Thursday, September 3, 2015

Gabrini Multivitamin M110, Summer Edition

Hi there!






 Gabrini Mutlivitamin M110 Summer Edition, dva sloja, bez nadlaka / two coats, no topcoat

Evo jednog lakića koji bi po svojoj boji spada u ljetnu postavu. Radi se o Gabrini Multivitamin M110 iz Summer Edition linije. Gabrini je turski brand, a njihovi lakovi obično dolaze u kvadratnim bočicama od 13 ml, sa užom i ravno rezanom četkicom. Imaju nešto jači miris od drugih brandova, vrijeme sušenja je ovaj put bilo nešto sporije. Ali zato boja nadoknađuje sve mane. Radi se o srednje ljubičastoj nijansi, snažnog plavog podtona kojeg moj fotić voli pa na fotkama lak izgleda plavlji no što je. A Gabrini M110 je čisti krem lak prekrasnog sjajnog finiša, koji definitivno zaslužuje puno ljepše ime od ovog kojeg nosi.
Na posljednjoj fotki možete ga vidjeti među par sličnih nijansi. Moram reći kako imam popriličan broj lakova iz ljubičastog dijela spektra, no ova se boja zbilja pokazala unikatna i nisam pronašla ništa slično. 
Gabrini lakove možete pronaći u trgovinama tipa China Shop za nekih 8-9 kn. 
Sastav im nigdje nisam pronašla, no zbog mirisa mislim da ne spadaju u 3free, a kamoli u 5free lakove

Gabrini Multivitamin M110 is a part of Summer Edition line. Gabrini is Turkish brand, their polishes are often in square bottles of 13 ml, with narrow brush inside. This baby has strong smell, drying time is not great either. But gorgeous color redeems it for all its flaws. Gabrini M110 is a medium purple shade, with strong blue undertone, which my camera loves, so on photos it looks more blue than it really is. When it's dry it shines like crazy.
On last photo you can see it with two similar shades. I have more than few purple polishes, but nothing really close in my stash, so this baby looks quite unique. 
I couldn't found ingredients anywhere, but because of its smell, I don't think that Gabrini polishes are 3free .
 

Sviđa Vam se boja, koristite li Gabrini lakove?

Do you like the color, do you have any Gabrini polish?

Thanks for stopping by, Žana

37 comments:

  1. Baš je lep, volim ovakve ljubičaste. :)

    ReplyDelete
  2. Imam jedan sličan Gabrini lak, nešto svjetliji i to mi je jedan od najdražih lakova. Jest da smrdi, ali traje mi dosta na noktima i boja je preluda :D. Nisam znala da se mogu kupiti kod Kineza. Nedavno sam par puta pokušavala ući na stranicu Diva kozmetike preko koje sam kupila svoj primjerak i mislim da su propali pa sam se pitala gdje se to u Hr više može i kupiti...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja ih redovito nalazim kod kineza ili u trgovinama tipa 'sve po 8,9' ili sličnim ;)
      u principu volim gabrini lakove, imaju zbilja krasnih primjeraka, a ni trajnost im se nije pokazala lošim na mojim noktima, čak mi se čini da traju i dulje bez nadlaka :D

      Delete
  3. Boja je lepa i fino ti stoji. Meni toluenski smrad Gabrini lakova izaziva takvu glavobolju da sam sve njihove lakove morala da prosledim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala Vedrana :D
      istina, malo smo se razmazile s novim formulama, ali kad mi se neka boja baš svidi, ništa me neće spriječiti da je prošetam ;)

      Delete
  4. That's the prettiest vitamins ever LOL - well jokes aside, it is a beautiful purple!

    ReplyDelete
    Replies
    1. glad you love my vitamins... and this lovely purple :D

      Delete
  5. Prelepa je boja <3
    Slažem se sa Vedranom, jako mi smeta taj smrad, a i primerci koje imam mi se nisu pokazali nešto kvalitetno pa sam ih prosledila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. na mojim noktima gabrini se zna održati i dulje od 3 ili 5free lakova ;)

      Delete
  6. This is a really pretty purple :-D

    ReplyDelete
  7. Prekrasan je, jako volim ljubičastu boju :D
    Imam dva Gabrini laka, jedan je summer edition i baš me živcira ta uska četkica :/ inače sama kvaliteta onak' ok, budući da ne stavljam top coat meni se svaki lak brzo oguli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni je uska četkica ok, nekad su svi lakovi imali takve ;)
      e, gabrini mi čak zna trajati i dulje od nekih boljih brandova :D

      Delete
  8. Hi dear, I've never heard of such brand. Btw the colour is very pretty =)
    Kisses
    Marghe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hope one day you'll have the opportunity to try some of their polishes :D
      thanks Marghe :D

      Delete
  9. Imam ovaj lak i jako mi se sviđa boja, obožavam ljubičaste. :D

    ReplyDelete
  10. Aww purple. I am sucker for purple and blues :D This is a definately a winner for me ^-^

    ReplyDelete
  11. Nemam ni jedan Gabrini lak, ali ova bojica mi se sviđa pa evo idealne prilike za probu :D Slažem se s tobom da je posebna nijansa :)

    ReplyDelete
  12. Neki dan sam kupovala novi lak I neka teta je probala ih I kupila hrpu. Malo je falilo da je kucnem po ramenu I pitam "jeste li vi nail crazy?!" :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahaha, definitivno nisam bila ja, nisam već odavno kupila ni jedan lak ;)

      Delete
  13. Predivna je nijansa, imala sam zeleni iz ove linije i žuti, sporo su se sušili :) al i smrde :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. za neke zgodne bojice se isplati pretrpjeti malo smrada, a brzosušeći lak rješi probleme sa sporijim sušenjem :D

      Delete
  14. Nisam se još susrela s ovim brandom al mi se se sviđa ova nijansa :)

    ReplyDelete
  15. Krasna ljubistačna <3
    Baš mi je krivo da ih nema kod mene za kupiti...

    ReplyDelete
    Replies
    1. oćeš reći da nemaš gabrini lakova? sramota ;)

      Delete
  16. premda je hladnija ljubičasta, lipo ga je za vidit

    ReplyDelete
  17. You could thus appreciate an optimal vitamin intake even with out supplementation, if you simply get sufficient of those foods in your diet. And most experts advise for this kind of change in life style, rather than for the use of pharmaceutical antioxidant multivitamin goods.Build Muscle

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...