Sunday, September 27, 2015

Matching Manicure Sunday - Flowers

Hi there!







Danas definitivno nije moj dan. Manikura koju vidite nije ni prva, ni druga koju sam danas radila, već četvrta. I najlakša - lak i vodene naljepnice. Cvjetne manikure baš i nisu nešto što inače nosim, ali neka ih ove nedjelje. 
Za bazu mi je poslužio S-he 279, lilasto-sive bojice. 

Today is not my day. This manicure was my, believe it or not, fourth attempt. And the easiest one - just polish and water decals. Flowers manicures are not the ones I usually wear, but it's all for a good cause.
As a base, I used S-he 279, lilac-grey-blue (great description, right).




S-he 279, tri sloja, bez nadlaka / three coats, no topcoat



Premda je bojica krasna, formula ovog laka je sušta suprotnost. Vodenast je, prvi sloj sliči na ostatke laka, no s drugim ipak izgleda puno bolje. Ipak mi je trebao i treći. Pokušaj nanošenja debljeg sloja je rezultirao katastrofom, lak je prerijedak i razlio se po zanokticama. Vrijeme sušenja, proporcionalno tri sloja, je prilično dulje. Kad se konačno osuši, ima sjajan finiš. Da mi boja nije ovako privlačna, bočicu bih po hitnom postupku proslijedila, ovako ću još razmisliti
Kako Vi stojite s cvijetnim manikurama, jeste već pogledale što su moje kolegice napravile?

Although I love the color, the formula of this polish is not fun at all. It's watery, first coat looks like you have some polish leftovers on your nails, but the second coat looks much better. I still needed the third. When I attempt to put a thicker coat, disaster happened, the polish smeared my cuticles. Drying time was not great either. Once dry, it has lovely glossy finish. If it wasn't for this lovely color, I would throw out this bottle, now I still have to think about it .
How do you feel about flower manicures, have you check out what the other girls have done?

Thanks for stopping by, Žana 

34 comments:

  1. Divan mi je ovaj S-he, imam ga, i nažalost slažem se što se tiče formule. :/
    Nalepnice su se baš lepo uklopile uz baznu boju. :)

    ReplyDelete
  2. Krivo mi je što si se danas namučila sa manikirom, ali mi se mnogo sviđa šta si na kraju izvela.

    ReplyDelete
    Replies
    1. desi se, bitno da sam preživjela ;)
      hvala Vedrana, jednostavnije od ovog nije moglo :D

      Delete
  3. Hi dear Zana! It's a super pretty manicure, love that flowers =)
    Kisses

    ReplyDelete
  4. It's a pretty and almost summery mani, looks good!

    ReplyDelete
  5. 4 manikure? uh, obaras rekorde, ja sutra ili prekosutra radim treću. bas si elegantna ove ndjdelje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nije to za rekorde, već za plakanje, ništa mi nije išlo od ruke :P
      hvala, moram se i ja jednom upristojit ;)

      Delete
    2. ne čeka ni mene ništa manje manikura, već sada cu radit za nedilju kako bi se mogla izguštat još sa essie a onda idu lakovi sa bbd-a na probavanje za recenzije a onda sve ostalo, jel :)

      Delete
    3. ali ovdje se ne radi o uspjelim manikurama, već o onima čije fotke nikad nećete vidjeti, jer sam zabrljala :(

      Delete
  6. Great review and side by side swatches. I some times dig flower decals on my pedi.

    ReplyDelete
  7. E ova je po mom guštu ;)
    Boja ovog S-he laka mi je predivna i baš šteta što mu formula nije na nekom nivou :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala Ana, drago mi je da sam jednom pogodila i tvoj gušt :D
      jednom kad sam preživjela lakiranje, moram priznati da sam ga nosila puna tri dana :D

      Delete
  8. Volim cvetne manikire, a i ovaj cvetni water decal mi se dopada :-) O baznoj boji ni da ne govorimo, samo je steta za broj slojeva i sporo susenje... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma malo sam se u posljednje vrijeme razmazila sa svim tim essence jednoslojcima ;)

      Delete
  9. Meni boja i nije senzacionalna ali uvik padam na cvjetiće. Tako da je sve skupa like!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nemoj tako, baš ja sladak ;)
      opraštam ti, na kraju je ipak pala pozitivna ocjena :D

      Delete
  10. sto je lepa ova boja,golubije sivo plava ! bas mi se svidja.i lep uklopljeno sa cveticima
    gde je gricko ? brrrrr hladno kisa pada ..mora da negde prede nekom u krilu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma ubih se pokušavajući je opisati, čas mi djeluje plava, čas lila, a čas sasvim siva, zavisno od svjetla ;)
      gricko je na balkonu, premda je već noć tu je još uvijek toplo, danas smo imali prekrasan i prilično topao dan :D

      Delete
  11. Ma ajde da i ti prošetaš cvijeće na svojim noktima :)
    Ali kaj god buš rekla, meni je to baš super ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. na kraju sam se pomirila s cvijećem na noktima, i nosila ga par dana ;)

      Delete
  12. IMO such a lovely color is worth the effort ;)

    ReplyDelete
  13. ja sam ovog plavca skoro potrosila, cak mi formula i nije bas tako pregrozna, a boja je san snova :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. slažem se oko boje, zato ću mu dati još koju šansu :D

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...