Tuesday, September 22, 2015

Essence 'Ice To Meet You' and 'Powdery Rose'

Hi there!






 essence 'ice to meet you'*, dva sloja, bez nadlaka / two coats, no topcoat
 
Odobrile i mačke. Cat approved. 

Na gornjim fotkama vidite essence 'ice to meet you', novi dodak 'I <3 TRENDS' THE PASTELS liniji. Dolazi u okrugloj bočici od 8 ml, sa srednje širokim, ravno rezanim kistom. Formula je ugodna, lak lako maziv. Moji su nokti pokriveni s dva sloja. Vrijeme sušenja je odlično, a lak nakon sušenja polumat završnice. Ono što ga čini jedinstvenim je sićušni glitter koji se odlično uklapa u polumat finiš. Mene je odmah podsjetio na lakove iz Cinderella kolekcije, u koje sam se totalno zaljubila (provjerite tu i tu). Lak djeluje zbilja elegantno. Vidite i same, čak se i Gricku sviđa. Nakon dva dana nošenja, doduše s nadlakom jer je bio dio french manikure, izgledao je savršeno, i žao mi je što ga nisam poslikala prije skidanja. Shimmer ponešto otežava skidanje, pa folija nije loše rješenje.

On upper photo you can see essence 'ice to meet you', new addition to 'I <3 TRENDS' THE PASTELS collection. This polish comes in a rounded 8 ml bottle, with flat, medium wide brush. Two coats were enough to cover my nails. The formula is great, and drying time even greater. Once dried, it had semi mat finish, with tiny shimmer. The finish and shimmer reminded me of essence Cinderella polishes (here and here). The final look is really elegant. Even Gricko like it. After two days (with topcoat, because it was a part of my french manicure) the polish looked the same as the first day, and I'm sorry I haven't took a photo of it.  Because of that shimmer, removal kinda looks like removing the glitter of sand polish.






essence 'powdery rose'*, dva sloja, bez nadlaka / two coats, top coat

Essence 'powdery rose' dio je nove essence linije - 'no make-up look'. I ova linija dolazi u okruglim bočicama od 8 ml, sa srednje širokim i ravno rezanim kistom. 'Powdery rose' je mliječno ružičaste boje, ugodne formule. Vrijeme sušenja je nešto sporije nego kod 'ice to meet you' ali sasvim uredno. Finiš mu je, kako i ime kaže - puderast. Čini mi se da ovaj finiš više odgovara prirodnijem izgledu nokta nego što bi to bilo sa sjajnim finišom. Nokti zbilja djeluju prirodno, skoro kao da sam bez laka, ali bolje. Ovaj je definitivno prikladan čak i za poslove s dress codeom. 
Moram priznati da ovo nisu lakovi kakve ja inače nosim i kupujem, ali legli su mi, naročito 'ice to meet you'. Povremeno ipak treba izići iz rutine i probati nešto drugačije. 
Kako se Vama sviđaju ovi essence noviteti? Volite li više suptilan lak ili jarke boje? Jeste već izabrale svoje favorite od novih essence stvarčica?

Essence 'powdery rose' is a part of new essence line - 'no make-up look'. It also comes in rounded 8 ml bottle, with flat, medium wide brush. 'Powdery rose' is a gentle, milky rose color. The formula is great, drying time just a bit slower than with 'ice to meet you' but still fine. Once dried, this polish has soft, powdery look, which, in my humble opinion, looks more natural than glossy finish. My nails look almost like I don't have nothing on it, but better. This is definitely work appropriate polish. 
These are not the polishes that I usually wear or even buy, but I must confess that they got me, especially 'ice to meet you'. So, don't be afraid to go out of your comfort zone and try something new. 
Are you more for subtle polishes, or those of bright colors? Do you like these?

