Saturday, September 12, 2015

Matching Manicure Sunday - Outline

Hi there!






Nakon apstiniranja od lakiranja puna tri tjedna, za koja sam totalno zaslužila medalju, hvatam zadnji vlak za ovotjedni Matching Manicure zadatak - Outline, odnosno obrubljenu manikuru. Moja ne može biti jednostavnija - crni lak obrubljen bijelom akrilnom bojicom. Premda izgleda jednostavno, moram priznati da sam se namučila, moja su platna sve sitnija a oči sve slabije. Svejedno, sviđa mi se konačan izgled manikure, premda doista puno zgodnije izgleda uživo nego na makro fotkama.

I haven't painted my nails for a three weeks, for which I definitely deserve a medal. This is my outline manicure for this week's Matching Manicure. It's quite simple - black nails outlined with white acrylic paint. Don't be fooled, this is not as simple as it looks. But I still like how it looks, live even better than on this macro photos.




trend IT UP 020, jedan sloj, bez nadlaka / one coat, no topcoat

Crni trend IT UP lak pod brojem 020 najfriškiji je 'crnac' u mojoj kolekciji. Trend IT UP je novi brand koji se može naći u njemačkim dm drogerijama. Lakovi stižu iz Austrije, a bočice neodoljivo podsjećaju na one branda p2. Ova linija stiže u kockastim bočicama od 6 ml, sa srednje širokim i ravno rezanim kistom. Malac ima odličnu formulu, pa je bio dovoljan tek jedan sloj da prekrije moje nokte, a i vrijeme sušenja je za svaku pohvalu. I cijena mu je medena - tek 1,25 €. 
Jeste već pogledali manikure ostalih blogerica? Sviđa Vam se ovaj tip manikure?

Black 'trend IT UP' 020  is the latest black in my stash. Trend IT UP is a new brand that you can found in Germans dm stores. It's produced in Austria, and the bottles reminds me of those from p2.  This line comes in cube bottles of 6 ml, with flat, medium wide brush. The formula is great, it took me only one coat to cover my nails. Drying time is excellent too. And it costs only 1,25 €.
Have you already checked out what the other girls have done? Do you like this type of manicure?

Thanks for stopping by, Žana

43 comments:

  1. Šećer na kraju <3
    Super je ispalo!!!
    Ja se tuka nisam sjetila akrilnih boja za obrub... :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. i to u prahu ;)
      hvala ti... premda su akrilne bile u pitanju isto sam se namučila, za ovo treba previše živaca ;)

      Delete
  2. ja sam probala ali bezuspjesno. i onda essence ili catrice izbace olovku koja bi mi uvelike olaksala posao! ali što je tu je, bit će bolje drugi put. manikura je z a10! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala Tina :D
      kao i svaku vještinu i ovu treba vježbat, nema druge ;) ali i sama sam se pošteno namučila, priznajem :D

      Delete
  3. Odličan izbor i izvedba. Drago mi je što si uspela da nam se pridružiš, makar to bilo u poslednjem trenutnku. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala Vedrana :*
      ma nisam više mogla izdržati ni sata, dosta je bilo apstiniranja :D

      Delete
  4. Super je ova kombinacija, a inače ovakav tip manikure mi je prefora.

    ReplyDelete
  5. Frames aren't that simple, especially when it comes to straight lines. I like this mani a lot !

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks Aneta :D
      yep, not that simple, but looks great, glad we agree on it :D

      Delete
  6. Sviđa mi se kombinacija, a i odlično je urađeno. :)

    ReplyDelete
  7. Hi girl :D Thanks for visiting my blog :D I'm happy I found yours - your nail art is amazing :D I like border nails a lot, but I don't have very steady hand to draw straight lines so I use this technique quite rarely :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you so much :D
      i don't use it too often either, my hands won't listen ;)

      Delete
  8. Ovo mi tako lijepo izgleda, ali već unaprijed znam da ja nikad ne bi imala dovoljno živaca da to izvedem haha :D

    ReplyDelete
  9. Majko moja, ova manikura stvarno je fantastična, a ja u stvari ne volim crno-bijele kombinacije! Odlično je ispalo, nadam se, da pronađem vrijeme i živac da isprobam!:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti draga :D
      naoružaj se strpljenjem i kreni :D

      Delete
  10. Ne volim crne lakove ali ovo čak i funkcionira!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma daaaaj, ja im se uvijek rado vraćam... ali drago mi je da ti se ovo sviđa :D

      Delete
  11. I love the look of the outline effect :)

    ReplyDelete
  12. Bas sam se obradovala kada sam videla ovaj manikir. Totalno je drugaciji. Sve vreme razmisljam kojim si redom mazala crni i beli lak. Jako mi se dopada i znam da uzivo izgleda sto puta bolje jer su makro fotke po nekad bas nevaljale i isticu ono sto se ne vidi golim okom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti Marry :D
      istina, uživo bolje izgleda, ne vide se sve te manice koje na uvećanim fotkama izgledaju prestrašno... krenula sam s crnim lakom, pa bijelom bojicom, pa onda opet crnom popravljala ;)

      Delete
  13. You did a really good job in this outlining mani!

    ReplyDelete
  14. Svidja mi se, jednostavno a lepo (volim crno-bele kombinacije) i u pravu si, nije tako jednostavno kao sto izgleda... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. crno-bijele kombinacije su klasika, i meni uvijek pale, ma kako složene bile :D
      koji put ono što izgleda jednostavno bude jako komplicirano ;)

      Delete
  15. Wow what a gorgeous mani :-D I love it :-D

    ReplyDelete
  16. kako je dobra kombinacija, a ja sam tako lenja da ovo probam!

    ReplyDelete
  17. Odlična ti je ova i vjeruj mi ne izgleda niti malo jednostavna ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ajde super, nek se vidi koliko sam se namučila ;)
      hvala Ana :D

      Delete
  18. Baš mi se sviđa crno bijela kombinacija :)
    Nebreš fulati s time .)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma možeš, sekunda nepažnje i sve ode naopako ;)

      Delete
  19. Citirat cu tebe kada sam ti komentirala nokte 2014 na BBD - svaka manikura uzivo izgleda bolje!
    Mene si osvojila, crno i bijelo- uvijek dobro izgleda hehe

    ReplyDelete
  20. apanii rusvaaii,,,, tere naam ka charchaa dekhuuNek zaraa sher kahuuN aur main kyaa kyaa dekhuuNniind aa jaaye to kyaa mahafilen barpaa dekhuuNaaNkh khul jaaye to tanhaaii kaa sehra dekhuuNshaam bhii ho gaii dhundhlaa gaii aaNkhen bhii meriibhoolne vaale main kab tak teraa rastaa dekhuuNsab ziden us kii main puurii karuuN har baat sunuuNek bachche kii tarah se use haNstaa dekhuuNmujh pe chhaa jaaye vo barasaat kii Khushbuu kii tarahang ang apnaa usii rut mein mehektaa dekhuuNtuu merii tarah se yaktaa hai magar mere habibjii men aataa hai koii aur bhii tujh saa dekhuuNmain ne jis lamhe ko puujaa hai use bas ek baarKhvaab ban kar terii aaNkhon mein utartaa dekhuuNtuu meraa kuchh nahiin lagtaa hai magar jaan-e-hayaatjaane kyon tere liye dil ko dharaktaa dekhuuN\ Satta King
    Play Bazaar

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...