Sunday, December 23, 2012

12 Days of Christmas Nail Art Challenge - Elves

Hi my friends!

Without any long story, here is my elf, just one of them:
Bez ikakve priče, evo vam mog vilenjaka, samo je jedan:



I was inspired by other girls manicures, few of them have done this for Christmas movie theme. I did the simplified version, just elf's little coat and his funky shoes . As base color I choose Essence 'sunny side up' from Sun Club collection, coat was made with 'i'm a berliner' from Essence I Love Berlin collection, golden buttons with unnamed Flash, and black and white are the acrylic paint. And that's it!
Now I'm off, so much to do...
Hope you'll take a look at other girls manicures too.
Manikura je inspirirana radom drugih cura, neke su ovo radile za temu omiljenog božićnog filma. Napravila sam jednostavnu verziju, samo kaputić i otkačene cipele . Kao bazna boja poslužio mi je Essence 'sunny side up' iz Sun Club kolekcije, kaputić je napravljen s 'i'm a berliner' iz Essencove I Love Berlin kolekcije, a zlatni dugmići su od neimenovanog Flash lakića... bijela i crna su akrilne bojice. I to vam je to!
Odoh ja, još me toliko toga čeka za napraviti...
Nadam se da ćete pogledati i što su druge cure napravile.

Till we meet again... love, Žana
   

19 comments:

  1. Lepo si napravila :) Mi je všeč.

    ReplyDelete
  2. baš je kjut, predobra mi je žuto-zelena kombinacija :)
    nego, zanimaju me ove akrilne boje. gdje toga ima za kupit i kako je crtati s tim?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :D
      akrilne bojice imaš u svakoj knjižari, papirnici ili hoby trgovini... moje baš i nisu neke kvalitetne, ali je isto lakše raditi s njima nego s lakovima ;)

      Delete
  3. Wow super si to napravila, bas mi se svidjaa =D tako je slatko =D

    ReplyDelete
  4. Odlično, moja naljubša med vsemi tvojimi božičnimi, ki si jih naredila do sedaj. :)

    ReplyDelete
  5. This mani looks so cool! :)

    ReplyDelete
  6. a nisu bas moje boje, ali svidja mi se :) sram me kad vidim koliko ste vi blagdanskih manikura napravile a ja nijednu XD pocinjem razmisljat da preskocim bozic

    ReplyDelete
  7. A gde je glava ili bar kapica? :-) Pusti me, vidis da samo nesto zezam, valjda sam ljubomorna...! :-) Sto kaze Lendoxia nisu bas moje boje, ali super ti je ispalo odelce i cipelice!

    ReplyDelete
  8. Meni su baš boje super, najbolji izbor boja od svih koje tu vidim! Bravo :)

    ReplyDelete
  9. Love those little elf shoes! Makes me giggle (tee hee)

    ReplyDelete
  10. omg! these are too cutee! i love them! great job Zana :) Merry Christmas dear ^.^

    ReplyDelete
  11. thanks girl for all your sweet and nice comments :D
    hvala cure svima na svakom komentaru, puno mi znači vidjeti ih tu <3

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...