Friday, December 21, 2012

12 Days of Christmas Nail Art Challenge - Wreath

Hi my friends!

This challenge is almost over, Christmas is in a few days... I'm not panicking, not yet . So much to do... but I still miss the will to do any of those things that need to be done . How about you, do you have the habit of leaving everything for the last minute?
But, I'm always in a mood for polishing . Today is a day for Christmas wreath. Mine is simple, I stayed with classic colors for this time of year.
Izazov je pri kraju, do Božića je tek nekoliko dana... ne paničarim, bar ne još . Toliko toga još treba napraviti... ali ništa od volje za radom i skidanjem tih poslova s dnevnog reda . Što je s vama, imate li i vi tu ružnu naviku obavljanja poslova u zadnji tren?
Ali, za igru s lakićima uvijek imam volje . Danas je na redu Božićni vijenac. Moj je prilično jednostavan, a držala sam se klasičnih boja koje nas okružuju u ovo doba godine.




The base color is Depend 310, gorgeous shimmery blue. The wreath is made of pine's branch, of course,  that's why the circle is not perfect, I drew it with China Glaze 'emerald sparkle'. Bows and ornaments were made with China Glaze 'ruby pumps' and some Flash polish, the number is on paper sticker which disappears as soon as you first touch it. Not the best thing I did, but pretty cute manicure, if you ask me.
Now you can see what the other girls have done.
Za podlogu je poslužio Depend 310, prekrasna svjetlucava plava. Vijenac je napravljen od borovih grančica, naravno, i zbog toga krug ne izgleda savršeno, a nacrtala sam ga s China Glaze 'emerald sparkle'-om. Mašne i ukrasi su napravljeni s China Glaze 'ruby pumps' i nekim Flash lakićem, čiji je broj bio na papirnatoj naljepnici a koji se izbriše isti tren kad ga prvi put uzmete u ruke. Nije najbolje što sam ikad napravila, ali sasvim slatka manikurica, ako mene pitate. 
A sad možete pogledati i manikure odnosno vijence drugih cura. 

Till we meet again... love, Žana

p.s. congrats, it seems like we all survived the end of the world 
p.s. čestitam, izgleda da smo svi ipak preživjeli smak svijeta 

43 comments:

  1. haha i ja jedna od onih koji sve rade u zadnji čas :D
    zgodni su vijenci :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aj' drago mi je da nisam jedina ;)
      ma ja to dobro isplaniram pa na kraju uvijek sve stignem lol
      hvala ti :D

      Delete
  2. i još jedna koja radi sve u zadnji čas :)
    evo tek sam danas poslala posljednje čestitke :), ukrasi za bor nastati će večeras i sutra ujutro, pospremanje ostavljam za popodne...

    Odlična je manikura, naročto shimmer blue nijansa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol, na čestitke sam totalno zaboravila :P
      hvala ti :D

      Delete
  3. Kad sam vidjela da je zadatak napraviti vijenac, baš sam pomislila "u, kako će to napraviti" :D i super si napravila, kao i uvijek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti... ovaj put nije bilo preteško ;)
      manje vremena nego napraviti pravi vijenac ;)

      Delete
  4. Difan vjenčić ^_^
    Pazi da ti neko ne otkine nokte i ne stavi ih na vrata :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahaha ajme tebe... nadam se da nikom neće pasti na pamet takva ideja... a vjenčić je ionako već na vratima ;)
      hvala ti :D

      Delete
  5. Ta Depend mi je eden najlepših :) Lepo izgleda!

    ReplyDelete
    Replies
    1. krasan je, doduše ovo je na umjetnom svjetlu a na danjem je zbilja spektakularan :D

      Delete
  6. Odlično je, tale izziv ti supe uspeva. :)

    ReplyDelete
  7. Predivan ti je bozicni vijenac, kao i sve tvoje umjetnicke kreacije na noktima:-))

    ReplyDelete
  8. These are very cute! I always have my shopping done early but leave wrapping till the last minute and end up staying up too late on Christmas Eve. This year I already have almost all of my wrapping done. Yeah me!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks :D
      on christmas eve i'm usually super exhausted, but i love to go to church and enjoy in christmas carols ;)
      p.s. non of my gifts is not wrapped yet :(

      Delete
  9. By the way, my 17 yr old daughter saw your flame mani on your header and said "Mom, is she a professional? She has to be a professional!"

    ReplyDelete
    Replies
    1. your daughter is so sweet :*
      i have son of same age ;)
      no, i'm not a pro... and even she can have nails like that, hope she'll check the tutorial :D

      Delete
  10. jao ja i bozic ove godine XD svidjaju mi se vjencici

    ReplyDelete
  11. Koliko detalja!!!!Za to treba imati...puno toga :)

    ReplyDelete
  12. Typical Christmas! Lovely work.

    ReplyDelete
  13. I really like those wreaths!

    ReplyDelete
  14. Vrlo lepo i sa puno detalja! Po mom iskustvu crtanje lakovima je mnogo teze nego crtanje akrilnim bojama, pogotovo ako treba da pravis neke "krivuljice", tako da mi je ovo super! S druge strane, tesko je pronaci lepu zlatnu akrilnu boju koja dobro prekriva i ne moras dva puta da prelazis preko istih crtica... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti... meni je nekad čak i lakše s lakićima, ali imam jednu srebrnu i kriminalna je, ne da joj trebaju 2 sloja nego 22 :(

      Delete
  15. absolutely gorgeous! :) love it! these are amazing!

    ReplyDelete
  16. Cula sam da iduce godine bice jos 4 smaka svijeta :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha, preživjet ćemo mi i te, sve mi se čini ;)

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...