Sunday, September 15, 2013

Matching Manicure Sunday - Blue & White

Hi there!

Sweet Dženana from My Happy Nails blog came to idea to organize Matching Manicure Sunday for all Balkan Beauty Bloggers, this time theme is: blue and white. Here is my contribution: 
Preslatka Dženana s bloga My Happy Nails došla je na ideju da organizira Matching Manicure Sunday za sve balkanske blogerice, odnosno dan kad bi sve trebale nositi manikure na zadanu temu. Meni je ideja super, ovu nedjelju tema je: plava i bijela. Evo i mog doprinosa plavoj blogosferi:



I decided for dripping manicure, using China Glaze 'snow' and Rapsodi #33. At the end I just had to add some sparkle, so I add BK #13 on top of blue Rapsodi. 
Me happy with it, how about you?
Odlučih se za 'kapajuću' manikuru, a koristila sam China Glaze 'snow' i Raspodi #33. Na kraju sam trebala još malo začina, pa sam dodala i glitterasti BK #13 preko plavog Rapsodija.
Meni se sviđa, a vama?

Thanks for stopping by, Žana 

51 comments:

  1. Lajkam :D plave šljoke su predivne

    ReplyDelete
    Replies
    1. pretpostavljala sam da bi se šljokice tebi mogle svidit ;)

      Delete
  2. Dopada mi se. Kao Blue Curacao koji se sliva preko kugle sladoleda od vanile.

    ReplyDelete
    Replies
    1. uf, od tvog komentara sam proslinila, ne bi bilo loše imati nešto takvo pri ruci sada ;)

      Delete
  3. Super si ovo izvela ;) Bas mi se dopada :)

    ReplyDelete
  4. Ajme Žana fantastično si ovo izvela!

    Svaka čast, ja bih samo buljila u nokte da imam ovakvu manikuru :D

    ReplyDelete
  5. Predobra ideja i baš lepo izgleda :)

    ReplyDelete
  6. Your nails are dripping girl ;) - so pretty Zana!

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. moram priznati da je glitter totalno izvukao ovu manikuru :D

      Delete
  8. Odlično je!
    Super izgleda, plavi lak je divan! :)

    ReplyDelete
  9. Meni se jaaaako sviđa :))) ja si ovo nikad ne bi uspjela napraviti hah

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti... ali i ovo je jednostavno manikura (sve su moje takve, nisam ti ja za neke komplikacije) :D

      Delete
  10. Lijepa mi je ova kombinacija, da znam da cu se drzat toga pridruzila bi se i ja, al ne znam kad sam zadnji put radila nesto kompliciranije od samog lakiranja

    ReplyDelete
  11. Uh, a tebi sigurno nije bilo tesko da iskoristis plavu boju! :-) Meni ovo lici na neki cudan sirup na nekom finom sladoledu... i sve to ukusno i bas njam-njam...! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. da znaš da je bilo problema - kakvu nijansu odabrati ;)

      Delete
  12. Super je ideja Dz. i lijepa manikura :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ideja je super, drago mi je da ti se i manikura svidjela, hvala :D

      Delete
  13. I completely understand having to add some sparkle. :) Looks great!

    ReplyDelete
  14. Kako je meni ova krasota promaknula ????
    Super je *.*!!!

    ReplyDelete
  15. I love it! Somehow it reminds me of an ice creme :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yummy yummy, it's been too long since i head an ice cream ;)

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...