Wednesday, September 18, 2013

Avokado Shea Eko Krem

Hi there!

Sorry girls, this post is in Croatian only.

Evo konačno jedan post isključivo na hrvatskom jeziku. 
Danas vam želim reći par riječi o proizvodu kojeg sam koristila proteklih par mjeseci i kojim sam bila oduševljena. Riječ je o Avokado Shea Eko Krem ili Avokadilici by EkozmetikaReciklozmetika.
Iza ovog branda stoji preljubazna Dora, koja će vam uvijek rado odgovoriti na sve vaše pitalice i eventualne nedoumice. Njena kozmetika je 100% prirodna, bez konzervansa i ikakvih škodljivih stvarčica. Obavezno svratite na njenu stranicu i pogledajte što sve nudi.
Dora o svojoj kremici kaže:
'Avokado krema je hidratantna krema za lice od avokadovog ulja, suncokretovog ulja i shea maslaca, idealna za sve tipove kože: stara, mlada, opuštena, masna, suha, baš ono univerzalna krema, avokado je ključan jer je pun vitamina i prodire u najdublje slojeve derme i ondje regenerira i oživljuje stanice kože. Et.ulja u ovoj kremi su sjeme mrkve (obnavlja stanice kože), širokolisna lavanda - carica kozmetike, eukaliptus dives, rimska kamilica- protuupalno izuzetno nježno super et.ulje.'
A ja ću reći ovo:
Avokadilicu sam osvojila na darivanju kod Chloee i kod mene je došla negdje krajem 6-og mjeseca. Kako nema konzervansa, rok trajanja joj je svega 2 mjeseca i nužno je čuvati ju u hladnjaku. Ali ne bih rekla da je to mana... vidjet ćete zašto. No prije svega, pogledajte kremicu.




Pakirana je u staklenoj teglici, meni djeluje kao minijaturna verzija teglice za marmeladu i baš mi se sviđa. Krema je blijedo žućkaste boje, prekrasnog blagog mirisa kamilice. Ćim sam ju prvi put otvorila zamirisala mi je na djetinjstvo i na moju baku, koja je vječito negdje na ormarima sušila kamilicu. Inaće imam suhu i osjetljivu kožu na obrazima, s vječito masnim nosom, a ljeti zbog prekomjernog znojenja na licu jednostavno ne trpim kreme na istom. Zato sam Avokadilicu koristila kao noćnu kremu. Ne mogu vam opisati kako je dobar osjećaj kad na lice stavite kremu koja je stigla iz hladnjaka, ma božanstveno! Osim toga oduševila me i tekstura kreme - vrlo lako se razmazuje, a na licu ne ostavlja masan trag već vam je koža nakon toga matirana. Još jedan veeeeliki plus! Ne volim kad mi se lice sjaji i gotovo! Primjetila sam još jednu stvar - nakon što koža upije ovu kremicu, a to se mjeri doslovno sekundama, čini mi se da su mi i proširene pore manje izražene... možda je to subjektivan doživljaj, ne sjećam jesu li druge korisnice to spominjale ali meni zbilja tako djeluje. Ukoliko se koristi svakodnevno taman se potroši za nekih 60-ak dana koliko joj je rok trajanja. Meni se zna desiti da preskočim koje mazanje kremicom, linčina. Iako je rok trajanja 'istekao' na svojoj kremici nisam primjetila znakove kvarenja, doduše ima je tek još za mazanje-dva. Obavezno ću je probati i sad kad je zahladilo, zanima me kako će se sad ponašati na koži koja s hladnijim danima ipak treba malo više njege. 
Još vas jednom pozivam da posjetite Dorinu stranicu i razmislite o alternativama za sve umjetne tvorevine kojima tretirate svoju kožu. 

Do čitanja, idući put najvjerojatnije s nekom manikurom... čuvajte se!

Žana 

18 comments:

  1. Aaaaaa recenzija kod nail crazy :D :D :D Zvuči super, osobito mi se sviđa dio s matiranjem i sužavanjem pora :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja sasvim i iskreno oduševljena kremicom, nadam se da će pasat i onima koje se na moju preporuku i same usude probati :D

      Delete
  2. Zvuči kao da bi moglo biti dobro i za moju suhu kožu...mogla bih isprobati!

    ReplyDelete
    Replies
    1. probaj, nemaš puno za izgubit... a kod Dore ima još super stvarčica - dezići, paste za zube, melemi... ;)

      Delete
  3. Heheh linčina. :D
    Čini se super kremica. Pišem na WL. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. bar priznam ;)
      meni je bila super, nadam se da će i tebi pasati :D

      Delete
  4. Ni ja leti ne trpim kreme na licu, jedva se nateram da pred spavanje stavim neku kremicu, a ova "osvezavajuca" kremica iz frizidera mi se cini kao dobra ideja! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. da samo znaš kako dobro ohladi, ideja s držanjem u hladnjaku je baš super :D

      Delete
  5. Odlična recenzija draga !!

    Morat ćeš nam češšće pisati o kremicama :))



    ReplyDelete
  6. Baš mi je drago šta ti se svidila! :D Ja sam je isto koristila noću jer mi je danju bila preteška za litnje doba. Ali mislim da Dora pravi i ljetnu i zimsku verziju. Svakako je super sve njeno šta sam do sad probala! Moram opet nešto naručit! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. sad je bez problema stavim ujutro ;)
      a liti mi je teško iti spf stavit na sebe a kamoli nešto drugo

      Delete
  7. Opa, nije manikura :D moram priznati da još nisam isprobavala prirodnu kozmetiku, ali vidim da je sve aktualnija, stoga ću baš pogledati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. trebala sam bar na dno ubacit kakvu manikuru da se ljudi previše ne iznenade lol

      Delete
  8. zvuci odlicno :) bas bih volela da probam neke stvarcice iz njene kuhinje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. probaj obavezno, i ja se nadam probati još koju mazalicu :D

      Delete
  9. meni bi taj rok trajanja bio veliki minus, ali super da ti odgovara :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ako se slabije troši i je, ali pri svakodnevnoj uptrebi to je taman količina koju uspiješ potrošiti za to vrijeme ;)
      ali super bi bilo da traje i 6 mjeseci jer je kremica zbilja dobra :D

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...