Tuesday, November 11, 2014

Zoya's Blaze and Payton

Hi there!

The weather is too gloomy for proper swatches of new polishes, so I decided to show you some oldies, but goodies winking. Photos are from July :facepalm:

Vrijeme je vani pretmurno (sad već i premračno) za poštene fotke novih lakića, pa sam odlučila pokazati neke stare, ali oooopako dobre winking. Fotke datiraju iz srpnja :facepalm: 







 Zoya Blaze, two coats, no topcoat, outside / dva sloja, bez nadlaka, vani

Well, five photos is the minimum that this beauty deserve love struck. I mean... just look at it!!! Zoya Blaze is very juicy red with shattered holo effect and perfect formula. It covered my nails with two coats, but honestly, if I was more careful, I could get away with one. Drying time is great too, and finish is glossy. 

No, pet fotki je minimum koji ova ljepotica zaslužuje  love struck. Ma zbilja... pogledajte je samo!!! Zoya Blaze je krasna, sočna crvena s raspršenim holo česticama i savršenom formulom. Nokte mi je pokrila u dva sloja, no iskreno, da sam bila malo pažljivija prošla bih s jednim. Vrijeme sušenja je odlično, a finiš super sjajan.





Zoya Payton, three coats, no topcoat, outside / tri sloja, bez nadlaka, vani

Payton looks perfect on these photos big grin. The color looks like juicy plum, with shattered holo particles. Drying time was fine, but bit slower that with Blaire. I prefer purple over red, always... well, except in this case. I must say that Blaze has better formula, and it dries faster. 
These are not my polishes, sweet Suzana borrowed them to me, for try out. Since I have them in my hands, couldn't resist taking photos. I also made comparison of Payton and Kiko 255 Violet Microglitter.

Payton na fotkama izgleda savršeno big grin. Boja izgleda kao sočna šljiva, s raspršenim holo česticama. Vrijeme sušenja je u redu, no sporije nego kod Blaze. Uvijek bih se radije odlučila za ljubičasti no crveni lak... no ne i u ovom slučaju. Blaze ima bolju formulu, i brže se suši. 
Lakovi nisu moji, draga Suzana ih je rado posudila. A kad sam ih već imala, nisam mogla odoljeti da ih ne pofotkam i podijelim s Vama. Payton me podsjetila na jednog Kika-ča, pa sam ih usporedila.


In bottles they do look alike, let's see how they look on nails.

U bočicama izgledaju slično, idemo ih pogledati i na noktima.







On photos above you can see Zoya in three coats, Kiko in two coats, no topcoat. Kiko Violet Microglitter leans more toward blue side, it's cooler shade with grittier finish, while Zoya Payton is absolutely smooth and glossy. But, I must say that Kiko has a better formula, the application is easier and drying time faster than with Zoya Payton. For those who don't appreciate gritty finish, it can easily be smoothed with glossy topcoat. 
Hope you survived this post overload with photos, but when you can see beauties like these, there's no such a thing as too much photos  winking.

Na gornjim fotkama vidite Zoyu u tri, a Kika u dva sloja, bez nadlaka. Kiko Violet Microglitter ima izraženiji plavi podton, hladnija je nijansa i hrapavijeg finiša, dok je Zoya Payton savršeno glatka i sjajna. No, moram reći da Kiko ima bolju formulu, aplikacija je bezbolnija a vrijeme sušenja brže no kod Zoya Payton. Za one koji nemaju razumijevanja za nešto hrapaviji finiš, to se bar lako da rješiti uz pomoć sjajnog nadlaka.
Nadam se da ste preživjele do kraja ovog posta pretrpanog fotkama, no kad imate prilike odmarati oči na ovakvim ljepotama, fotki nikad dovoljno  winking.

Thanks for stopping by, Žana

40 comments:

  1. super su oba, ali rekla bih da mi je Zoya lepsa jer ja malo svetlija
    lep pozdrav !

    ReplyDelete
  2. he he, a sad sam proverila imam taj kiko 255 ali totalno drugacije ovde izgleda ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. vjerojatno je do svjetla... a ovaj moj nema ni nadlak :D

      Delete
  3. Imam oba i obožavam ih. Payton zahteva tri sloja da se pokaže u punom sjaju, ali vredi truda i čekanja. Kiko 255 imam i ja i nije me oduševio spram Zoje.

    Blaze je predivnoća i navijam za to da je nabaviš.

    ReplyDelete
    Replies
    1. no da, bez payton mogu, ali sve mi se čini da ću blaze ipak morat nabaviti :D

      Delete
  4. Replies
    1. zoya has really spectacular shattered holos, right :D

      Delete
  5. They are drool worthy both of them <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. yep, think this is the right description, thanks my dear :D

      Delete
  6. These polishes are amazing! Zoya makes such beauties <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. indeed, especially with shattered holo effect :D

      Delete
  7. Replies
    1. a tebi se znači sviđa payton, neka neka :D

      Delete
  8. Nemam ni jedan od ta tri ali cu to svakako ispraviti. :D Pejton je moj favorit mada me mami i Kiko.

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni je kiko definitivno primaljiviji zbog bolje formule, ali zato mi srce tika taka za blaze :D

      Delete
  9. Zoya mi je ipak za nijansu draži. Sitnije su ove čestice u njemu, a ja ne volim veliki glitter, samo taj malecki prolazi kod mene...i zamisli sramote nemam još nijedan Zoya lakić!

    ReplyDelete
  10. ...naravno pričam o ova zadnja dva, crvena nije moja boja pa sam prvog lagano preskočila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. blaze se bidna crveni, a tebe baš briga ;)
      kod kika su čestice sitnije, samo ih je više, zato ti se tako čini :D

      Delete
  11. These are both stunning Zoyas :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zoyas are stunning almost every time :D

      Delete
  12. Meni je ovaj Zoya malinica predivan :D Mislim da će se dobro uklopiti u neku nadolazeću božićnu manikuru :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. o da, kako se ja nisam sjetila malinaste usporedbe nego se ubih u sočnim doživljajima ;)

      Delete
  13. oooo zoya! boja je predivna!

    ReplyDelete
  14. Zoya Payton :-) Slazem se sa tobom da jedan sloj top coat-a fenomenalno resi situaciju sa Kikom :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nego, zašto kiko ne bi bio bolji od zoye :D

      Delete
  15. Wow wow wow!!! These are absolutely my favourite kind of shades and holos!! Even though they're available since July, they're PERFECT for Christmas :D <3xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. you're right, they look very festive :D

      Delete
  16. Moje ljepotice <3
    Mislim da su mi to najskuplji lakovi, ali nije mi žao novčića! :)
    Moram uskoro isprobati i Kikača, sad kad sam ga se konačno (i vrlo neplanirano) domogla! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, a zbilja bi bile dragulji u bilo čijoj kolekciji :D
      čekaj samo dok se zaljubiš u kikače, fantastični su, nadam se da će prija češće na put u italiju ;)

      Delete
    2. I ja i ja :)
      Nešto se šuška da ide krajem ovog-početkom idućeg mjeseca :)

      Delete
  17. I like the polishes.

    the-renaissance-of-inner-fashion.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  18. Kako se uvijek neki ljepotani dugo skrivaju, obje Zoyice su prekrasne nadam se da cu i ja koji dan probat koju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nadam se da će koja pronaći put do tebe :D

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...