Wednesday, September 25, 2013

Princess of China

Hi there!

I bet some of Chinese princesses looked like this winking.
Kladim se da je bar koja kineska princeza izgledala ovako winking.





I'm mesmerized by the look of these water decals... I think they're the prettiest I have ever wear. I could put them on all my nails, but it seemed like these girls deserve more attention, this way  you get to see them better. 
They came in a plastic bag, 15 of them...
Očarana sam izgledom ovih naljepnica... mislim da su najljepše koje sam ikad imala. Mogla sam ih staviti na sve nokte, ali mi se činilo da ove cure zaslužuju malo više pažnje i da su ovako uočljivije. 
Stigle su u plastičnom omotu, njih 15...


... and with instructions.
... zajedno s uputama.


I followed the instructions, except the last one, you really don't need a blow dryer. I got these water decals at Born Pretty Store, and you can found them here, for 2.86 $. When they coming from China, why not looking traditional Chinese winking. Other then traditional, they look so delicate... and kinda royally, at least to me, that's why I tried to add some more glamour to this manicure. The polishes that helped me create this magic are essence 'that's what i mint!' and China Glaze 'something sweet' and 'i'm not lion'. 
If you're as mesmerized as me, and wanna have these beauties on your nails too, please use my X10X31 code for 10% off. Born Pretty Store really did a great job with these particular design of water decals, they're brilliant... I bet you can't resist them too.
Slijedila sam upute, sve osim posljednje, zbilja vam ne treba sušilo za kosu. Naljepnice su s Born Pretty Store stranice, a možete ih naći ovdje, za svega 2.68 $. Kad već dolaze iz Kine, zašto ne bi i izgledale Kineski winking. Osim tradicionalno, meni izgledaju prenježne... čak i kraljevski, zato sam se potrudila dodati malo više glamura ovoj manikuri. Lakovi koji su mi pritom pomogli su: essence 'that's what i mint!' i China Glaze 'something sweet' i 'i'm not lion'. 
Ukoliko ste i Vi očarane poput mene, i htjele bi ove ljepotice i na svojim noktima, molim Vas da iskoristite X01X31 kod za 10% popusta. Born Pretty Store je s ovim naljepnicama napravio odličan posao, zbilja su posebne... kladim se da ni Vi nećete odoljeti.

Thanks for stopping by, Žana

p.s. these products were send to me for a review
p.s. proizvodi ustupljeni na recenziju

65 comments:

  1. Najlepse nalepnice koje sam videla do sad!

    ReplyDelete
  2. Wow stvarno su posebne i na noktima izgledaju prelepo!!

    ReplyDelete
  3. Ovako nesto jos nisam videla :) Totalno nesvakidasnje ;)
    Dopada mi se izbor lakova :)

    ReplyDelete
  4. WOW!!!!!
    Ovo ti je jedna od ljepsih manikura ;)

    ReplyDelete
  5. Diiiivne naljepnice, kao i manikura. :)

    ReplyDelete
  6. Divne! I slažem se, i meni je ljepše kad nisu na svakom noktu.

    ReplyDelete
  7. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa ovo ti je SAVRSENO! I ja danas nosim I'm not lion :D a imam i Something sweet!

    PRELEPOOOOOOOOOOOOOOOO ODUSEVLJENA SAM! Gejse su kao med <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :D
      svoje oduševljenje lavom ne trebam niti opisivati, genijalan je, a something sweet zbilja presladak, čak i meni koja nisam nešto zaluđena rozim bojama :D

      Delete
  8. baš su divni dekali, nekako nežni!

    ReplyDelete
  9. Kako dobro izgleda :) Prelepe su nalepnice!

    ReplyDelete
  10. water decals je super, lako se koristi a izgleda fenomenalno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, prava igrarija a kad su ovako lijepe zbilje su spektakularne na noktma :D

      Delete
  11. obozavam te naljepnice sa kineskim tetama, nekako djeluju jako delikatno. Mint sa gliterom bas lijepo pase na sve.

    ReplyDelete
  12. prelepo, savrseno, zaljubljena sam!!!

    ReplyDelete
  13. ne bi nosila na redovitoj bazi, al slatke su kinezice :D

    ReplyDelete
  14. Those decals are indeed beautiful and I love how you used them.

    ReplyDelete
  15. Nalepnice su lepe, a mislim da si napravila savrsen izbor bazne boje za ovaj manikir! :-)

    ReplyDelete
  16. I ja kao Prase, ostala bez daha, riječi i teksta :O

    Bravo Žana, ne znam što reći. Ove naljepnice su kao stvorene za mene koja sam antitalenat za crtanja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. e to, naljepnice su super i za one koji znaju crtati a tlaka im je ili nemaju vremena... ali mislim da u blogosferi ima niti desetak cura/žena koje bi ovako nešto i mogle nacrtati :D

      Delete
  17. totalni kulitet! super ti stoje, prezanimljive su!

    ReplyDelete
    Replies
    1. fala ženo (sad kad imaš tri banke mogu te zvat ženom) :D

      Delete
  18. + 1 oduševljena! :) + obožavam ovaj mint essence.

    ReplyDelete
  19. These water decals look really amazing! Love the manicure!

    ReplyDelete
  20. wow predobro izgledaju, očarana sam <3

    ReplyDelete
  21. Prekrasni noktići!!!
    Naljepnice su baš baš <3

    ReplyDelete
  22. Krasna manikura, te nalepke so mi res všeč. :)

    ReplyDelete
  23. They look gorgeous!

    ReplyDelete
  24. Oh my! These are sooooo pretty and gorgeous! I definitely have to check it out.
    (^^,)

    ReplyDelete
  25. Ajme kako sam ovo propustila, preeeeedivne naljepnice, stvarno predivne!!! Drago mi je što je post u popularnim pa mi je ulovio oko sa strane. A i pjesma Princess of China nije loša uopće :D

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...