Thursday, September 10, 2015

Rimmel Moon Walking

Hi there!









 Rimmel 'Moon Walking' dva sloja, bez nadlaka / two coats, no topcoat

Oprostit ćete mi na ovolikoj količini fotki, jednostavno mi je bilo teško izbaciti bilo koju od njih, ali ovaj hrapavi krasotan i zaslužuje da ga se vidi u punom sjaju. Rimmel 'Moon Walking' dio je Space Dust kolekcije, koja je u prodaji bila na početkom 2014. godine. Iskreno, srce mi je patilo za 'Total Eclipse', ali nisam uspjela doći do njega pa sam se zadovoljila ovim primjerkom. 
'Moon Walking' dolazi u okrugloj bočici zapremnine 8 ml. Unutra je srednje široki kist, zaobljen na jednom kraju. Ni formula ni vrijeme sušenja nisu mi pravili probleme. Lak je srednje lila boje, pun shimmera i glittera u istoj boji. Zavisno od kuta svjetla koje hvata, može Vam se činiti bljedunjav ili nešto tamniji. Za punu pokrivenost ipak su mi trebala dva sloja. 
Na donjoj fotki je s par i ne baš tako sličnih lakova, ispalo je da je boja baš unikatna i među hrapavcima prilično rijetka. 

Maybe you'll think that this is too much photos, but this polish definitely deserves to be seen in full shine. Rimmel 'Moon Walking' is a part of Space Dust collection, which was out in winter of 2013/14. To be honest, I wanted 'Total Eclipse' but it was too hard to get it, so I end up with this one. 
'Moon Walking' came in a rounded bottle of 8 ml. The brush inside is medium wide, rounded on one end. Both the formula and drying time were O.K. This polish is in lilac color, full of shimmer and glitter in the same color. How it looks, it depends of light. You may seen it as a light lilac, or as a darker version of the same color.  I needed two coats to cover my nails completely. 
On lower photo you can see it among two, not so similar, polishes. This turned out to be quite unique color, at least in my collection.


Sviđa Vam se 'Moon Walking'? Imate li koji od lakova iz ove kolekcije?

Do you like 'Moon Walking'? Do you have any of polishes from this collection?

Thanks for stopping by, Žana

43 comments:

  1. I love Space Dust Collection from Rimmel. I have got all of them :)
    I love your pictures,they are really good :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lucky you, i still want that 'total eclipse' :D
      thank you :D

      Delete
  2. Baš sam ga nedavno uzela, al' nikako da ga isprobam. Predivan je. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kod vas ih još ima? onda možda postoji šansa da i tu negdje naletim na kojeg ;)

      Delete
    2. U Lilly-ju, ostaci koji se nisu prodali. :)

      Delete
  3. Ooo, moram hitno u nabavku šljaštećih hrapavaca!

    ReplyDelete
  4. kako savrsen dan za kacenje ovog laka :))) imam ga iako je sljalteci ne vristi previse i brzo se susi. ja bih jedino volela da je jos vise ljubicast, a manje plav. isto i dalje patim za total eclipse :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. zaboravih... nisam znala za ovaj p2. divan je :)

      Delete
    2. ja ne bih imala ništa protiv da je malo tamniji, ali dobar je i ovakav... total eclipse je i dalje tiha patnja ;)

      Delete
  5. prekrasan je <3 ja već pol sata gledam kaj da nalakiram..ništa, odoh i ja po nekog hrapavca :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. trči trči, drago mi je da sam te inspirirala :D

      Delete
  6. Kod nas su stigli samo on i Aurora, ali Moon Walking me je ostavio ravnodušnom. Uprkos tome, sviđa mi se kako ti stoji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :D
      ma baš sam htjela total eclipse, no sad kad vidim fotke moram priznati da ni ovaj nije loš ;)

      Delete
    2. Veruj mi da Total Eclipse nije vredan sve one buke koju smo napravile oko njega.

      Delete
    3. možda nije, ali kao većina žena, ja padam na izgled, barem kad su lakovi u pitanju ;)

      Delete
  7. If the moon looks like this, I want to go there now :D

    ReplyDelete
  8. Love it ♥
    http://kochamczytack.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. hvala za divne slike.predivan je
    kod nas su uvezli samo lila i bez ?! ali ja imam i crni :)
    lep pozdrav

    ReplyDelete
  10. Krasan je, a kad se sjetim da sam te nagovarala da ga uzmeš... Cccc :P :*

    ReplyDelete
  11. Prekrasan je :) slobodno si mogla stavit i više fotki. ;) Nažalost nemam niti jedan sličan u kolekciji... :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma dosta je i ovo, taman stigneš naparit oči ;)
      imam prilično pjeskića, ali ova mi je boja izgleda nedostajala :D

      Delete
  12. Satta King
    Play Bazaar Likh diya apne dar pe kisi ne, is jagah pyar karna mana hai
    Pyar agar ho bhi jaaye kisi ko, iska izhaar karna mana hai

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...