I meni se jos uvek nose neonci i pastel bojice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :D
      baš tako, ovo mi je baš bolo oči ;)

      Delete
  2. Super si uradila :) I ja sam imala u glavi prvo da iscrtam listove, ali sam se predomislila :D Ja i sada, trenutno imam pastelne nokte :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti... moram priznati da sam se namučila s ovim lišćem ;)

      Delete
  3. Super mi je ova jesenska manikurica ;)
    A gdje se mogu saznati teme za matching manikure?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ajmeee, ti nam nisi u grupi :(
      upravo sam te dodala, pogledaj svoj fb :D

      Delete
  4. Svidja mi se kombinacija boja, a i super ti je ispalo ovo sa sundjerom. :) Moja prvobitna zamisao je isto bilo neko tapkanje i tako neki fini prelazi izmedju boja, ali mi uopste nije uspelo.
    A ideja za crtanje CD markerom isto zvuci zanimljivo. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nije mi baš bila namjera da ovo budu neki fini prelazi ;)
      a cd markeri su super za crtanje, probaj :D

      Delete
  5. Meni se sviđa ovaj efekt :) Vrlo zanimljivo.

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. hvala ti... nije toliko loše ali ipak je u glavi izgledalo bolje ;)

      Delete
  7. Odusevljena sam, ne mogu da smislim savrseniji manikir na datu temu. Svaka cast. <3

    ReplyDelete
  8. Odlična ideja za jesensku manikuru. Bravo Žana :)

    ReplyDelete
  9. nisam spremna za jesen, treba iskoristiti još malo lijepog vremena, ima vremena za sumorne nijanse...

    ReplyDelete
  10. I'm not ready for gloomy colors too, but I like your mani! :)

    ReplyDelete
  11. ja ne bi da je jesen :( al mi se svidja manikura :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a tu je danas bilo i prevruće, vjeruj mi :D
      meni ovo bablje ljeto prija... a ti se spusti na more, tu je jesen lipša nego na kontinentu ;)

      Delete
    2. a je, al drze me neke stvari na kontinentu, al ako me ne zadrze kontempliram da se odem jos malo buckat ako budem mogla

      Delete
    3. nisam bila ali da znaš da je danas definitivno bio dan za kupanje, bilo je prevruće :D

      Delete
  12. This is really a nice nail art! I shall give to that Essence Top Coat a try. You inspired me :)

    ReplyDelete
  13. Cure, rasturate s manikurama! Like ;)

    ReplyDelete
  14. Ovaj Innocent Toxin uopste nije innocent :D
    Predivan je i mnogo mi se svidja tvoja kreacija!

    ReplyDelete
  15. super ideja, sviđa mi se kako ti je lišće ispalo :)

    ReplyDelete
  16. Ooo I really like this very pretty.

    ReplyDelete
  17. this is so pretty! i just love autumn!!

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...