Thursday, August 22, 2013

Waterfalls

Hi there!

I know, I know, I absolutely neglected you lately... but I had so many other things to do. Let me show you my latest decent manicure, after which I lost two of my nails and now they're super short sad.
Ma znam, sasvim sam vas zanemarila... ali imala sam previše posla i nisam stigla. Nego, da Vam pokažem svoju posljednju pristojnu manikuru, nakon koje sam izgubila dva nokta i sad su svi super kratki sad.




I started with two coats of S-he 115, pure white polish. It doesn't have the greatest drying time, so I applied a coat of speed dry topcoat, also on pics. This reminded me of my elementary school days, when we painted our nails with corrector, because in those days, such a white polish was impossible to find. Now, I don't like so much whiteness on my nails, so I added some colors.
Počela sam s dva sloja S-he 115, čistog bijelog laka. Nema baš neku bajnu brzinu sušenja, pa je na fotki s brzosušećim nadlakom. Ovo me sjetilo osnovnoškolskih dana, kad smo nokte mazale korektorom, jer je onda bilo nemoguće pronaći ovako bijel lak. Previše mi je to blještalo na noktima pa sam dodala malo boje.




This is a simple manicure, all you need is some tip painter brush and colors of your choice to draw some lines and you'll create a waterfall effect. As you can guess, this manicure is called 'waterfall' big grin. I used Color line #56 and Catherine Arley #667 for waterfalls.
Me like, how about you?
Ovo je sasvim jednostavna manikura za koju vam treba tek tanki kistić i boja po vlastitom izboru kojom ćete povući ravne linije i stvoriti efekt vodopada. Kao što možete pretpostaviti, ova manikura je i nazvana 'vodopad' odnosno 'slap' big grin. Upotrijebila sam Color line #56 i Catherine Arley #667 za slapove. 
Me like, a Vi?

Thanks for stopping by, Žana 

47 comments:

  1. Baš je jednostavno i lijepo izgleda.

    ReplyDelete
  2. Moja sućut za dva nokta i nadan se da će šta prije narast. Ricius, ricinus! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ljube... topin ih topin, nakon par dana skoro da i liče na normalne nokte ;)

      Delete
  3. Super izgleda! :) Moji slapovi su užasno ispali, morat ću im dati još koju priliku :D

    ReplyDelete
  4. odličan je! mogla bi i ja to probat!

    ReplyDelete
  5. Da da, skroz "jednostavno" :D Bijeli nokti znaju biti baš fora. Kad padne kiša ti brzo ruku kroz prozor da noktići narastu! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. probaj, pa ćeš vidit kako je jednostavno ;)
      a dok ja dočekam kišu...nadam se da će nokti i prije nje :D

      Delete
  6. Nisam nikad cula za ovu tehniku, moram priznati da zvuci jednostavno cak i za mene antitalenta :D

    Prelijepo :))

    ReplyDelete
  7. Hahahaha, sad si me nasmejala sa tim korektorom, i ja sam večito krečila nokte sa njim, pa čak i frenč pravila :D Inače, sviđa mi se kako si ovo napravila, posebno ovaj srebrnkasti deo vodopada :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :D
      snalazile smo se svakako, čak smo tintu i tempere mješale s lakom i natjecale se koja će imati luđu boju lol

      Delete
  8. Lepi su ti nokti i ovako kratki :)
    Super manikir, baš lepo izgleda.

    ReplyDelete
  9. Jako je zanimljivo, sigurno cu ovo da isprobam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti, jedva čekam vidjeti tvoju verziju :D

      Delete
  10. Very nice! I love your color choice! :)

    ReplyDelete
  11. Obozavam ovakav manikir ;) Jednom sam probala nesto slicno, samo sa drugacijom kombinacijom boja ;)

    ReplyDelete
  12. super ti je ispalo :)
    ja sam probala i meni se cinilo da to nikako ne izgleda pa sam sve izbrisala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti... ma probaj još koji put, uvjerena sam da nije bilo tako strašno :D

      Delete
  13. jako lijepo, morat ću probati ti napraviti :)

    ReplyDelete
  14. Svidja mi se! :-) To je ispao onako "nezni" i "zenstveni" vodopad, ja sam ga odmah zamislila u nekoj plavoj varijanti...! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. morala sam pokazati ovog bjelca a palo mi na pamet da odavno ništa rozo nisam stavila na sebe ;)

      Delete
    2. Inace, dok sam bila "mlada" nisam bas nesto mnogo lakirala nokte, samo se secam da sam i ja koristila korektor da s vremena na vreme nesto nacrtam na noktima... i secam se nekog drveta koga sam nacrtala... to se nesto prisecam "kroz maglu" :-)... prosle su mnoge godine od tada... :-)

      Delete
    3. nisam crtala ništa, bila mi je premija nalakirat nokte ;)
      zato sad nadoknađujem propušteno :D

      Delete
  15. Zvuči jednostavno a efekat je fenomenalan!

    ReplyDelete
  16. stalno gledam ove manikure kod sammersaurus (ako nisam stogod omasila oko nadimka) i bas su mi superefektne, svidja im se izbor boja

    ReplyDelete
    Replies
    1. mislim da je ona i krenula s njima, sad je red na tebi ;)

      Delete
    2. je ona je prva, a ja ako pobijedim ljenost i ako bude licilo na ista

      Delete
    3. I meni se ovaj tip manikira dopao kada sam videla njene radove, ali jos uvek nisam pokusala ovaj "vodopad" manikir, malo ce da saceka na "to do" listi :-)

      Delete
  17. Super izbor boja,obozavam ovakve manikure :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. a kad ćemo je vidit kod tebe ;)

      Delete
    2. Nadam se uskoro,do tada imas mini postove na faceu ;))

      Delete
  18. Predivno si to napravila :D
    OK, sada definitivno moram nabaviti neki bijeli lak :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti... samo da ja ne budem kriva kad kreneš u šoping ;)

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...