Sunday, August 11, 2013

Lovely Lapis

Hi there!

Some of you will probably remember (I know Irina will) that water-based nail polish which appeared in my 'new in' post (the only nail polish I bought last month). It's finally time for that review.
Neke od vas će se vjerojatno sjetiti (znam da Irina hoće) onog laka na vodenoj bazi koji se pojavio u zadnjem 'new in' postu (jedini lak kojeg sam kupila prošli mjesec). Konačno je stiglo vrijeme i za tu recenziju.


This is Canadian brand 'Suncoat', the polish itself is water-based and peelable. I just had to try it. I decided for 'Lovely Lapis' shade, gorgeous shimmery blue.
Ovo je predstavnik kanadskog branda 'Suncoat', sam lak je na vodenoj bazi i ne treba mu odstranjivač laka već se s nokta oguli. Odlučila sam se za nijansu 'Lovely Lapis', prekrasnu shimmerastu plavu.





On pics you see two coats, no topcoat. I applied base first. When it's dry, it looks kinda semi mat. Drying time is not so great, so I recommend topcoat. I always wear topcoat, but I like to do swatches without it, to see how the polish really looks. The brush is kinda narrow, but it won't make you a problem. Since is water-based, it has no smell at all. If you suspect that polish is not dry enough, don't touch it, otherwise you'll end up with visible marks of your impatient fingers (like that one on my pointer finger). This is not self-leveling nail polish, like the 'normal' polishes are, so that mark will stay. On iHerb site, where I found this baby, it said that you just need to peel off from one corner... guess what, that's true . I must confess, this polish comes off easier than those from Born Pretty Store which I reviewed here.
Na fotkama su dva sloja, bez nadlaka. Ispod je nanešena baza. Kad se lak osuši, izgleda polu-mat. Vrijeme sušenja baš i nije sjajno, pa definitivno preporučujem nadlak. Uvijek nosim nadlak, ali swatcheve radim bez njega, tako mi je sam izgled laka realniji. Četkica je uža, ali vam neće praviti probleme. Kako je lak na vodenoj bazi, nema nikakvog mirisa. Ako slučajno sumnjate da lak nije dovoljno suh, ne dirajte ga, jer ćete završiti s vidljivom oznakom nestrpljivog prsta (poput one na mom prstenjaku). Ostavila sam je namjerno, ovaj lak nije samo-nivelirajući poput naših 'normalnih' lakova, pa će ostati vidljiv. Na iHerb stranici, gdje sam i pronašla ovog malca, kažu da samo trebate zguliti lak s jednog kraja... i da znate da su u pravu . Moram priznati da se ovaj lak lakše skida nego oni s Born Pretty Store koje sam predstavila ovdje


I needed to try how this goes with topcoat on... and some super easy nail art.
Morala sam probati i kako će ovo ići s nadlakom... i najjednostavnijim nail artom.



Please click on upper photos to see shimmer in this polish glancing through these random dots. I'm so sorry I didn't took photo of it with topcoat on, because the shimmer looks really gorgeous.
Molim vas, povećajte gornje fotke da vidite shimmer koji se prosijava kroz ove nasumićne točkice. Zbilja mi je žao što lak nisam uslikala sam, s nadlakom, jer je shimmer stvarno prekrasan. 





See, removal with topcoat is easy, maybe even easier than without it. So, no bad chemistry between this type of polish and 'normal' base and topcoat. I wear this manicure for three days, which is great. If you're sick and tired of smell of polish remover in your house, this is a great solution. Honestly, it seems to me that polish remover does more damage to our nails than nail polish. If I had power or knowledge to change all my 'normal' polishes to this version, I would do that without any doubt. 
How about you, would you like to try this kind of polishes, or have them in your collection?
Vidite, proces odstranjivanja laka s nadlakom je bezbolan, možda čak lakši nego bez njega. I ne, nema 'loše kemije' između ovog tipa laka i 'normalne' baze i nadlaka. Manikuru sam nosila tri dana, što je super. Ako vam je pun kufer mirisa odstranjivača laka u kući, evo super rješenja. Meni se ionako čini da puno više štete noktima naprave ti odstranjivači nego sami lakovi. Kad bih znala i mogla sve svoje lakove promijeniti u ovakvu formulu, učinila bih to bez premišljanja. 
Što je s vama, bi probale ovakav lak, ili već imate koji u svojoj kolekciji?

