Thursday, September 24, 2015

Essence Va-Va-Voom, My Love Diary and Miss Captain

Hi there!




Pred Vama je nešto dulji post, s hrpom (nadam se neloših) fotki i malo manje teksta. 

What you're about to see is making a history... actually not , but feel free to check out what I have prepared today. 



essence 'va-va-voom' *, jedan sloj, bez nadlaka / one coat, no topcoat



essence 'my love diary'*, jedan sloj, bez nadlaka / one coat, no topcoat



essence 'miss captain'*, jedan sloj, bez nadlaka / one coat, no topcoat

Essence 'va-va-voom', 'my love diary' i 'miss captain' su od ove jeseni dodatak 'the gel nail polish' liniji. Posljednje dvije boje su nešto smirenije, ali je zato 'va-va-voom' skoro pa neonac. 
Lakovi dolaze u prepoznatljivim essence bočicama od 8 ml, sa širim, zaobljenim kistom. Formula ova tri malca je odlična, 'va-va-voom' mi se čini za kap gušći, ali sva tri se mažu bez problema. Za pokrivanje mojih noktiju trebao mi je svega jedan sloj. Vrijeme sušenja sasvim pristojno (dok ih pofotkam sasvim su suhi).
Na donjim fotkama možete vidjeti što sam slično iskopala u svojoj kolekciji, premda baš i nisam bila uspješna. Na fotkama je realan prikaz boja, no reći ću da je 'va-va-voom' negdje na pola puta između crvene i ružičaste, 'my love diary' bih opisala kao boju mesa (sirovog, naravno ), a 'miss captain' je zadimljena petrolej plava. 'Va-va-voom' je soft mat finiša, ostala dva su super sjajni. Ubacila sam i usporedbu 'powdery rose', koju sam ostala dužna iz posljednjeg posta.

Essence 'va-va-voom', 'my love diary' and 'miss captain' are new additions to 'the gel nail polish' line. 
They came in a characteristic essence bottles of 8 ml, with rounded and wider brush. The formula of these threes is great, the one from 'va-va-voom' is only a 'drop' thicker, but it's still great to work with it. Drying time was pretty good to (to me this means that they are absolutely dry by the time I'm done with photos). And it took just one coat to cover my nails! 
On lower photos you can see them among some similar polishes from my stash. I added a comparison of 'powdery rose' from last post too. 'Va-va-voom' has a soft matte finish, the other two are super glossy. As for colors, judge for yourself, the colors are quite accurate on photos.










Kako su lakovi odlično pigmentirani, palo mi je na pamet da provjerim kako će se ponaštati pri štambiljanju. Ni tu me nisu razočarali, 'va-va-voom' je itekako primjetan čak i na tamnijoj nijansi poput 'miss captain', mogu misliti kako će dobro izgledati preko neke svjetlije podloge. 
Moram reći da je essence s ovim malcima napravio zbilja odličan posao, ne znam kad sam zadnji put uzela tri laka u ruke i dobila tri jednoslojca. 
Bravo essence, ovo je za čistu peticu!
Imate li već koju nijansu iz jesenje kolekcije? Koja Vam se od ovim mojih najviše sviđa?

Since these polishes are so good pigmented, I had to try how will they do as stampers.  I was not disappointed, 'va-va-voom' did a great job over 'miss captain', I can only imagine how great it will look over some light base. 
I don't even remember when was the last time that I got three polishes, and all of them were onecoaters.
Well done essence, great job indeed!
Do you have any of new essence colors? What do you think of these three?

Thanks for stopping by, Žana 

*PR sample

49 comments:

  1. These are really nice. I do like the first one a lot and your mani is really pretty :-D

    ReplyDelete
  2. Va va voom je baš super, mnogo mi se sviđa finiš. Sviđa mi se ispečatirani manikir :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. u zadnje vrijeme se essence baš razbacao s finišima, što najtoplije pozdravljam :D
      hvala ti Jovana :D

      Delete
  3. Definitivno Miss Captain bih nosila, druga dva nisu moje boje, ali ipak su lepi. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. iskreno, sama si ih vjerojatno ne bih kupila, ali sasvim sam zadovoljna kako mi stoje :D

      Delete
  4. odlično! nosila bi sva tri, ovog plavo-sivog pogotovo zimi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. slažem se, na prvu je i plavac bio moj favorit :D

      Delete
  5. Plavac je baš po mom ukusu, ali sva tri ti lepo stoje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala Vedrana :D
      i meni je plavac naj, i da, sviđa mi se i kako mi i ova dva stoje, iznenađenje :D

      Delete
  6. One coaters - sounds great! I don't have any of them.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes, i'm always super happy when i found onecoaters :D

      Delete
  7. I like second on the best :D and the stamping is really good. color compliment each other :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. you choose the most elegant color among these three of mine :D
      thank you :D

      Delete
  8. dobila sam my love diary i miss captain :D sad kad ih ovdje vidim jedva čekam da ih nosim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nadam se da će se i tebi svidjeti, ja sam oduševljena formulom :D

      Delete
  9. Najviše mi se sviđa plavi, mada tebi svi lepo stoje. :)

    ReplyDelete
  10. Boje su jako lijepe, najbolji mi je zadnji lak. Ta plava je predivna. Obožavam essence lakove za nokte tako da ću definitivno morati potražiti ove nijanse. Super post :)

    Valentina from fashionwithvalentina.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Odlični su svi. Zaista prekrasne boje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. o bojama se da raspravljati, sto ljudi - sto ukusa, ali činjenica da su jednoslojci me zbilja oduševila :D

      Delete
  12. va-va-voom imam i volim ga jako :D Manikura je baš cute :)

    ReplyDelete
  13. Miss Captain is my favorite out of these! :)

    ReplyDelete
  14. va-va-voom is my favorite - it's a gorgeous color with a perfect name!

    ReplyDelete
  15. sva tri su divna, ali va-va-voom mi je favorit :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pa kad ima tako simpatično ime, tko bi mu odolio :D

      Delete
  16. my love diary is the one I prefer! =)
    Kisses
    Marghe

    ReplyDelete
  17. Najvise mi se dopada Miss Captain a i to sto je one-coat mu je bas super karakteristika :-) Stampanje je super...! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sve cure pale na kapetanicu ;)
      jednoslojci me uvijek oduševe... hvala Tanja :D

      Delete
  18. Lakovi su predivni!!
    Štambiljanje me podsjeća na watermarble :D

    ReplyDelete
  19. odlican manikir bas je lepo ispalo! a prve dve crvene su wow wow ,odlicne boje !

    ReplyDelete
  20. Bo treba hitro v trgovine! Izgledajo fantastično (barve verjetno že imam podobne, ampak to, da so dobri za štemplanje pomeni, da morajo biti moji) =).
    Super objava!

    ReplyDelete
    Replies
    1. treba, treba, baš su dobro pigmentirani i šteta ih je propustiti :D
      hvala Dolores :D

      Delete
  21. miss captain mi je najbolji (šok!) ali ti va va voom stoji savršeno

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, šokovito baš... iskreno, i meni se sviđa kako mi taj stoji, morat ću se malo prešaltat na te neozbiljne boje ;)

      Delete
  22. Great swatches and manicure! <3

    ReplyDelete
  23. Satta King
    Play Bazaar Humse zyada koi bechein kya hoga
    humse zyada koi betab kya hoga,
    yaadon ko bahon me lekar soye rahe,
    isse jyada unke pyar ka jawab kya hoga

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...