Friday, December 28, 2012

Here comes... Rudolf!

Hi my friends!

Hope you all survived these holiday's feasts, too much drinking and overeating... finally it's the right time for new manicure . I didn't go any further from Christmas themes, I'm sure you'll all recognize Rudolf, the red nose reindeer and his friends. There's bunch of these manicures all over the internet, now it's my turn. Luckily I took a pictures of it before I left home.
Nadam se da ste svi preživjeli blagdanske gozbe, prejedanje i previše drinkanja... a sad je konačno vrijeme i za novu manikuru . Nisam se ni nastojala odmaknuti od Božićnih tema, sigurna sam da ćete sve prepoznati Rudolfa, Djedičinog soba crvenog nosa. Na internetu ćete pronaći hrpu ovih manikura, sad je red na moju. Srećom sam je poslikala prije no što sam izišla iz kuće. 






Cute and confused, right !? Base color is Eveline holografic shine 417, reindeer were made with S-he 500 (the old edition), black is the acrylic paint, white China Glaze 'snow' and Rudolf's red nose is China Glaze 'ruby pumps'. I'm only sorry that there was no sun today so the holo effect isn't visible at all. 
What do you think of my version of Rudolf? And while you're here, could you help me with some ideas for some of my future manicures, I'd appreciate any help 
Sladak i zbunjen ovaj moj Rudolf !? Za bazu sam iskoristila Eveline holografic shine 417, sobovi su obojani sa S-he 500 (stara bočica), crna je akrilna bojica, bijela boja je China Glaze 'snow' a Rudolfov crveni nos je China Glaze 'ruby pumps'. Žao mi je što danas nije bilo sunca pa se holo efekt ovog lakića uopće ne vidi. 
Što kažete na moju verziju Rudolfa? I kad ste već tu, mogle ste mi pomoći s kojom idejom za neku od budućih manikura, cijenila bih svaku pomoć .

Till we meet again... love, Žana 

38 comments:

  1. Mrzim te! Kako to možeš tako dobro napraviti? U biti, divim ti se, odličan je:-) jako lajkam!

    ReplyDelete
  2. a baš sam htjela pitati dal' imaš u planu neke rudolfe (kad ih nije bilo u božićnom izazovu), polarne medvjediće ili pingvine možda :D uglavnom, ova manikura mi je definitivno jedna od najslađih :)

    ReplyDelete
  3. awwww i love love love this!! wow! xxxx

    ReplyDelete
  4. Preslatki su! Imam ja puno prijedloga ;D Prvi je da popijemo jednu kavicu s kistovima, što kažeš?

    ReplyDelete
  5. Rudolph and his friends are so cute :)

    ReplyDelete
  6. sa zakašnjenjem želim ti sretan Božić...a rudolf mi predobar ;)

    ReplyDelete
  7. Zelo je kjut! Tako kot si napisala, kjut in zmeden ;)

    ReplyDelete
  8. Kak je šljadak! I Rudolf i frendaći! Točno sam znala da je nosić China Glaze ruby.. SO pretty!!! Sad kreni s nekim novogodišnjim manikurama?

    ReplyDelete
  9. Predivni su,tako su slatki,sad bi neke onako cool novogodisnje manikure dosle na red,zato bacaj se na posao:)

    ReplyDelete
  10. preslatki su snobovi, super si ih napravila

    ReplyDelete
  11. Najlepša poslikava to zimo , ki sem jo videla <3

    ReplyDelete
  12. This mani is super cute!! <3

    ReplyDelete
  13. ja mislila da su sobovi vec prosli, ali ovi mogu svracat kad god hoce predobro su ti ispali, ca =k rudolf ima sparkly nose :D

    ReplyDelete
  14. Uh, fenomenalno! :-) I ja sam pomislila da bi u tvoj sledeci manikir mogla da ubacis pingvine! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, jadna ja... Sad sam se setila da uskoro dolazi januar kao i prikaz tvojih decembarskih manikira, a ja obozavam da to sve tako lepo pregledam i prokomentarisem... Pa kako cu sada uspeti da odaberem kod toliko lepih manikira u decembru? :-)
      Neka, neka, samo ti vredno radi, a ja cu se potruditi da na kraju ipak nekako suzim izbor na 3-4 komada! :-)

      Delete
  15. very cute!!! love the base color you used. How about some New Year mani ideas?

    ReplyDelete
  16. These are too cute! I love their big fat noses! ^.^

    ReplyDelete
  17. Hehehehe these are so freakin cute!

    ReplyDelete
  18. hvala vam cure :D
    thanks girls, i see you really like my rudolf... but he's mine ;)

    ReplyDelete
  19. Haha ^^ I can't believe I haven't seen this until now. It's so cute <3

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...