Thanks for stopping by, Žana

*PR sample

41 comments:

  1. Da budem iskrena, ni jednog ne bih nosila samostalno ali mogli bi se uklopiti u neki manikir, barem beli. Sviđa mi se njegov šimer. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nema problema, svatko ima svoj ukus... meni je drago da me neke stvari još uvijek pozitivno iznenade :D

      Delete
  2. Imam ovaj "no make-up look" i radim na recenzijici :D Definitivno najčudniji lak koji sam imala do sada. Jedan sloj je gotovo oku neprimjetan, jedino na dodir. Tek nakon dva tri sloja se vidi da tu ima nešto više iako na kraju lijepo izgleda. Ice to meet you mi se jako sviđa. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mislim da je poanta 'no make-up look'a da se ništa naročito ni ne primjećuje ;)
      šetala sam ga čitav dan, i moram priznati da sam stalno pogledavala u nokte, definitivno izgleda jako prirodno a opet puno bolje od golih noktiju :D

      Delete
  3. The second one looks great, I don't have anything like this! The first one is lovely, I like whites.

    ReplyDelete
    Replies
    1. than you should run and found one for yourself :D

      Delete
  4. I really like the white one - it's gorgeous!

    ReplyDelete
  5. razmišljala sam o ovom no-make up laku, ali nisam bila sigurna kako izgleda. izgleda divno :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. slažem se, puno bolje od all natural žutih noktiju ;)

      Delete
  6. Meni se sviđaju oba,lijepo izgledaju na tvojim noktićima :D

    ReplyDelete
  7. Ovaj drugi mi nije nešto, ali beli mi se baš sviđa kako ti stoji. Ne zaboravimo da je dobio i mačeći znak odobravanja. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. o da, mačje odobravanje definitivno laku daje na težini :D

      Delete
  8. I really really like ice to meet you. I've been buying a lot of essence polishes lately and I wondered about the pastel line :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. glad you like it, i have few of 'the pastels', they are nice indeed :D

      Delete
  9. Replies
    1. ma da, znala sam čim pustim Gricka na blog, da sav trud oko lakova pada u vodu ;)

      Delete
    2. pa sta da ti kazem,gricko je atrakcija kad god se pojavi! ajde jednu partiju mazenja za mene 5 minuta , draga pliz :)

      Delete
    3. budem, budem, sad spava pa ga ne smijem dirati, znaš kako se kaže - ne diraj lava dok spava ;)

      Delete
  10. this white one looks outstanding on your nails :)

    ReplyDelete
  11. That first one looks so cute! Especially with that lovely shimmer!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks Miriam, the shimmer is the best part, i love it :D

      Delete
  12. Vise volim jace lakove nego lakove suptilnih boja, volim tamnije boje... Ice To Meet You je dobar, vuce me nesto da mu nabacim i neku stampicu gore, ali moze i bez..! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. vjerovala ili ne, meni se toliko svidio da bih ga rado nosila i samog... ali pokrila sam ga crvenim, on je glumio podlogu u french manikuri :D

      Delete
  13. I'm glad your cat approves :-D I do too - that first one is amazing :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. glad that you agree with my tomcat, thanks Ananka :D

      Delete
  14. Isto ko i micek odobravam ice to meet you. :D Za ovaj drugi nudač još uvijek nisam sigurna bi li nosila, volim nude lakove, ali ovaj mi je prenude :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. ice to meet you sigurno budem puno nosila... čim isprobam sve ove lakove koji još čekaju ;)
      powdery rose je baš nude ali mene je iznenadio kako dobro izgleda na noktima :D

      Delete
  15. Replies
    1. thanks dear, be sure i'll tell my Gricko what you said :D

      Delete
  16. I like the first one more, but hte second looks really interesting too! Never thought I'll like "natural looking" nail polish ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. it was surprise to me too, but i like it... although i prefer darks i enjoyed this look :D

      Delete
  17. Bijeli lak je vrlo elegantan i lijepo ti stoji!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. baš ti hvala, mene je neočekivano oborio s nogu :D

      Delete
  18. Drugi mi se vise svidja i opcenito ta ideja no makeup makeup ali u lak vezriji hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. imaš pravo, kad se mažeš neka svi znaju da si se namazala ;)

      Delete
  19. Humse zyada koi bechein kya hoga
    humse zyada koi betab kya hoga,
    yaadon ko bahon me lekar soye rahe,
    isse jyada unke pyar ka jawab kya hoga Satta King
    Play Bazaar

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...