Thursday, August 29, 2013

KKCenterhk giveaway

Hi there!

My dears, I have a great news for us all! KKCenterhk kindly offered to sponsor a giveaway for my readers, which I gratefully accepted. Here is yours prize:
Drage moje, imam super vijest za sve nas! KKCenterhk je ljubazno ponudio sponzoriranje darivanja za moje čitatelje, što sam naravno i prihvatila. Evo nagradice:


They offered their products in amount of 30$. I choose the things I love, hope you'll be satisfied with my choice. The shipping is on me.
Ponudili su svoje proizvode u vrijednosti 30$, a izbor prepustili meni. Nadam se da ćete s ovim izborom biti zadovoljni. Poštarinom častim ja.


Nothing without nail polishes, of course. One of you will get Ebalay Baby Pink Iridescent nail polish and Ebalay Matte nail polish in Blue and Baby Pink. I have one shade of this Ebalay Iridescent polish and it's really awesome, you only have to layered it over black polish, that way this baby looks spectacular. These matte polishes I haven't tried yet.
Ništa bez lakova, naravno! Jedna sretnica (ili sretnik) će dobiti Ebalay Baby Pink Iridescent lak i Ebalay mat lakove u plavoj i baby pink boji. Imam jedan Ebalay Iridescent lak i moram vam reći da je zbilja fantastičan, samo ga treba staviti na crnu podlogu i izgledat će spektakularno. Mat lakiće još probala nisam. 


I just couldn't resist these cute Panda babies! I love water decals!
Nisam uspjela odoljeti ovim preslatkim pandicama. Obožavam vodene naljepnice!


For beginners in stamping, and for all the rest, I choose this set containing two image plates with holder, scraper and stamper. 
Za početnike u pečatiranju noktiju, i za sve ostale, izabrala sam ovaj set koji se sastoji od dvije pločice sa sličicama, držača za iste, pečata i grebalice.

Now that I have your attention, here are the rules, pretty simple I'd said :


As simple as that! But you can earn more points with extra options, which are optional:
2. follow KKCenterhk blog, you must be public follower via GFC
3. follow kkcenterhk on Twitter
4. follow my blog if you like it, if you don't - skip it

This giveaway is open internationally, and valid for a month. The winner will be choose by random.org. Once the winner is chosen, she (or he) have to claim the award in 48 hours.  

Good luck to you all!

Sad kad imam vašu pažnju, evo i pravila, prilično jednostavnih:


I to je to! Za one koji žele zaraditi još koji ulaz evo i dodatnih opcija, naglašam - neobaveznih:
2. pratite KKCenterhk blog, budite vidljiv sljedbenik via GFC
3. pratite kkcenterhk na Twitteru
4. ukoliko vam se moj blog sviđa, slobodno pratite i mene

Darivanje je otvoreno diljem svijeta, i bit će otvoreno mjesec dana. Pobjednika bira random.org i u roku od 48 sati morat' će se javiti na raport winking.

Sretno!

Thanks for stopping by, Žana

a Rafflecopter giveaway

37 comments:

  1. Jao slatko! Mozda jednog dana uspem da uradim te pecate, do sad mi nikakoooo ne uspeva!

    ReplyDelete
    Replies
    1. samo polako, uz malo vježbe ćeš se već ušemiti :D

      Delete
  2. Predivno!! Ni meni ne uspjevaju ti pečati nikako, ali zato se dam u ruke frendici :D
    Super ideja za darivanje :D

    ReplyDelete
  3. Ja sam imala neki kompletić za pečate, ali mi to nikako nešto nije išlo... Pandice su preprepreslatke :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. malo vježbe i skužit ćeš već... slažem se, pandice su mi preslatke :D

      Delete
  4. aaaa tekk sad vidin ovaj "enter to win"! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma znala sam ja da ćeš ti već doći do toga ;)

      Delete
  5. Odlicne nagrade,ali posto vecinu imam,ovu nagradnjacu preskacem,sretno svima ;)))

    ReplyDelete
  6. Preslatke nagradice :) Pandice su skroz blesave :)

    ReplyDelete
  7. Sa stampanjem nemam bas mnogo uspeha, ali su pandice slatke i bacila sam oko na ova dva mat lakica! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne bacaj oči, trebat će ti kasnije u životu ;)

      Delete
  8. Super nagrada! <3 Srećno svima a i meni :D

    ReplyDelete
  9. Predivno darivanje, sretno svima !!

    ReplyDelete
  10. Nominovah te za nagradicu :)
    http://supernovakozmetika.blogspot.com/2013/08/versatile-blogger-award.html

    ReplyDelete
  11. Slatki su ti stickeri sa pandicama <3

    Nikako da kupim lak za pecate, a imam ih koliko hoces kuci ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne treba ti poseban lak za pečatiranje, samo odaberi neki koji je dovoljno pigmentiran i baci se na posao :D

      Delete
  12. hoćem nagradu zbog ovih vodenih stikera <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. onda ako ti dobiješ pošaljem ti naljepnice, a ostatak nekom drugom lol

      Delete
  13. super nagradeeee :) bas bih voljela probati ovo pecetiranje :))

    ReplyDelete
  14. Nice!

    (Man, I really should get into stamping... but i haven't ventured that far yet...)

    ReplyDelete
  15. Prelepa nagrada *_*
    Lakovi baš izgledaju super :))

    ReplyDelete
  16. Krasna nagrada :)
    Joooj koliko ja živaca izgubim na pečatiranju i onda na kraju ipak završim sa jednobojnim noktima :P
    Nikako da pronađem pečat koji bi radio svoj posao :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. dođi kod mene pa ću te naučiti kako se to radi i svaki će ti pečat raditi ;)

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...