Thursday, September 17, 2015

Gabrini Summer Collection C06

Hi there!





 Gabrini Summer Collection C06 dva sloja, bez nadlaka / two coats, no topcoat

Prije no što stigne nova manikura, da Vam barem pokažem ovaj krasan Gabrini plavac.
Gabrini plavac dio je Summer Collection, a odaziva se na prozaično ime C06. Krasne je srednje plave boje, prilično živ, ugodne formule no nešto jačeg mirisa nego što smo u ovo doba 3 i 5free lakova navikli. Kist je duži i uži, što meni osobno ne smeta. Vrijeme sušenja je uredno, nisam imala problema kao s nekim primjercima istog branda. 
Na donjoj fotki ga možete vidjeti među par sličnih lakova, od kojih su Malena i p2 jaaako slični, a debby i Kiko nešto svjetliji, ali na prvi pogled baš slični.

Before I catch some time to do new manicure, let me show you this gorgeous blue Gabrini polish.
This is Gabrini C04, and it's a part of Summer Collection. It's really gorgeous medium and quite vivid blue. The formula is great, but it smells bit strong. The brush inside is narrow and long. Drying time was O.K. too, unlike some other Gabrini polishes that I have. 
On lower photo you can see it among few similar polishes. Malena and p2 are almost dupes, debby and Kiko are something lighter, but at first sight very similar.


Volite li ovakve plave?

Do you like this kind of blue?

Thanks for stopping by, Žana 

27 comments:

  1. prediva plava .ja imam tu kolekciju , pokupovala sam sve neonce i drecave boje :)
    sve slicne nijanse plave su fantasticne
    pozz

    ReplyDelete
  2. Ja nisam nešto luda za plavim nijansama na noktima ali ih volim vidjeti na drugima. Ova je lijepa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kod mene plavci definitivno vode, bez obzira na nijansu :D
      ali drago mi je da ti se barem ova sviđa :D

      Delete
  3. Mislim da bi ti 99% muskaraca rekla da su svi ovi plavci potpuno isti... Naravno, mi zene lakoholicarke znamo da jednostavno ne postoje dva potpuno ista laka, hihihi... :-)
    Sa plavcima se dobro druzim, tako da volim i ovu nijansu naravno! :-)

    ReplyDelete
  4. Uhmmm... not exactly my kind of blue solo, more for the nail art, it can create some nice stuff then :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. you can always add something, i wear it with studs :D

      Delete
  5. Kako je dobar, volim ovakve plave lakove. :)

    ReplyDelete
  6. Jučer sam otišla u dm "kao" po neki tamniji za jesen i vratila se sa plavcem. Što dalje da ti pričam? Neću ni da gledam ove dupee, iz principa, neću, zatvaram :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. to ti je super kod plave - ide uz sva godišnja doba :D

      Delete
  7. ništa kontra plave ;) lipo ti stoji, imam i ja par primjeraka a essie sam nosila ovo ljeto i divila se toj dubokoj plavoj boji

    ReplyDelete
  8. Hahaha koliko različitih plavaca, hahaha!!!
    Nemam ni jedan os navedenih...
    Mislim da imam možda 5-6 plavaca uopće.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sramota, kako možeš imati samo 5-6 plavaca... treba to pod hitno ispravljat ;)

      Delete
  9. Love this blue! <3

    ReplyDelete
  10. Satta King
    Play Bazaarapanii rusvaaii,,,, tere naam ka charchaa dekhuuNek zaraa sher kahuuN aur main kyaa kyaa dekhuuNniind aa jaaye to kyaa mahafilen barpaa dekhuuNaaNkh khul jaaye to tanhaaii kaa sehra dekhuuNshaam bhii ho gaii dhundhlaa gaii aaNkhen bhii meriibhoolne vaale main kab tak teraa rastaa dekhuuNsab ziden us kii main puurii karuuN har baat sunuuNek bachche kii tarah se use haNstaa dekhuuNmujh pe chhaa jaaye vo barasaat kii Khushbuu kii tarahang ang apnaa usii rut mein mehektaa dekhuuNtuu merii tarah se yaktaa hai magar mere habibjii men aataa hai koii aur bhii tujh saa dekhuuNmain ne jis lamhe ko puujaa hai use bas ek baarKhvaab ban kar terii aaNkhon mein utartaa dekhuuNtuu meraa kuchh nahiin lagtaa hai magar jaan-e-hayaatjaane kyon tere liye dil ko dharaktaa dekhuuN

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...