Thanks for stopping by, Žana

44 comments:

  1. Ovi lakovi mi djeluju super, odstranjivači mi se više gade, a pogotovo oni uljni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ulji barem ne unište toliko zanoktice nekom tko ima suhu kožu ;)

      Delete
  2. Čovječe, to je upravo ono što mi treba haha. Umirem od odstranjivanja laka :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jel' da, još kad ima acetona u njima pa 'zamiriše' čitava kuća ;)

      Delete
  3. Svidja mi se ideja da prestanem da upotrebljavam bilo kakav odstranjivac laka, sigurno bi prsti i kozica oko noktiju bila super zadovoljna! Svidja mi se i mat efekat! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep, zanoktice bi bile presretne... ma ne izgleda loše ni u orginalu ali s nadlakom mi je puno ljepši :D

      Delete
  4. Lak super izgleda i sam i s točkicama :) Sviđa mi se da je bez mirisa i to sve, mada si baš ne mogu zamisliti da lak skidam na ovaj način :D Al' rado bi probala i to čudo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma ako ti se ne da gulit, ti slobodno skineš s acetonom ;)

      Delete
  5. Radije bih ovako skidala lak :) Super je boja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nego, jednostavnije je, i možeš ga skinuti i s frendicom na kavi ;)

      Delete
  6. I was a shame to peal of that pretty blue dotticure - but wow, it does look easy...

    ReplyDelete
    Replies
    1. i can't help myself, i got bored after few days ;)

      Delete
  7. Skianje je hit :D Divno ti stoji! <3

    ReplyDelete
  8. Kako zakon!!! Da su barem svi takvi! Pa zašto nisu, ako već mogu biti?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. to i ja kažem - treba svima zakonom odredit da imaju ovakvu formulu ;)

      Delete
  9. lijepa je boja :) da se bar tak svi lakovi skidaju, pogotovo plavi i zeleni od kojih uvijek ostanu plavi prsti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. istina, od ovog nisu ostali nikakvi tragovi boje :D

      Delete
  10. Ne znam zasto ali ne svidja mi se ideja laka koji moze sam da se oguli, je l to onda znaci da ne moze mnogo da izdrzi na noktima? :/ Ja sam cesto obicne lakove odstranjivala ovako. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. uopće, kad staviš nadlak bez problema će ti trajati barem 2-3 dana, ja sam ga nosila 3 :D
      i obićni se znaju ovako bezbolno skinuti, naročito kad ima više slojeva ;)

      Delete
  11. a plavi je pa mi se naravno svidja, a i to kako je natockan :D a miris odstranjivaca vise uopce ne primjecujem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. vjerujem da dugoročna ovisnost otupi taj miris lol

      Delete
    2. potpuno ni lakove ni acetone vise ne osjecam :D osim onih supersmrdljivih koje inace ne koristim

      Delete
    3. onda trebaš nabavit koji supersmradac da malo razbudiš sinuse ;)

      Delete
  12. Sure, I do remember it :))). Gorgeous color and dotticure too! :) I wonder if you'd wear it without top coat how long would be the longevity?

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you... don't know, i always put my topcoat on ;)

      Delete
  13. AAA, prvi put vidim ovakav lak :D odlično!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dobro je što nas još uvijek mogu iznenaditi nekim stvarima ;)

      Delete
  14. Super su mi ovakvi lakici,pogotovo za zimsko vrijeme kada ne mozes luftirati svako malo,moram si i ja nabaviti kojeg ;))
    A boja mi je prekrasna,sve vise "padam" na plavce ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. neka neka, meni su plavci krasni, svi od reda :D

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...