Tuesday, December 4, 2012

Agnello

Hi my friends!

Sorry, this post is only in Croatian.

Znate da sam svoju debelu zimsku jaknu izvukla tek pred neki dan? Eh, s burom nema šale, stigla je i zima. A zima je pravo vrijeme za tople vunene dodatke - šalove, kape, rukavice... Ove zime, za sve ovo će se pobrinuti Agnello!
Agnello je novi brand, iza kojeg se krije par spretnih ručica. Imala sam sreće pa sam na poklon dobila  nešto iz  njihove radionice - jedne super rukavice i cool grijače zglobova.




Na fotkama gore su grijači zglobova, isheklani od konca, nježnih plavo-bijelih tonova. Jako su romantični, barem u ovoj verziji, i prizivaju dah nekih davnih vremena, meni jako mirišu na viktorijansko doba. 




Ovakve rukavice su definitivno moj đir! Rukavice bez prstiju nosim još od srednje škole... ne znam, ma kako hladno bilo puno mi više odgovaraju od onih klasičnih, volim kad su mi prsti slobodni i mogu se koristiti njima, bez obzira trebam li brojit novce, držati se u busu ili nešto nositi. Ove su isheklane od mješavine vune i akrila i jako su tople. Tetama u trgovini svidjele su se i rukavice i manikura .
Agnello proizvode možete naći u WooHoo shopu i na Facebook stranici, pogledajte, imaju još hrpu zanimljivih stvarčica. Meni su se recimo jaaaaaako svidjeli

vintage šeširić

i beskonačni šal.

Zadnje dvije fotke preuzete su sa službene stranice.

Obavezno svratite do Agnello shop-a, sigurna sam da ćete pronaći nešto za sebe. Neka vam ova zima bude topla, a Agnellu uspješna - jer svi mi navijamo za kreativce!

Do čitanja... Žana 

20 comments:

  1. Bas si ih dobro uskladila s manikurama, ne volim nosit bas ovakve polovicne, vise volim cijele rukavice, al su fora ovi

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni su ove draže, pokretljivija sam s njima :D

      Delete
  2. Ovi drugi su mi baš u stilu Hunger games :)

    ReplyDelete
  3. omg! the gloves are extra cute! :)

    ReplyDelete
  4. Bas su super,totalno pet puta bolje od klasicnih rukavica:))

    ReplyDelete
  5. hehe, a i u takvim se rukavicama vidi manikura uvijek :))) Meni su ipak draže klasične, osobito kad zima pokaže zube. Ali ove su super slatke za neko prijelazno razdoblje. Lucky you :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh da, treba i nokte pokazat, za tu svrhu su ove rukavice puno bolje ;)

      Delete
  6. Šeširić i šal su mi odlični, no rukavice nisu za mene zimogroznu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok, kod tebe je ipak malo više zima nego kod mene ;)

      Delete
  7. Vise mi se svidjaju boje grejaca zglobova, ali model rukavica je super... Mada, koliko sam ja zimogrozljiva nema sanse da ne pokrijem i prste, inace postanu kao ledenice... :-)
    Vrlo lepi i korisni proizvodi :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma dobro, i meni bi bolje došle obične rukavice ali ove su mi draže :D

      Delete
  8. ludilo,tamam si se opskrbila za zimu koja je dosla napokon. nema vise juga,jupiii

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...