Wednesday, December 12, 2012

12 Days of Christmas Nail Art Challenge - Holiday Movie

Hi my friends!

How about some Holiday Movie? Or at least a song from one?
Što kažete za božićni filmić? Ili barem pjesmu iz nekog od njih?


I saw this amazing manicure, and I hoped I can do something similar... just hoped. I don't know about you, but I often expect too much from myself, and that's not healthy at all . But, I've tried to do my best, I can tell that . This is the result:
Vidjela sam ovu fantastičnu manikuru i ponadala se da bih mogla nešto slično izvesti... ali bila je to tek nada. Ne znam za vas, meni se često desi da previše očekujem od sebe same, a to baš i nije zdravo . Ma bar mogu reći da sam dala najbolje od sebe . Evo što je na kraju ispalo:


 
I'm not quite succeed, but I think this guy is still recognizable . Not as nearly as the one that Sue drew but kinda Grinch-ish too.
And these were my little helpers:
Nije baš neki uspjeh, ali mislim da je prepoznatljiv . Nije ni približno dobar kao onaj kojeg je Sue nacrtala, ali mi se čini dovoljno Grinch-ast. 
Evo i mojih malih pomagača:


I hope this post at least brought smile to your face .
Now, let's see what the other girls have done.
Nadam se da vas je ovaj post barem nasmijao .
Nego, idemo provjeriti što su druge cure napravile.

Till we meet again... love, Žana

49 comments:

  1. Super je! Tale China Glaze lak je pa zelo lep :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :D
      o da, it's alive je jedan od mojih omiljenih <3

      Delete
  2. The Grinch!!!! You did great, me thinks ;)

    ReplyDelete
  3. Ništa bez Grincha...) Super ideja! :*

    ReplyDelete
  4. Baš je namrgođen taj tvoj Grinch :D Kak bi izgledao nakon što mu srce opet prokuca? :D Meni je Jim Carrey kao Grinch savršen i to mi je skoro pa omiljeni božićni film... Super si ga napravila, mislim da bi svatko pogodio da se radi o njemu.

    ReplyDelete
  5. Svidja mi se :). Tvoj je ispao mnogo vise namrgodjen nego moj, al tako i treba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti... ma na koncu sam ipak zadovoljna, čini se prepoznatljiv :D

      Delete
  6. Ali meni je bas simpa,i bas mi je cool:)

    ReplyDelete
  7. this is awesome!! great movie choice!

    ReplyDelete
  8. those are too cute! :) so fun! :)

    ReplyDelete
  9. These are cute! I love that green glitter!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks... it's actually halloween edition glitter but it works great for this season too :D

      Delete
  10. LOL, the Grinch looks like me, when I think of Christmas LOL
    Well done Zana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahahhahaha, you're really foolish lady... i almost wet my panties laughing :D

      Delete
  11. So cute, yes I think the grinch is cute!!!

    ReplyDelete
  12. a zašto grinč? daj nekog dobrog patuljka! :)

    baš sam zahtjevna, a?

    ReplyDelete
  13. Meni se baš sviđa,super ti je manikurica :))

    ReplyDelete
  14. i meni, na kraju i nije tako loš iako nema veze s onim što sam mislila da će bit... hvala ti :*

    ReplyDelete
  15. Baš si me nasmijala :))))) Kombinacija Grinča i boja je odlična!

    ReplyDelete
    Replies
    1. drago mi je da sam uspjela tako djelovat na tebe :D
      hvala ti :D

      Delete
  16. It looks really cute!

    ReplyDelete
  17. ovo mi je ooodlično!!!
    sjedi 5 :)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...