Sunday, September 20, 2015

Matching Manicure Sunday - French Manicure

Hi there!






Premda zbilja ne volim, ali stvarno ne volim french ni u kojem obliku, volim sudjelovati u Matching Manicure projektu. Ovaj put sam se odlučila za retro verziju french manikure, mislim da se ovakva nosila negdje tridesetih godina prošlog stoljeća (slobodno me ispravite ako griješim). 
Pomogla sam se trakicama za french, i sve je izgledalo super dok nisam stavila nadlak, koji je bio zločest pa mi zamrljao manikuru. Svejedno, manikura je pred Vama pa prosudite.
Ah da lakovi, bijeli je prekrasan essence 'ice to meet you' (koji ipak zaslužuje poseban post) a crvendać isto tako krasan essence 'fame fatal'.
Što Vi mislite o francuskoj manikuri, sviđa li Vam se ova verzija?
Obavezno provjerite i što su druge cure napravile.

I don't like french manicure, but I love to participate in Matching Manicure project. This time I decided to go with an old fashioned version of it. I think think kind of manicure was popular somewhere in thirties of last century (do correct me if I'm wrong). 
I used french tips guides, and everything looks just fine until I decided to put a topcoat on it. Bad, bad topcoat, which spoiled my mani. Never the less, here are the photos, so you can judge for yourself.
The polishes that I used are gorgeous essence 'ice to meet you' (which deserves a proper introduction), and essence 'fame fatal', one of my favorite reds.
What do you think of french manicure, do you like my version?
Please check out what the other girls have done.

Thanks for stopping by, Žana

34 comments:

  1. Viš, a ja baš volim frenč :)
    Feme fatal nosi feme fatal :) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. sjećam se tvojih početaka i french manikura ala Chloe ;)
      a ja već predugo nisam feme fatal, ali hvala ti :*

      Delete
    2. Joooj ne bih se ja baš uspoređivala s Chloe, ona je ipak ono, VRH :)

      Delete
    3. ma ti si luda, odavno si je prerasla :*

      Delete
  2. ne znam, još da su 3 crtice ovo bi bila sportska manikura ala bejzobol-ragbi, to mi je prva asocijacija na manikuru. nije loše čim gricko odobrava

    ReplyDelete
    Replies
    1. vi'š dobra asocijacija, možda se jednom sjetim pa i to napravim ;)

      Delete
    2. zašto ne? kad bi imali ovo kao prijedlog i konačnu temu ovo bi sigurno prošlo, još koja crtica po sredini i gotovo ;)

      Delete
  3. Dobra verzija retro manikira. Dobra. :)

    ReplyDelete
  4. Sve same ljubiteljke frencha :D Sviđa mi se tvoja verzija :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. za razliku od 'obične' populacije, kod nas lahokoličarki je to prava rijetkost :D
      hvala ti Jovana :D

      Delete
  5. I like this red too :) Interesting mani :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. this red is gorgeous, it looks better on nails than in the bottle :D
      thanks Aneta :D

      Delete
  6. Jako lepo urađeno, sviđa mi se. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti Marija... malo mi je nadlak razmrljao crvenu, ali ok, prolazi ;)

      Delete
  7. I also don't like the French tip mani's, but this is seriously cool!

    ReplyDelete
  8. Looks like a candy.. I love it!! :D

    ReplyDelete
  9. Now this is a really cool mani, I love it :-D

    ReplyDelete
  10. Wow!! How did you make such perfect smile lines?! They look super neat and beautiful!! I know how awful it feels when one bad top coat ruins hours of your work!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. well, i cheated a bit, u used french tip guides ;)
      too bad the topcoat smeared my mani, otherwise it would be perfect :/

      Delete
  11. Crveno bijela kombinacija je uvijek preslatka :D Nisam baš ljubitelj francuske manikure, no ovako nešto bi i ja rado nosila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. dobrodošla u klub ;)
      drago mi je da sam pronašla neku verziju koja ti se sviđa :D

      Delete
  12. Ja jako volim frenč ali samo na duljim noktima.
    Ovakvu veriziju još nisam vidjela. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma svaka manikura izgleda bolje na duljim noktima, priznajem... ali šta da radim kad sam osuđena na ovakve :D

      Delete
  13. The color combo makes me think of Christmas! ;)

    ReplyDelete
  14. sto ovo dodje halfmoonfrench manicure XD nisam ni ja bas neki ljubitelj frencha, a za ove nedjelje vec stvarno dugo zabusavam, trebalo bi to promijenit, samo da jos nadjem vremena i volje za to

    ReplyDelete
    Replies
    1. tako nekako, dva u jedan ;)
      linčino, sidni i nalakiraj nokte pa nam se pridruži, nadam se već iduću nedjelju :*

      Delete
  15. Satta King
    Play Bazaar Bin Aapke Kuchh Bhi Achha Nahi Lagta
    Kuchh Pal Ki Judai Bhi Sahi Nahi Jaati
    Tum Khud Hi Samajh Lo Gahrayi Pyar Ki
    Likh Kar Yeh Baat Mujhse Kahi Nahi Jaati

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...