Monday, September 9, 2013

Lazy post

Hi there!



Today I fully understand how Bruno feels, I feel the same. 
Totalno razumijem Bruna, i meni je danas tako... ako ne i gore. 


Even my Gricko understand what I'm talking about.
Čak je i Gricko u 'don't wake me up' mood-u.


Split airport is not a big one, but it's surely one of the most beautiful. Giant flowers keeps you from the sun. 
Splitska zračna luka nije velika, ali sigurno je jedna od ljepših. Divovsko cvijeće pred ulazom pruža zaklon od sunca.


My hubby went away leaving lot of commotion behind... don't worry, he'll be back winking.
Supružnik je otputovao, ostavljajući gužvu iza sebe... ne brinite, već će se vratiti winking.


I haven't forgot about my most faithful commentators - this august Tatjana aka Raggio di Luna left 24 comments, so these few items will be traveling to Italia. Thanks folks, especially Tatjana, I really appreciate every single comment on my blog big hug.  
Nisam zaboravila na svoje najvjernije komentatore, ovog je kolovoza Tatjana aka Raggio di Luna ostavila čak 24 komentara pa će ove stvarčice krenuti na put ka Italiji. Hvala svima, naročito Tatjani, zbilja cijenim svaki komentar koji ostavite big hug. Tatjana šalji adresu!


The cutest mouse in my house (and the only one) is absolutely safe from Gricko, since he's on my desktop.
Hope next time I'll be painting my nails, I'll remember to take a photo of it.

Evo i najslađeg (nadam se i jedinog) miša u mojoj kući, Gricko ne može do njega jer je na desktopu.
Nadam se da ću se pri idućem lakiranju noktiju sjetiti i poslikati ih.

Thanks for stopping by, Žana 

34 comments:

  1. i meni je danas ovako. gricko je predivan :)

    ReplyDelete
  2. Gricko i mišek su preslatki <3

    ReplyDelete
  3. gricko zauzima posebno mjesto u mom srcu <3

    ReplyDelete
  4. Mogu zamisliti kako Gricko gleda u ovog miša na destopu :D

    Bila sam na Splitskom aerodromu, slažem se, jedan od najljepših

    ReplyDelete
    Replies
    1. gricka zanimaju samo živi miševi... i oni na tabletu ;)
      dođi nam opet :D

      Delete
  5. I'm in the same mood and I'm jealous of your cat hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. me and gricko - we had absolutely lazy day... i was to lazy to eat, imagine that ;)

      Delete
  6. Uh, a ja sam se danas bas naradila, ali ce mi sutra biti tako lepo, imam slobodan dan, moci cu da se izlezavam i uzivam i da se lepo poigram sa lakovima i ostalim "zezalicama" za nokte...! :-)

    U Splitu (i na aerodromu) sam bila samo jednom u zivotu i to dosta davno, bilo je to na jednom zimskom prvenstvu Jugoslavije u atletici, ugrabila sam neku srebrnu medalju i licni rekord u bacanju diska :-) ali na zalost to je bukvalno bila jednodnevna "poseta" Splitu i jako sam malo uspela da ga "posetim"... Valjda cu imati ponovo neku priliku za malo detaljniju i bolju posetu! :-)

    Izgleda da sam danas u dobrom drustvu, tu negde izmedju Mr. Nail Crazy-ja, Gricka i tvog misa (na srecu jedinog u tvojoj kuci)...! :-)

    Bas sam srecna zbog lakica, hvala ti! :-) Samo sto sada moram malo da pripazim na broj komentara, da i drugi tvoji verni followers (a ti ih imas jako puno, sto u potpunosti zasluzujes!) dodju na red i dobiju neki pokloncic! :-)

    U svakom slucaju, ja te pratim vrlo "verno", to bi se moglo reci "pratim te u stopu" i kad komentarisem - komentarisem od srca... :-) I nikad necu zaboraviti da si ti bila jedan od mojih prvih followers-a!!! :-)

    Hahaha... ako sada ne prestanem osvojicu nagradu za najduzi komentar...! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe...! Ti si moj peti follower, a samo da ti "sapnem na uvce" da je moj prvi follower moj muz, onda ja (sama sam sebe pocela da pratim ko zna iz kog razloga, vise se i ne secam, mora da je u pitanju neka cudna prica!), onda moja rodjaka Mateja iz Slovenije, to bi bila "fantasticna trojka: ja, muz i Mateja, "rodbinski" followers hahaha! :-)
      Onda mislim da je tu uletela Jennafroggy, kao neki satelit, jer je prokomentarisala dva posta i ko ju je vise video... :-)
      Znaci, u sustini, ti si bila moj prvi pravi follower!!! :-)
      Hvala na svim savetima, kritikama (koje su bile retke i uvek su imale pozitivan efekat), pomoci, iskrenosti i druzenju! :-)

      Delete
    2. nakon ove puste hvale s tvoje strane trebat će podebljati tu nagradu lol
      čitamo se i tipkamo i dalje :*

      Delete
  7. grickić <333
    slažem se, poslikati nokte je teškooo kad ti se neda :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. gricko i tvoja bojana sliče ;)
      ima i takvih dana... kad je čak i fotoaparat pretežak

      Delete
  8. Your cat is awesome! :)

    ReplyDelete
  9. Gricko je very cute...i nisam bila na splitskom aerodromu od malena...odavno su mi avione zamjenili busevi, vlakovi...pa zatim i auto. Mrzim rastanke, ali ko god ima neku vrstu povremene veze na daljinu sa svojim najdražima zna duplo više cjeniti one prekrasne trenutke provedene zajedno :)

    ReplyDelete
  10. Gricko i misonja <3 sretan put mr. nail crazy i vrati se s puno lakova ^_^

    ReplyDelete
  11. Ooo znam kako ti je, i ja sam zadnja dva dana za ništa (a još me i ukočilo u leđima nešto) i ludim zbog toga :) Krasni su lakići, onaj tamnozeleni je baš savršen za nadolazeće hladnije dane.

    ReplyDelete
    Replies
    1. svi imamo takvih dana... a još kad se povežu s bolnim leđima ajme majko :P
      ako bude dobro izgledao na Tanjinim noktima, možda nabavim i sebi jednog ;)

      Delete
  12. Haha ! Çok güzel yazı ,çok güzel blog !
    http://pembeemavii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Lovely post and Gricko of course steels my heart!

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...