Wednesday, September 11, 2013

Quel bleu turquoise

Hi there!

Here I am with new textured polish, but this time by Catrice instead of p2.
Evo me s novim hrapavcem, ali ovaj put Catrice a ne p2.




This is 'Quel bleu turquoise' from Catrice's collection 'L'Afrique, c'est chic'. Yesterday we had a gloomy day, so no sun on these pictures, otherwise you'd see that silver glitter in it. I'm wearing two coats, no topcoat. Nice color, wide brush, nice drying time, application with no problems... nothing bad to say about this polish. 
I needed to compare it with China Glaze 'of coarse!'.
Ovo je 'Quel bleu turquoise' iz Catrice kolekcije - 'L'Afrique, c'est chic'. Jučer smo imali tmuran dan pa nema fotki sa sunca, inaće biste vidjele i srebrni glitter u laku. Imam dva sloja, bez nadlaka. Zgodna boja, široka četkica, pristojno vrijeme sušenja, nanošenje bez problema... nemam ništa loše za reći o ovom laku, premda mi je na prvu izgledao dosta rijedak.
Trebala sam ga usporediti s China Glaze 'of coarse!'.




As you can see - both colors are very similar but Catrice polish has tiny silver glitter in it. China Glaze polish looks absolutely mat and it's more on the rough side. 'Of coarse!' is on my middle finger, if you haven't noticed.
Seeing these silver glitter in Catrice polish another came to my mind.
Kao što možete vidjeti - boje su vrlo slične ali Catrice ima u sebi sićušni srebrni glitter. China Glaze izgleda sasvim mat i dosta je grublje teksture. 'Of coarse!' imam na srednjem prstu, ali vjerujem da ste to već primjetili.
Vidjevši ovaj srebrni glitter u laku, još mi je jedan pao na pamet.



Color Club 'otherworldly' from their 'glitter envy' collection is a neon blue with holographic glitter. It's not textured polish but it seemed to me that these two polishes could look alike... not too much, 'otherworldly' is a bit darker... once again, I'm really sorry for taking pictures on a cloudy day so you can't see the silver glitter in 'Quel bleu turquoise' or holo glitter in 'otherworldly' sad.
If I may say, China Glaze 'of coarse!' is my favorite here, it has the best formula and drying time, and I'm absolutely in love with its texture and color. 
Which one is your favorite?
Color Club 'otherworldly' iz 'glitter envy' kolekcije je neon plavac s holografskim glitterom. Nema teksture ali mi se činilo da bi ova dva laka mogla slično izgledati... baš i ne previše, 'otherworldly' je tek nešto tamniji s krupnijim glitterom... još jednom, stvarno mi je žao što sam se uopće gnjavila raditi fotke na oblačan dan pa se ne vidi ni srebni glitter u 'Quel bleu turquoise' ni holo u 'otherworldly-u' sad.
Da morate izabrati svog favorita, koji bi bio?

Thanks for stopping by, Žana 

38 comments:

  1. Ohhhh so pretty! I really love the textured polish trend some brands come out with really gorgeous ones like this one. Looks stunning on you lady :)

    ReplyDelete
  2. U, meni se ovaj Color Club najviše sviđa. Šta ću kad volim šljokice. Inače mi se teksturci i ne sviđaju baš ako nisu sa šljokicama...

    ReplyDelete
    Replies
    1. volim sve hrapavce ali moram priznati da su mi mat ipak draži :D

      Delete
  3. fulala sam ove lakove iz catricea...sada žalim :(

    ReplyDelete
  4. what a pretty color, i LOVE textured polishes!

    ReplyDelete
  5. They look very similar indeed. Nice with the glitter on it ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. when no sun around, they do look very similar :D

      Delete
  6. Stvarno ne znam kojeg bih izdvojila,sva tri su krasni na svoj nacin ;))

    ReplyDelete
  7. It's pretty, and it looks great on you!

    ReplyDelete
  8. Oba mi se sviđaju, možda malo više CG :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni je cg draži... a catrice mi je unatoč bazi sasvim lijepo obojao nokte :P

      Delete
  9. Pa ja bi čak nekako glasala za CG... Iako nisam nešto baš za mat lakove, ali djeluje mi malo kompaktnije i konkretnije. Al mala je razlika, definitivno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mala razlika, ipak smo izabrale istog favorita :D

      Delete
  10. I meni se CG cini najbolji od trojke, ovaj catrice kao da nije dovoljno hrapav

    ReplyDelete
    Replies
    1. a najgore je došlo nakon skidanja - plavi nokti, jako štrumpfastično :P

      Delete
  11. Replies
    1. ma nije on uopće loš, ali kad ima cg moram reći da mi je on draži ;)

      Delete
  12. Pa ja tražila Catrice teksturce i nijesam ih vidjela :( A baš je lijep!

    ReplyDelete
    Replies
    1. eto na... možda ti je nešto/netko drugo odvuklo pogled u drugom pravcu ;)

      Delete
  13. Svidja mi se China Glaze i Catrice, i cini mi se da je dovoljno hrapav, dodje mi da zagrebem! :-)

    ReplyDelete
  14. Ja se još ne mogu odlučiti što mislim o ovim hrapavcima, nekako čisto sumnjam da bi ih nosila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. i ja sam ispočetka bila skeptična... a onda se totalno zaljubila *.*

      Delete
  15. Tega Catrice imam tudi jaz, super je. :)

    ReplyDelete
  16. Don't worry, silver glitter is visible! I like all 3 polishes, but the most I like Otherworldly, it's on my WL :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. otherworldly looks great, especially with topcoat, which makes all that holo glitter more visible :D

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...