Monday, August 26, 2013

Confidential

Hi there!

Some of you may already know, I finally got my hands on some p2 nail polishes, thanks to my dear hubby big grin
Neke od vas već znaju, konačno sam se dočepala par p2 lakića, zahvaljujući mom dragom supružniku big grin.

The only problem is that my nails are in horrible state now, so you'll see those beauties on my poor nubbins... but who can wait for nails to grow back, I wanna wear them now!
Jedini problem leži u činjenici da su mi nokti trenutno kriminalni, pa ćete nažalost morati gledati ove krasotane na ultra kratkim noktima... ali tko ima volje čekati da nokti narastu, hoću ih šetati odmah!









This is 050 confidential from p2 sand style collection. On pics you see two coats, with no topcoat, first four pics taken in the sun, the rest of them in the shade. The bottle contains 11 ml of polish, the brush is medium wide and you won't have any problems applying polish with it... the formula is great, the nail is almost completely covered with one coat but it looks better with two coats on. Comparing these with China Glaze textured polishes, I think p2 dries slower, maybe the heat is to blame, so don't take this fact for sure. Also, with China Glaze polishes you'll get more texture than with p2... but my dears, this one really looks spectacular love struck. I'll describe its color as smokey purplish grey with tons of violet, green and gold glitters which look holographic on the sun! I admit, I'm wearing it for the third day today, and I still can't stop staring in my nails. I got some tipwear on the second day, but since this polish is textured, you can fix that with no visible marks, and that's awesome! As I said, these polishes are not so gritty as China Glaze textured, maybe with one coat of topcoat they'll look as 'normal' as any ordinary polish, but I love texture on my nails, and would never wear topcoat over this kind of polishes. Overall - I love it!
How about you, do you have some p2 nail polish in your collection? Or any texture polish?
Ovo je 050 confidential iz p2 sand style kolekcije. Na fotkama su dva sloja, bez nadlaka, prve četiri fotke sa sunce, ostatak nastao u hladovini. U bočici je 11 ml laka, četkica je srednje širine i s njom ne bi trebali imati problema... formula je super, lak je skoro pokriven s jednim slojem ali dva ipak izgledaju bolje. Uspoređujući ga s recimo China Glaze texturcima, p2 se suši nešto sporije, doduše možda je i vrućina kriva za to pa ovu činjenicu ne uzmite kao sasvim točnu. China Glaze texturci su i hrapaviji od p2... ali drage moje, ovaj zbilja izgleda spektakularno love struck. Boju bih opisala kao zadimljenu ljubičasto-sivu s tonom ljubičastog, zelenog i zlatnog glittera koji na suncu izgleda totalno holografski! Moram priznati, premda lak nosim već treći dana, da ne mogu prestati buljiti u svoje nokte. Drugi dan sam primjetila ponešto izlizan lak na vrhovima noktiju, ali kako je lak texturac, to se bez problema i bez vidljivih tragova može uredno popraviti, što je meni super! Kao što rekoh, lakovi nisu tako hrapavi kao China Glaze, možda bi čak s jednim slojen nadlaka izgledali sasvim 'normalni', baš poput običnih lakova, ali osobno obožavam texture lakove i nikad ih ne bih sakrivala nadlakom. Sve u svemu - obožavam ga!
Imali li u svojoj kolekciji koji p2 lakić? Ili kakav texturac?

Thanks for stopping by, Žana 

58 comments:

  1. Your hubby was so sweet! I love this one!

    ReplyDelete
  2. super je što ti je suprug nabavio ove lakove....lakovi su prekrasni <3

    ReplyDelete
  3. Upravo sam se vratila iz trgovine u kojoj sam gledala ove lakiće :))) Nisam ih prije koristila, pa sam bila neodlučna oko kupovine. Meni je važno da je lak postojan, a ti kažeš da jeste, što je odlično!
    Javit ću ti svoje utiske nakon što ih isprobam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ako staviš nadlak vjerojatno će dulje trajati, ali kao su texturci, možeš ih bez problema nevidljivo popraviti :D

      Delete
    2. Prezadovoljna sam ovim lakovima! Nisam stavljala nadlak, a trajeo je dva dana, a onda sam ga samo malo prepravila na vrhovima noktiju :) Moram napomenuti da je u ta dva dana bio izložen svakakvim uticajima lošim po njega :D

