Thursday, August 8, 2013

Catherine Arley in Orange

Hi there!

On sunny days, and we have too many of those lately, holographic polishes are great solution. Your manicure will never go unnoticed. Here's one of holos from my collection.
Za sunčanih dana, a takvih u posljednje vrijeme imamo i previše, holo lakići su odlično rješenje. Vaša manikura sigurno neće proći nezapaženo. Evo još jednog holića iz moje kolekcije.






This is Catherine Arley in #806, shattered holo polish in orange color. On pics you see three coats, after two the nail line was still visible, no topcoat. The brush is o.k, so is the drying time. Although the orange color is definitely not my first choice, I must say that this polish looks great when it's sunny outside. 
Do you take your holographic polishes for a walk on sunny days?
Ovo je Catherine Arley #806, narančasti lak s raspršenim holo efektom. Na fotkama su tri sloja, nakon dva linija nokta je još bila vidljiva, bez nadlaka. Četkica je ok, vrijeme sušenja također. Premda narančasta boja meni nikad nije prvi izbor, moram reći da ovaj lakić zbilja predivno izgleda kad ga sunce obasja.
Izvodite li i vi svoje holiće u šetnju za sunčanih dana?

Thanks for stopping by, Žana 

35 comments:

  1. Moram priznati da ovakvu nijansu nisam još vidjela :))

    Sviđa mi se jako draga :)

    ReplyDelete
  2. Prvo sam mislila da je zlatni,a ono namcarasti,prekrasan je!
    Ja gustam sada u holicima i svojim indie muckalicama,jer ne mogu postati,pa ne moram ni manikure izmisljati,priznajem da mi je i dobro dosao mali predah ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. vjerujem ti, bar možeš uzet lak koji ti srcu paše :D

      Delete
  3. It's a very sunny color - and I see why you took it for a walk in the sun ;)
    Yes, my holo's love the sun too :)

    ReplyDelete
  4. I love holographic Nail Polishes and this orange looks great, but I own only too :D... One top coat from essence and one in pink.

    lg Neru

    ReplyDelete
    Replies
    1. my collection is big enough for more holo polishes ;)

      Delete
  5. I love orange holos and I am glad I could finally find this one, it was quite hard to get!

    ReplyDelete
  6. Not too many just enough :D fini je ovaj iako je narancasti, bas je suncan :D a ja nisam odavno izvela svoje holice, morat cu malo :D

    ReplyDelete
  7. Sjajno izgleda, volim ovakve nijanse!

    ReplyDelete
  8. I love the way it looks in the sun! :)

    ReplyDelete
  9. Ova boja nije "moja" boja, ali u pravu si, izgleda jako "suncano" i savrsena je za ove tople letnje suncane dane :-) Prekrasan holo efekat! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma nije ni moja, ali srećom neke me stvari još uvijek mogu iznenaditi :D

      Delete
  10. Replies
    1. oho, netko je ipak primjetio... malo sam počistila,ali mi je još neobićno, valjda se treba navići na golu stranicu ;)

      Delete
  11. Tako me podsjeć a na chic sedamdesete, Shaft i Abbu...baš me šarmirao!

    ReplyDelete
  12. divan je! takav i trazim najvise za bozić i ng

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni su za božić - crveni, zeleni i zlatni :D

      Delete
  13. Mnogo je lep <3 Nisam ni ja fan narandzastih lakova, ali ovaj je bas prelep!

    ReplyDelete
  14. Cool! It's the first time I encountered an orange holo.
    (^^,)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...