Friday, September 13, 2013

Essence news - Autumn 2013


Hi there!

It's that time of the year again! Essence is getting ready to clean our pockets, because everyone of us needs some of their new stuff. In Croatian dm stores you can found them already, in Kozmo new assortment arrives next week. Lets see those thingies!
Već je stiglo 'ono' doba godine! Essence se spremio isprazniti nam džepove, sigurno svaka od nas treba koju novu stvačicu. U dm-u se novi proizvodi već mogu naći, a u Kozmo drogerije stižu idućeg tjedna. Pa da vidimo što su nam spremili!

essence metal glam eyeshadow, NEW, MPC 22,90
01 jewel up the ocean 

02 coffee to glow

03 frosted apple

04 sparkle all night

05 chocolate jewellery

06 miss tangerine

07 golden up!

08 n'ice frosting
essence mono eyeshadow, MPC 13,90
70 fox in the box
essence eye sorbet, new, MPC 24,90
01 illuminating pineapple 

02 illuminating raspberry

03 illuminating kiwi


04 illuminating plum

05 illuminating hazelnut

06 illuminating coconut
essence kajal pencil, MPC 8,90

24 pretty in fuchsia 
essence 2in 1 kajal pencil, MPC 13,90

15 soul & mate
essence I love smokey jumbo eye pencil, MPC 17,90
color - black
essence crystal eyeliner, NEW, MPC 20,90
01 twinky starlight

02 black star

03 gold rush

04 sparkling purple

05 flashy aqua
essence get BIG! lashes triple black mascara, NEW, MPC 20,90
essence LASH mania reloaded mascara, NEW, MPC 24,90
essence lashes go wild volume mascara, NEW, MPC 22,90

essence STAYS no matter what 16h waterproof liquid eyeliner, NEW, MPC 22,90

essence STAYS no matter what jumbo eye pencil & eyeshedow, NEW, MPC 22,90

01 blazing black

02 powerful purple

03 twinkling turquoise

05 cute copper

06 green garden

08 chocolate brownie
04 gorgeous grey

07 whipped white frosting 
essence frame4fame 3D stick on eyeliner, NEW, MPC 17,90

essence precise eyeliner brush, NEW, MPC 13,90
essence longlasting lipstick, NEW, MPC 20,90
01 coral calling 

02 all you need is red

03 dare to wear

04 on the catwalk!

05 dare to be nude

06 barely there!

07 natural beauty

08 color crush

09 wear berries!

10 cotton candy
essence glow tinted lip balm, NEW, MPC 20,90

02 glam up!

03 brighten up!


01 light up!
essence glossy lip balm, NEW, MPC 8,90
01 strawberry cheesecake

02 apple pie

03 cherry brownie

04 mint drop 

05 mango icecream

06 berry cupcake
essence XXXL shine lipglos, MPC 15,90
24 just gorgeous!

25 bright side of life
essence stay with me longlasting lipgloss, MPC 17,90
11 choose me!

12 material girl
essence mini lipgloss set, MPC 26,90
05 golden gate gloss

06 paris, ma jolie
essence all about matt! oil free make-up, NEW, MPC 31,90

10 matt beige

20 matt nude

30 matt sand
essence blush stick, NEW, MPC 22,90
10 pretty in pink 

20 bronze babe

30 miss peachy
essence silky touch blush, MPC 22,90

50 sweetheart

60 life's cherry 
essence make up & powder sponges, NEW, MPC 17,90
essence kabuki brush, NEW, MPC 35,90


And now, goodies we all love the most - nail polishes!
I ono ćemu se sve najviše radujemo - lakići!

essence color & go nail polish - 15 new shades! MPC 13,90
152 give me nude, baby!

153 sweet or nude!

154 pink & proud 

155 red ahead

157 my fortune cookie

158 if i were a boy

160 deep sea, baby

161 ciao oliviero

162 dare it nude 

163 hey, nude!

164 crazy, fancy love

165 here's my number

166 mister rusty

159 the green & the grunge 

156 me & my lover
But that's not all folks! Stay tuned to see nail art stuff...
Ali ovo nije sve! Budite blizu kako biste vidjeli što nam se za nail art spremilo...

Thanks for stopping by, Žana

20 comments:

  1. ajme lijepih stvari! nadam se da cu naci sve sto mi se svidja :) za sada sam uspjela naci 165 here's my number. sve u svemu ima stvarno zanimljivih noviteta.

    ReplyDelete
  2. volim ovakve postove...kupila sam jedan od ruževa i razočarala sam se....ali baš me zanima ovo rumenilo u stiku....

    ReplyDelete
    Replies
    1. i ja si uzela jedan ruž... i meni je ok, izdrži par sati bez problema, premda nakon nekog vremena imam osjećaj suhih usana, a i pigmentacija je ok :D

      Delete
  3. Jedva čekam da dođem do ruža coral calling, a ni ostali proizvodi nisu za odbaciti :)

    ReplyDelete
  4. Zavidim vam što imate pristup stvarima koje su na duplom štandu. Hajde, ovog puta da se ne bunim, kod nas su dostupna četiri laka od pet sa moje liste želja, ali opet ne mogu da prežalim sve one lepote koje nam nisu dostupne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ovo smo dobili, ali nas limitirane kolekcije sve češće preskaču... no ponuda je ipak dobra :D

      Delete
  5. Vrlo zanimljive stvari sam ugledala, na primjer sorbet sjenilo i olovke ...jedva čekam da vidim uživo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. daaaaa, debele olovke voooolim, nadam se da će ove biti pristojne kvalitete :D

      Delete
  6. 159 the green & the grunge mi je već na WL, a karmine bih sve pokupovala, ne zna se koja nijansa je lepša!

    ReplyDelete
    Replies
    1. lak još nijedan nisam kupila, ali uzela si ruž 'natural beauty' i prilično sam zadovoljna s njim :D

      Delete
  7. Coffee to glow <3 I ovaj coral ruž volim i trebam! I maskare će se sigurno naći na dnevnom redu. I svašta još nešto :D Al ništa od toga još ni blizu mene, baš sam se vratila iz dm-a i još stoji roller girl.

    ReplyDelete
    Replies
    1. takve nijanse sjenila sve volimo :D
      čak sam i ja kupila jedan ruž, a nisam ih koristila godinama ;)
      kad usporedim s njihovom starom linijom ruževa iz koje imam jedan - ovo je nemjerljivo bolje :D

      Delete
  8. Replies
    1. i bet you already saw it in your local drugstore ;)

      Delete
  9. Kupila sam sva tri sand effect laka - i ostala razočarana... Već drugi dan se počnu ljuskati :( a osim toga ovaj hey, nude je katastrofa, sav se vuče, suši beskrajno dugo, kombinacija sitnijeg i krupnijeg glittera je loša...
    Ah, a toliko sam bila happy prilikom kupnje kaj sam ih uspjela upecati...

    ReplyDelete
    Replies
    1. eto na :(
      ja preskočila kupnju jer mi jako liče na p2 koje imam

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...