      Delete
    3. super, baš mi je drago da si zadovoljna, moram reći da sam i ja :D

      Delete
  4. It looks beautiful on you - and after all it is blue ;)

    ReplyDelete
  5. jooooooj divni su! <3 tako patim sto ih nemam gdje kupiti :'( jer teksturce OBOZAVAM! u mojoj skromnoj kolekciji su za sad 4 OPIja,2 Catrice i 1 Misslyn lakici i ne namjeravam stati na ovoj brojci ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol samo ti nastavi, nadam se da će nam svima biti dostupniji :D

      Delete
  6. jako su lijepi! i ja sam se navukla na njih, nemam ni jedan p2, a pjesakića imam 3 opića i 5 ili 6 golden rose stiže iz bosne ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. moj prvi... bravo za golden rose, njih još nemam :(

      Delete
  7. ajme, krasni su svi do jednog!

    ReplyDelete
  8. :superjealous: prekrasan je, nisam se docepala p2 jos i bome ne znam kad cu

    ReplyDelete
  9. Ludilo izgleda! Jedva čekam past oči na ostatku! :D Nažalost, nemam P2 lakove, al stižu mi uskoro dva njihova ruža. Nećakinja mi ih kupila u Berlinu! ;)

    ReplyDelete
  10. Ovaj mi je najljepsi,a znas da ih imam :))
    Ljubi hubbya,krasan poklon ti je donio ;)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. znam ja kako si se ti pravila važna s njima ;)
      bolje išta nego ništa :D

      Delete
  11. Divan je! :-) Mnogo volim textured nail polishes... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kako ti tvog dragog supruznika "naucis" sta treba da ti pokloni? Odaj mi tajnu! :-)

      Delete
    2. pošalješ mu spisak, to uvijek upali... makar ne donese sve s njega ;)

      Delete
    3. Hahaha...! Znaci napravis duuuuugacak spisak a u stvari si zadovoljna ako donese i polovinu toga sto si napisala! :-)

      Delete
    4. nego kako ;)
      ostalo mu je dosta toga za iduću posjetu :D

      Delete
  12. Bukvalno, ali bukvalno sam zinula kad sam ugledala prvu fotografiju, ne lažem! Kakav sand-ić, ovo je za poželeti odmah!! Ne znam da li ih ima u Austriji, ako ih ima tamo mogla bih pojuriti drugaricu da mi doturi par komada. Koliko koštaju??

    ReplyDelete
    Replies
    1. nisam sigurna ima li ih u austriji, mislim da da... a cijena im je valjda 2 eura, sića :D

      Delete
  13. Svaka čast za muža.
    Imam Confidential i delim tvoje oduševljenje njime. Mogu reći da meni ni tri sloja nadlaka nisu bila dovoljna da ga izravnam, ali vredi potruditi se oko toga jer izgleda spektakularno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mislila sam da će mu trebati i manje... ali meni je i ovakav krasan i ne mislim ga peglati :D

      Delete
  14. Nemam nijedan p2 lak nazalost, ali ovaj je prelijep! Veki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. treba pisat peticiju dm-u da i nama daju p2 brand :D

      Delete
  15. Prekrasan je :) Jedan od onih lakova koji ti bude žao skinut :) Ja sam ga čak dva puta za redom nalakirala, a to mi se nikad ne događa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. vjerujem ti, meni je još uvijek na noktima :D

      Delete
  16. Lovely! I have the pink one but the one you have on your nails is awesome too!!

    ReplyDelete
  17. prekrasan je. imami ja p2 sand-adorable :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. i taj je super, samo moram sačekati da mi nokti narastu barem milimetar-dva za njega :D

      Delete
  18. It looks so gorgeous! <3 As for me, I've never tried any p2 nail polishes. I've tried only Golden Rose textured polishes and I love them very much :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. golden rose textured polishes looks awesome, but i don't have any of it in my stash :(

      Delete
  19. Hey! I really like your blog so I nominated you for Versatile Blogger Award. You can read more here: http://uniqapoly.blogspot.com/2013/08/versatile-blogger-award.html :)

    ReplyDelete
  20. This is sooooo pretty! And really unique for a textured polish!
    (^^,)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...