Tuesday, October 11, 2016

essence New Polishes

Bok cure!


Danas za Vas imam par riječi i nešto fotki o tri noviteta među essence 'the gel nail polish' lakovima. Neću Vas gnjaviti s onim što već i ptice na grani znaju - u kakvim su bočicama, kolike zapremnine i kakvog kista, nama su ionako najbitnije - boje! Za one koji boje, odnosno lakove, dijele na sezonske, ovi bi se lako dali uvrstiti u jesensko-zimske, premda osobno ne volim ovakve kvalifikacije.



 essence 'gossip girl', dva sloja, bez nadlaka / two coats, no topcoat


essence 'gossip girl'* je, na žalost, lak kojeg je meni  bilo  nemoguće  vjerno  uhvatiti.  Zato  ćete  mi morati vjerovati kad kažem da se radi o savršenoj ljubičastosivoj nijansi  sjajnog  finiša.  Na  noktima imam dva sloja. I jedan bi  mogao proći, no  zbog  boljih fotki sam  se odlučila  dodati i drugi. Fino je pigmentiran, odlične formule, i ugodnog vremena sušenja. 
Obavezno zastanite pred essence policom i pogledajte ovog ljepotana.




essence 'more than a feeling', jedan sloj, bez nadlaka / one coat, no topcoat 


Uvjerena sam da će essence 'more than a feeling'* ove sezone  osvojiti  mnoga srca. Lak  je  krasne, bogate bobičaste boje, formula mu je odlična te je meni bio dovoljan tek jedan sloj, a taj jedan sloj se i osušio u rekordnom roku. Ni uz najbolju volju nisam mu uspjela pronaći manu. 



 essence 'royal blue', jedan sloj, bez nadlaka / one coat, no topcoat


essence 'royal blue'* je lak ponešto zadimljene plave boje. Super je pigmentiran, pa sam ga nosila u jednom sloju, koji se brzo i osušio. Nije mi obojao nokte, što se sa sličnim nijansama zna desiti.

Sva tri laka  su krasna,  dopadljivih  boja i odlične  formule. Nosila  sam svaki na  noktima dva dana, nakon čega  me spopadne dosada i želja  za  promjenom.  Uglavnom, čak i na mojim problematičnim noktima su ta dva dana savršeno izgledali. 
Osobni  favorit  mi je  'gossip girl',  koji  je u  mojim očima -  savršen!  
essence  tim  je s ovim  dijelom  postave  napravio  odličan  posao. Slažete  se?  Koji se Vama najviše sviđa?

Do čitanja... voli Vas Žana 

*PR proizvodi

27 comments:

  1. Trebaju mi sva tri. :D More than a feeling mi je najljepši. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. slobodno ih nabaci i uživaj u njima :D

      Delete
  2. Stvarno su svi mnogo lepi, a moj omiljeni je (....kakvo cudo!...) Royal Blue... :-)

    ReplyDelete
  3. ček,onaj prvi je ljubičasti? jel samo meni djeluje sivo ili? u svakom slučaju boja je krasna. onaj bobičasti je isto lip, kao i plavi, da se napravit lipi jesensko-zimski gradient/ombre

    ReplyDelete
    Replies
    1. ljubičastosiva boja, nemoguća za uhvatit aparatom :(

      Delete
  4. Gossip Girl and Royal Blue both are very beautiful!

    ReplyDelete
  5. Svi su odlicni,imam ih i volim ih.Drago mi je da su Royal Blue napravili u ovoj sjajnoj verziji obzirom da je bio dostupa kao matt :)

    ReplyDelete
  6. Mislim da nemam ni jednu nijansu, ali volim essencove lakove

    Maggie's Blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. essence za sitnu lovu nudi pristojnu kvalitetu, a imaju baš krasnu paletu boja lakova :D

      Delete
  7. Tracara je definitivno prelepa! :) Lep mi je i plavac al se Gossip girl ipak izdvojio. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. drago mi je da nam se ukusi poklapaju :D

      Delete
  8. Replies
    1. jesu, drago mi je da i ti tako misliš, hvala Vedrana :D

      Delete
  9. Sva tri su prelepa, a i meni je favorit Gossip girl :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. još jedan glas za mog favorita, hvala :D

      Delete
  10. Baš su lepe boje. Čim sam videla Gossip Girl odmah sam pomislila na Serendipity, sreća pa se dovoljno razlikuju. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. daaa, iskreno od ova dva ne znam za kojim bih prije posegnula, oba su mi prekrasna :D

      Delete
  11. Replies
    1. drago mi je i tebe, makar ovako virtualno, sresti :D
      hvala na svraćanju :D

      Delete
  12. I like this swatches. I would also add some glitter on them ( I've seen a lot of interesting ideas on http://nailartstyle.com/top-60-glitter-acrylic-nails ). But I like your designs and blog.

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...