Monday, September 2, 2013

New in August

Hi there!

Post on monthly shopping or 'new in' already become a tradition on this blog. I like to see things I've collected, especially if I've been good and not gone overboard with decorative or nail polishes winking. Here's a whole lot:
Post o mjesečnom shoppingu ilitiga novitetima mi se već pretvorio u tradiciju. I meni se sviđa ovako na okupu vidjeti stvari koje sam skupila, naročito ako sam bila dobra i nisam pretjerala s dekorativom odnosno lakićima winking. Evo čitave hrpe:



In Kozmo store I bought two of Fa shower gels, love them both.
U Kozmu sam na sniženju naletjela na Fa tuširalice i pokupila dvije, obje odlične.


Kozmo now has a new brand on its shelfs - Mess Head Hear Therapy, from which I took Shine Serum, based on silicone, gave my hair lovely shine without greasy feeling afterward.
Opet u Kozma, jedan od novih brandova u ponudi - Mess Head Hair Therapy, serumu za sjaj nisam mogla odoljeti. Super miriše i stvarno zasjaji i zagladi kosu a opet mi nije bila masna nakon toga. Na bazi silikona, ali frigaj ga...


I also took two antiperspirants: Nivea dry comfort which is my favorite for decade now, and Garnier mineral UltraDry. I would definitely advise you to take natural deodorant instead of these, but I'm kinda allergic to soda and I'm still searching for Mr right. 
I dezići su bili na akciji, uz Nivea dry comfort, koja mi je omiljena već čitavo desetljeće, ili mi se bar tako čini, uzela sam i Garnier mineral UltraDry i nije loš... ali ovu Niveu obožavam. Kod Miyu i EkozmetikeReciklozmetike možete pronaći izvrsne i zdrave deziće bez parabena i aluminijskih spojeve koje radije preporučam nego ove industrijske... meni nažalost soda iziritira kožu, no ako ipak pronađem neki prirodan koji mi paše obavezno vam javim. Zato je moj mužek oduševljen, a kad jedan muškarac kaže da ovakvi dezići djeluju onda znajte da su zbilja dobri.


See how well I behaved, only one new polish - Catrice Innocdent Toxin from Revoltaire collection. And, of course, nail polish remover, this one from essence is not that hard on my poor cuticles.
Bila sam dobra pa sam proteklih 30 dana kupila tek jedan lak - Catrice Innocent Toxin iz Revoltaire kolekcije. I naravno, trebao mi je novi odstranjivač laka, ovaj essence-ov je dovoljno blag za moje napaćene zanoktice.


I've heard a lot about L'oreal's 3in 1 Purifying Micellar Solution, so I took one to see it for myself. Haven't tried yet, but hoping it won't make me any problem.
L'oreal-ova micelarna otopina je postala zvijezda domaćih beauty blogova pa sam je morala i sama isprobati... odnosno, na probu još čeka jer imam dovoljno proizvoda koje koristim u iste svrhe. 


Signal toothpaste and KPlus shaving gel, which I took for the first time but I already love - it has a mild smell and didn't cause any reaction on my skin.
Pasta za zubeke i gel za brijanje Konzumove robne marke KPlus. Odličan je, blagog mirisa i bez ikakvih reakcija na koži!


Something to tame my wild hear.
Počastila sam se i novom kopčom za kosu. 


I really, really love shea butter! I'm trying to avoid any petroleum based cream, this is so much better and healthier solution for my dry skin. For any skin, if you ask me. For my son, whom is having a psoriasis, this is a real blessing (with addition of evening primrose oil but never the less). 
Cocoa butter is also great, smells gorgeous (I just wanna lick my hands), but if you having a dry skin, shea butter is a better solution. Highly recommend these products, bought on iHerb.
Shea butter, ili karite maslac, je kod mene već u standardnoj postavi. Trudim se izbaciti iz upotrebe sve mazalice na bazi petroleja odnosno nafte a ovo je odlična alternativa. Ovaj maslac puno bolje nahrani kožu koja ne traži 'piti' onako često kako je to bio slučaj dok sam trošila Baleinu Nevenovu mast. 
Kakao maslac sam uzela prvi put, u ovom je i ulje od jojobe a sve već znamo kako je jojoba prava stvar za našu kožu. Prekrasno miriše, dođe mi da si ližem ruke, koža je mekana i glatka nakon nje, ali meni je shea butter osobni favorit i za suhu kožu ipak bolji izbor. Da ne govorim kako je mom klincu s psorijazom pravi dar (doduše, u kombinaciji s uljem noćurka ali svejedno).
Osim ovim mazalica koje su stigle s iHerb-a, sve je kupljeno u Kozma... ovaj mjesec ću morati nadoknaditi propušteno vrijeme u dm-u kojeg protekli nisam ni posjetila winking.


Here you can see why I bought only one nail polish last month - I received so many of them as a gift big grin.
Evo razloga zboj kojeg ovaj mjesec nisam tražila nove lakove - jer sam brdo njih dobila big grin.


These lovely water decals, neon studs and glitter polishes came from Born Pretty Store.
Naljepnice, zakovice i glitter lakići su stigli od Born Pretty Store na recenziju.


From ItGirl I received these L'oreal cuties: Purple disturbia, Rebel blue and Lush tangerine.
Od ItGirl stigla su ova tri L'orealova medenjaka: Purple disturbia, Rebel blue i Lush tangerine.


