Saturday, September 12, 2015

Matching Manicure Sunday - Outline

Hi there!






Nakon apstiniranja od lakiranja puna tri tjedna, za koja sam totalno zaslužila medalju, hvatam zadnji vlak za ovotjedni Matching Manicure zadatak - Outline, odnosno obrubljenu manikuru. Moja ne može biti jednostavnija - crni lak obrubljen bijelom akrilnom bojicom. Premda izgleda jednostavno, moram priznati da sam se namučila, moja su platna sve sitnija a oči sve slabije. Svejedno, sviđa mi se konačan izgled manikure, premda doista puno zgodnije izgleda uživo nego na makro fotkama.

I haven't painted my nails for a three weeks, for which I definitely deserve a medal. This is my outline manicure for this week's Matching Manicure. It's quite simple - black nails outlined with white acrylic paint. Don't be fooled, this is not as simple as it looks. But I still like how it looks, live even better than on this macro photos.




trend IT UP 020, jedan sloj, bez nadlaka / one coat, no topcoat

Crni trend IT UP lak pod brojem 020 najfriškiji je 'crnac' u mojoj kolekciji. Trend IT UP je novi brand koji se može naći u njemačkim dm drogerijama. Lakovi stižu iz Austrije, a bočice neodoljivo podsjećaju na one branda p2. Ova linija stiže u kockastim bočicama od 6 ml, sa srednje širokim i ravno rezanim kistom. Malac ima odličnu formulu, pa je bio dovoljan tek jedan sloj da prekrije moje nokte, a i vrijeme sušenja je za svaku pohvalu. I cijena mu je medena - tek 1,25 €. 
Jeste već pogledali manikure ostalih blogerica? Sviđa Vam se ovaj tip manikure?

Black 'trend IT UP' 020  is the latest black in my stash. Trend IT UP is a new brand that you can found in Germans dm stores. It's produced in Austria, and the bottles reminds me of those from p2.  This line comes in cube bottles of 6 ml, with flat, medium wide brush. The formula is great, it took me only one coat to cover my nails. Drying time is excellent too. And it costs only 1,25 €.
Have you already checked out what the other girls have done? Do you like this type of manicure?

Thanks for stopping by, Žana

42 comments:

  1. Šećer na kraju <3
    Super je ispalo!!!
    Ja se tuka nisam sjetila akrilnih boja za obrub... :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. i to u prahu ;)
      hvala ti... premda su akrilne bile u pitanju isto sam se namučila, za ovo treba previše živaca ;)

      Delete
  2. ja sam probala ali bezuspjesno. i onda essence ili catrice izbace olovku koja bi mi uvelike olaksala posao! ali što je tu je, bit će bolje drugi put. manikura je z a10! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala Tina :D
      kao i svaku vještinu i ovu treba vježbat, nema druge ;) ali i sama sam se pošteno namučila, priznajem :D

      Delete
  3. Odličan izbor i izvedba. Drago mi je što si uspela da nam se pridružiš, makar to bilo u poslednjem trenutnku. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala Vedrana :*
      ma nisam više mogla izdržati ni sata, dosta je bilo apstiniranja :D

      Delete
  4. Super je ova kombinacija, a inače ovakav tip manikure mi je prefora.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala Majo :D
      je fora, ali je i sto muka ;)

      Delete
  5. Frames aren't that simple, especially when it comes to straight lines. I like this mani a lot !

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks Aneta :D
      yep, not that simple, but looks great, glad we agree on it :D

      Delete
  6. Sviđa mi se kombinacija, a i odlično je urađeno. :)

    ReplyDelete
  7. Hi girl :D Thanks for visiting my blog :D I'm happy I found yours - your nail art is amazing :D I like border nails a lot, but I don't have very steady hand to draw straight lines so I use this technique quite rarely :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you so much :D
      i don't use it too often either, my hands won't listen ;)

      Delete
  8. Ovo mi tako lijepo izgleda, ali već unaprijed znam da ja nikad ne bi imala dovoljno živaca da to izvedem haha :D

    ReplyDelete
  9. Majko moja, ova manikura stvarno je fantastična, a ja u stvari ne volim crno-bijele kombinacije! Odlično je ispalo, nadam se, da pronađem vrijeme i živac da isprobam!:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti draga :D
      naoružaj se strpljenjem i kreni :D

      Delete
  10. Ne volim crne lakove ali ovo čak i funkcionira!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma daaaaj, ja im se uvijek rado vraćam... ali drago mi je da ti se ovo sviđa :D

      Delete
  11. I love the look of the outline effect :)

    ReplyDelete
  12. Bas sam se obradovala kada sam videla ovaj manikir. Totalno je drugaciji. Sve vreme razmisljam kojim si redom mazala crni i beli lak. Jako mi se dopada i znam da uzivo izgleda sto puta bolje jer su makro fotke po nekad bas nevaljale i isticu ono sto se ne vidi golim okom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti Marry :D
      istina, uživo bolje izgleda, ne vide se sve te manice koje na uvećanim fotkama izgledaju prestrašno... krenula sam s crnim lakom, pa bijelom bojicom, pa onda opet crnom popravljala ;)

      Delete
  13. You did a really good job in this outlining mani!

    ReplyDelete
  14. Svidja mi se, jednostavno a lepo (volim crno-bele kombinacije) i u pravu si, nije tako jednostavno kao sto izgleda... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. crno-bijele kombinacije su klasika, i meni uvijek pale, ma kako složene bile :D
      koji put ono što izgleda jednostavno bude jako komplicirano ;)

      Delete
  15. Wow what a gorgeous mani :-D I love it :-D

    ReplyDelete
  16. kako je dobra kombinacija, a ja sam tako lenja da ovo probam!

    ReplyDelete
  17. Odlična ti je ova i vjeruj mi ne izgleda niti malo jednostavna ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ajde super, nek se vidi koliko sam se namučila ;)
      hvala Ana :D

      Delete
  18. Baš mi se sviđa crno bijela kombinacija :)
    Nebreš fulati s time .)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma možeš, sekunda nepažnje i sve ode naopako ;)

      Delete
  19. Citirat cu tebe kada sam ti komentirala nokte 2014 na BBD - svaka manikura uzivo izgleda bolje!
    Mene si osvojila, crno i bijelo- uvijek dobro izgleda hehe

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...