Wednesday, December 19, 2012

12 Days of Christmas Nail Art Challenge - Ornaments

Hi my friends!

When it comes to decorations for my Christmas tree, I like to keep it simple. Most of my ornaments on the tree are red, with a touch of gold. They look something like this:
Kad na red dođu dekoracije za božićno drvce, volim ih jednostavne. Većina njih je crvena, a nađe se i pokoja zlatna kugla. Ovako nekako izgledaju:








Last three pics were taken in the house, with my poinsettia in background, the rest of them outside, some on the sun, some in the shade. Last photo is only to show you my thumb . I'm pretty happy with this manicure, that's why so many pictures. The polishes I used are: China Glaze 'ruby pumps' and 'emerald sparkle' with some unnamed Flash by Vollare. 
Of course, now we all can take a look at other girls ornaments. 
Zadnje tri fotke su poslikane unutra, s božićnom zvijezdom u pozadini, a ostatak vani, neke u hladu, neke na suncu. Zadnja fotka je tu samo da vam pokažem i palac . S ovom manikurom sam sasvim zadovoljna, zato vidite toliko fotki. A koristila sam China Glaze lakiće 'ruby pumps' i 'emerald sparkle' te još jedan Flash od Vollare-a koji je odavno ostao bez imena.
I naravno, sad svi skupa možemo pogledati kakve su ukrase spremile druge cure.

Till we meet again... love, Žana    

57 comments:

  1. Aj pre prekrasno,divni su ornamenti<3

    ReplyDelete
  2. looks great, love the hexagon ornament :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks, that represent the little packages that my son and i have done a long time ago, still my favorite decoration :D

      Delete
  3. Tvoja manikura s božićnim ukrasima je najljepša.. I ne kažem to tek tako :) Kak si uspjela šljokice tako lijepo rasporediti!!!?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeeej sad vidim da sam u top komentatorima <3

      Delete
    2. hvala ti... samo malo strpljenja i svaku šljokicu staviš gdje treba ;)
      jep, hvala i na toliko puno komentara <3

      Delete
  4. Kako ti zavidim na Emerald Sparke i Ruby Pumps :), a i na kreativnosti :)
    Predivni praznični noktići!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :D
      ova dva lakića mi definitivno mirišu na božić i morala sam ih imati :D

      Delete
  5. Gorgeous! I really like the way you placed the ornaments asymmetrically on your nails.

    ReplyDelete
  6. Svidja mi se, bas su lepi ukrasi! :-) Ja sanjam o jelki ukrasenoj samo plavim i srebrnim ukrasima, ali posto moj muzic obozava da sve bude u svim bojama, onda svake godine pravimo "sarenis"... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep, mene moji doma moraju slušat ;)
      jedne godine sam u plavo i srebrno obukla jelku... sutradan sam sve to skinila i vratila crveno jer mi je ta kombinacija djelovala prehladno ;)

      Delete
  7. These are pretty! I love the green base you used!

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. kako neuzvraćena? a vidi kako mene moj voli *.*

      Delete
  9. Divno, pogotovo ti je savrseno ispao ovaj srednji zlatni ukras, izgleda skoro kao u 3D. I samo da te obavestim, ove slike sad su mi presudile, odoh sutra da kupim sebi Ruby Pumps za pod jelku, vec dve godine ga planiram, krajnje je vreme ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :D
      slažem se, ako ga do sad nisi nabavila, obavezno se sad počasti, pravo je vrijeme ;)

      Delete
  10. Prekrasni su noktići i također ti zavidim na China Glazićima!! Gdje ih nabaviš?
    Ove godine kitim bor u plavo i zeleno! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. glaziće kupim na ebayu :D
      plavo i zeleno bude zanimljivo, iako se meni čini malo hladno za kuću ;)

      Delete
  11. Blingtastic! And really nice :)

    ReplyDelete
  12. Ovo je fenomenališ.Ne znam da li zbog boja ili teme,ali svakako posebno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :D
      ma boje su ti to, sve već miriše na božić ;)

      Delete
  13. Manikure za tale izziv so vedno boljše, zelo so mi všeč ornamenti. Sploh na sredincu, odlična ideja. :)

    ReplyDelete
  14. It's so festive and beautiful, well done!!

    ReplyDelete
  15. Joj ova dva CG su mi jakooo krasni i već neko vrijeme na wish listi!!
    Mislim da će nakon što skupim sve sparkle Nubare oni biti sljedeći na redu :)
    ideja ti je superiška :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti... ova dva su zbilja klasici i ja sam ih morala imat ;)

      Delete
  16. That's great! And I especially love your index finger!

    ReplyDelete
  17. PREkrasno!!!! Savršeni ornamenti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti... bit će da je kad netko s jakom umjetničkom crtom tako kaže ;)

      Delete
  18. Replies
    1. hvala ti... taj je morao malo razbit crvenilo :D

      Delete
  19. ideš! ovi su fakat svečani. :)

    ReplyDelete
  20. Thank you for stopping by my blog and commenting (nailthelook.blogspot.co.uk) I love the gold sequin design on this manicure :)

    ReplyDelete
  21. I am in love with this! So awesome!

    ReplyDelete
  22. Love them. Ours are red too with some gold.

    ReplyDelete
  23. Wow this looks awesome! love it.xx

    ReplyDelete
  24. Uh, ove kraaaasne praznične boje... <3

    ReplyDelete
  25. superbozicno :D ova kugla s zlatnim glitterima mi je najbolja :D

    ReplyDelete
  26. Wow, that Christmas ball is awesome!

    ReplyDelete
  27. love the decorations they are very cute! my favorite is the present and oh wait the ornament with the gold glitters! too amazing!

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...