My dear hubby brought me these polishes all the way from Papenburg, Germany. I wished for p2 sand style collection, which I got, and received some bonus polishes, it must be because I'm such an awesome lady winking. On photo you see: p2 sand style - adorable, lovesome, seductive, illegal and confidential. In lower row: Maybelline Color Show by Colorama in Wine Shimmer and Marinho, essence 'crack me! pearly pink' and 'spell bound!' and 'witches come true' from magnetics collection. I also got one lip gloss and two perfume, which I forgot to photograph... and bunch of Milka chocolate which is my favorite! 
A moj supružnik je u Papanburškom dm-u ulovio ove lakiće: p2 sand style - adorable, lovesome, seductive, illegal i confidential. Čak sam dobila i bonus: Maybelline Color Show by Colorama u nijansama Wine Shimmer i Marinho, essence 'crack me! pearly pink' te 'spell bound!' i 'witches come true' iz magnetics kolekcije. Donji red je tek isprika za one p2 lakiće koje nije uspio naći winking. Dobila sam još i jedno essence sjajilo, i dva parfemića ali njih sam zaboravila pofotkati... a o Milka čokoladama vam neću reći niti riječi - osim da su bile najteži dio njegove prtljage i najbrže se izgubile iz vidokruga smug.

How was your august? 
Čime ste se vi počastile protekli mjesec?

Thanks for stopping by, Žana 

52 comments:

  1. Al si ti dobro natrenirala muzeka, svaka cast :))

    ReplyDelete
  2. P2 sandići, ijaooo :) Divni, divni :)

    ReplyDelete
  3. kolko lakića,svi predivni :)
    i ovaj nivein dezić je i meni predobar,a Fa cream&oil prefino miriše :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. nivein dezić je zakon, i oba fa super mirišu :D

      Delete
  4. haha, taman sam krenula da napišem da ne mogu da verujem da imaš samo 1 novi lak, pa videh kraj posta :D

    ReplyDelete
  5. I ja kao Shine Eye. Važno je da ima noviteta, nije važno da li su kupljeni ili dobijeni.

    ReplyDelete
  6. Volim vidjeti novitete koji su prije svega korisni :D lakovi su mi svi divni, osim zutog :P

    ReplyDelete
  7. svijetlo rozi p2 i ova kolorama odmah ispod njega, predivni su :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. joj ja jedva čekam sve ovo isprobati da i sama prosudim ;)

      Delete
  8. Karite i kakao maslac <3 najbolja stvar za kožu. Meni je več ponestalo toga pa moram u nabavku na iHerbu ali dok skupim dovoljno novca jer obično onda još šta vidim što mi se sviđa i moram i to naručit :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. joj, iherb je totalno zarazan, nisam još uspjela naručiti samo stvar ili dvije ;)

      Delete
  9. Dobar ulov! Najviše mi se sviđaju stvarčice za nokte!

    ReplyDelete
  10. super su ti noviteti :)
    a muž je divan :)))

    ReplyDelete
  11. Koliko lakova! <3 Ovaj toksični od Catrice imam i baš mi je cool ta boja, dobro se maže.

    ReplyDelete
  12. Replies
    1. jedva čekam isprobati sve ove lakove... ali mi se nekako čini da će se to odužiti ;)

      Delete
  13. Awesome haul! I was well behaved in August too :D

    ReplyDelete
  14. your hubby is the best :) super lakići ...kako se ti sviđa ova Loreal micelarna?

    ReplyDelete
    Replies
    1. prenijet ću mu ;)
      micelarnu još nisam probala...

      Delete
  15. lakici :D ja sam u kolovozu bila izuzetno i ekstremno dobra, kupila sam mozda dva il tri laka i jako malo iceg drugog, zapravo cijelo ljeto sam dobra, ima nesto i u nedostatku izbora ovdje

    ReplyDelete
    Replies
    1. tim bolje po tvoj novčanik, premda vjerujem da ćeš to nadoknaditi kad se vratiš u zagreb ;)

      Delete
  16. Ajme koliko lakova :)
    Dobar shopping!!! :)

    ReplyDelete
  17. Znači dobar je Essence odstranjivač? Stalno ga gledam, i on gleda mene, ali se još nismo ugledali na blagajni :D
    Jao koliko lakića!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. lakova nikad dosta, bar se meni tako čini ;)
      essence odstranjivači nisu loši, iako je lakše odstraniti lak s onima s acetonom ovi su mi blaži i tim bolji izbor

      Delete
  18. Svaka cast hubbyu,same krasote je donio ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep, bilo je još p2 lakića koje sam si željela, ali o tom nekom drugom zgodom ;)

      Delete
  19. Catrice lak i taj aceton su mi favoriti! <3

    ReplyDelete
  20. Sitnica od lakova, totalno zanemariva brojka! ;)
    Nego, baš mi super djeluju ova dva maslaca. Inače mi shea totalno odgovara na koži, mogla bi ih probat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. pa je, moga je bit i koji lak više ;)
      shea je zakon, kad ne pretjeraš s njim koža ga super upije i uopće ne ostavi masan doživljaj kože :D

      Delete
  21. Replies
    1. ma bila sam skroz dobra... ali su me zato dobro počastili ;)

      Delete
  22. Imaš pa res super moža. P2 laki pa itak božanski, meni se je prejšnji teden tudi uspelo dokopati do njih. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eto, obje smo se dočepale prvih p2 lakova... a muža/dečka treba trenirati ;)

      Delete
  23. Sve, sve, ali cocoa butter i hrapavi lakovi su vrh! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep, hrapavci su uvijek zanimljivi... a kakao maslac miriše sve jestivije ;)

      Delete
  24. želim sve navedene sandiće <3

    ReplyDelete
  25. My August was good but yours was better :-), you are a lucky girl getting al those polishes!

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...