Tuesday, August 6, 2013

Watermelons

Hi there!

The inspiration for nail art can found you on places where you least expect it. Very often on your kitchen table. These long, hot, summer days we enjoy in watermelons, they're super juicy and refreshing, one of my favorite fruit. So, it's no wonder at all that they appeared on my nails too.
Inspiracija za nail art može se naći na mjestima na kojim ju najmanje očekujete. Vrlo često i na kuhinjskom stolu. Ovih vrućih i dugih ljetnih dana uživamo u lubenicama, volim njhovu sočnost i osvježenje koje s njima dobijete, jedne su od mojih omiljenih vrsta voća. Zar je stoga čudo što su završile i na mojim noktima.





In my room, at my working table, where all my manicures come to life, the temperature is at least 30 C, with air conditioner on. No wonder I don't have will to sit there and draw on my nails - I just paint them and run. 
How do you fight with these unbearable heat?
U mojoj sobi, za radnim stolom, gdje sve moje manikure i nastaju, temperatura se vrti oko 30 C, s uključenom klimom. Nije ni čudo da nemam volje sjediti tamo i crtati na noktima - samo ih nalakiram i pobjegnem. 
Kako vi preživljavate ove nepodnošljive vrućine?

Thanks for stopping by, Žana

60 comments:

  1. Super su ti lubenice! :D
    I moran ti reć da sad kad san se vratila u ZG, bome se lakše diše. :)

    ReplyDelete
  2. baš se sjednem za komp s punom zdjelom lubenice, i onda naletim na ovaj post hehe ;) sviđa mi se manikura ;)

    ReplyDelete
  3. super manikura, jedne od ljepsih manikura lubenica koje sam vidjela :D

    ReplyDelete
  4. Nećeš vjerovat ali nisam još nijednu slistila...ali zato cate tamanim ko velika, nekako su mi one draže :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja obožavam salatu od cate... ali više ne trošim šećer pa mi ni one nemaju smisla :(

      Delete
  5. que chulada, te ha quedado muy conseguida

    ReplyDelete
  6. Joooj, ja nakeljim Evelin i kraj manikure :)) Svaka cast!!

    ReplyDelete
  7. Hahahah, svaka čast !! Prave lubenice :)))

    Prelijepo !

    ReplyDelete
  8. Ooo, keri hudi nohtki! Super¨:)

    ReplyDelete
  9. Jao najlepši manikir do sada definitivno <3
    Ovaj juli sam tamanila lubenice kao blesava, oduševljena sam!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala... treba iskoristiti sezonu kad ih ima ;)

      Delete
  10. yummi, they look very edible - well done :)

    ReplyDelete
  11. izgleda finooo :) ne mogu vjerovati da ovo ljeto još nisam jela lubenicu, al' zato su se pojele litre i litre sladoleda :D

    ReplyDelete
  12. Replies
    1. morat ću ih i od drugih čuvati kako mi se čini ;)

      Delete
  13. Neverovatno, ali tek sada shvatam da ovog leta jos uvek nisam pojela ni komadic lubenice...! Bas sam je pozelela sada kada sam videla tvoj lubenica-manikir, savrseno! .-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a stvarno, pojedi koju dok ih jop ima :D

      Delete
    2. Izgleda mi da je sada poslednji trenutak da smazem neko parce lubenice... A ja vec presla na grozdje... belo... njam, njam... :-)

      Delete
    3. ajme šta ja volin bilo grožđe... ali moje još nije zrilo ;)

      Delete
    4. Ako ti ikad padne na pamet da me pozoves u berbu grozdja, dobro razmisli i odustani od poziva - pola od onoga sto oberem ja odmah pojedem, bilo bi tu vise stete nego pomoci! :-)

      Delete
    5. na mjestu vinograda sad je maslinik, a ovo oko kuće taman za mene, nema za tebe ništa ;)
      masline možeš slobodno doć' pomoć brat :D

      Delete
  14. pa ovo je da počneš gristi nokte...neodoljivo!

    ReplyDelete
  15. This summer is a bit colder than previous in my place, but we do have near +30 now in the room too :D. Your watermelon manicure is absolutely gorgeous! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hope this heat will end soon ;)
      glad you like my watermelons, thanks :D

      Delete
  16. ne jedem lubenicu, ne volim joj okus, ali mi je fora ova tvoja na noktima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nemoj zezat... drago mi je da ti se barem nokti sviđaju ;)

      Delete
  17. E sad kad te slušam, budući da sam luda za lubenicom (ništa me ljeti ne može osvježiti koliko to može lubenica), pitam se kako to da još nije završila i na mojim noktima hehe.. moram ovo probati i stavljam na blog ako isprobam :)) Divna manikura!

    ReplyDelete
    Replies
    1. živa istina, lubenica baš osvježi :D
      nadam se da ćemo je što skorije vidjeti i na tvojim noktima :D

      Delete
  18. Super ideja :D i super izvedba, naravno :)

    ReplyDelete
  19. I ja ovih dana tamanim hladne lubenice u ogromnim kolicinama,a nokte lakiram rano ujutro dok jos nije tako vruce ;)
    Noktici su preslatki,pazi da netko ne zagrize ;)

    ReplyDelete
  20. Divno :) Sad sam bas pojela pola lubenice, tj. oko 3kg iste :D ne mogu da disem :D

    ReplyDelete
  21. Tko bi odolio lubenicama??? :) Odlično!

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...