Friday, August 23, 2013

Essence 'girls on tour'

Hi there!

In Croatian dm stores, you can now found new essence collection 'girls on tour'. What's in it? Take a look!
U hrvatskim dm poslovnicama, sada se može pronaći i nova essence kolekcija 'girls on tour'. Što je u njoj? Pogledajte!
01 style, set, go! MPC 31,90
01 big apple MPC 22,90
01 voyage, voyage! MPC 15,90

02 go, sightseeing! MPC 15,90

03 hop on, hop off! MPC 15,90

04 tickets, please! MPC 15,90
01 i love my smartphone MPC 26,90

01 make me pretty MPC 11,90
eau de toilette MPC 25,90
 
Going shopping?
Idemo u kupnju?

Thanks for stopping by, Žana 

24 comments:

  1. U Srbiji nekako ne menjaju te kolekcije bas mnogo azhurno. Nervira me to. Mnoge zanimljive stvari koje sam htela da probam nikada nisu ni stigle kod nas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. i mi u hrvatskoj ih sve rjeđe dobivamo... ali srećom imamo muller koji je njemačka firma i time direktni uvoznik pa se kod njih mogu naći sve kolekcije

      Delete
  2. Pa šta nije to stiglo pred neka dva tjedna? kod mene to već sve rasprodano

    ReplyDelete
    Replies
    1. može bit... kad sam dobila priopćenje izbacila sam post - ako kasnim krivica je njihova ;)

      Delete
  3. Prezanimljiva kolekcija :))

    Najviše me se dojmila paleta, kremasto rumenilo i dva laka.

    A i toaletna me zanima kako miriši :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja bih paleticu i zeleni lak, a rado bih i toaletnu pošnjofala ;)

      Delete
  4. dođoh, vidjeh, nastavih dalje :D
    niš zanimljivo za mene :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. vjerujem, i meni je sve teže pronaći lak bez kojeg baš ne mogu otići doma :D

      Delete
  5. Kako divna kolekcija, a kod nas verovatno neće ni stići.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ako je došla do nas, vjerojatno dođe i do vas :D

      Delete
  6. Meni u tim kolekcijama većinom samo lakovi budu zanimljivi :D Sva 4 su ko bombončići :) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. o da, mi lakoholičarke znamo što ćemo prvo pogledati ;)

      Delete
  7. Divno...Nas u Srbiji će sigurno zaobići a sviđaju mi se lakovi punooo :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. možda ipak i dođu... ako hoćeš javi se pa ćemo se dogovoriti nešto ;)

      Delete
  8. Ja bih zelela sve... Mislim sve lakove... .-) Hajde, dobro, ako bas moram jednog da se odreknem, izbacujem broj 3, ali ostale sve zelim... neophodno su mi potrebni! :-) Zasto ja nemam prodavnicu sa Essence lakovima a svi drugi je imaju...? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ali ti imaš kiko a mi ga tu možemo samo sanjati ;)

      Delete
    2. Eto, hvala Bogu da u mom gradu postoji prodavnica kozmetike Kiko!! :-) Inace, da ne postoji, mislim da bih pala u depresiju...! I hvala Bogu da u poslednje vreme Kiko prati svetske trendove, mogu ti reci da ovi Kiko textured lakovi uopste nisu losi!! :-) A meni bi trebali da prostru crveni tepih kad me vide da se priblizavam ulazu u prodavnicu... mislim, toliko sam im novca ostavila, ne smem ni da pomislim koliko... hihihi... :-)

      Delete
    3. lol znam kako ti je... meni je već debelo muka kad pogledam svoju kolekciju, još ako krenem misliti koliko je to sve koštalo... bolje ne :D

      Delete
  9. Malo kasne s objavom,kod mene je dosla prije skoro mjesec dana,i iskreno,nista mi se ne sviđa u ovoj kolekciji...

    ReplyDelete
    Replies
    1. baš u dm ili muller?
      sve mi je teže zaljubit se u neki lak, mislim da ih stvarno imam previše ;)

      Delete
  10. I love those pink polishes!

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...