Friday, December 7, 2012

12 Days of Christmas Nail Art Challenge - Candy Cane

Hi my friends!

Have you ever tried Candy Cane? I haven't . But I'll rather have it on my nails than on my teeth .
Jeste ikad probale Candy Cane? Ja nisam . Ali radije bih ih imala na noktima nego na zubima .






I'm pretty happy with this manicure, I must tell you. I'm only sorry that there was no sun outside when I took these pictures... it smells like snow, it's really cold! I live by the sea and we here don't see much of snow, every few years a few snowflakes and that's it, that's why snow is always such a big news . 
Anyway, I used China Glaze 'snow' and 'ruby pumps' for this manicure, with striping tape. If there's one nail polish that reminds me of Christmas, it's 'ruby pumps', gorgeous and divine glittery red . I really love it! Only on the last two pics there's topcoat on my nails, I was afraid of smearing the manicure so I took pictures before I applied it too. 
Prilično sam zadovoljna s ovom manikurom, moram reći. Jedino mi je žao što nije bilo sunca kad sam išla pofotkati noktiće... miriše mi na snijeg, baš je hladno! Živim pored mora i tu vidimo svako par godina po par pahuljica, zato nam je snijeg uvijek velika vijest .
Nego, za manikuru sam koristila China Glaze 'snow' i 'ruby pumps' sa striping trakicama. Ako me ijedan lak podsjeća na Božić, onda je to definitivno 'ruby pumps', božanski crveni glitter . Obožavam ga! Samo na zadnje dvije fotke je nanešen nadlak, za svaki slučaj sam prvo pofotkala nokte bez njega jer mi je u zadnje vrijeme krenilo razmazivanje 

Now, let's take a look at other girls manicures.
Idemo sad pogledati i što su druge cure napravile.

Till we meet again... love, Žana 

62 comments:

  1. Ja sam ih probala, ne sviđa mi se, tako da bih ih i ja radije imala na noktima.. Super ti je ispalo!! Meni se gotovo uvijek dizajn razmaže kad stavljam nadlak :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma i meni, zato sam sad super happy jer ovaj put nije ;)

      Delete
    2. to sam baš ja htjela reći. uvijek sve uništim s tim nadlakom :(
      manikura je skroz jednostavna, a opet lijepo izgleda. baš mi se sviđa ovaj crveni glitter :)

      Delete
    3. trebalo bi sve bit sasvim suho prije nadlaka, ali kao što rekoh već bezbroj puta, meni strpljenje nije vrlina ;)
      ali, ovaj put je sve ispalo ok :D

      Delete
  2. nisam ni ja nikad probala candy cane, ali imam namjeru ove godine probat candy cane manikuru, svidja mi se kako je tvoja ispala

    ReplyDelete
  3. oo super, lepo je, taprava manikura za današnje dni, me spominj na božične praznike :)

    ReplyDelete
  4. this came out great, now go eat a candy cane!!

    ReplyDelete
  5. Imam 4 Candy- ja obesena kao ukras :)) Kupim ih s' vremena na vrema, kad me prodrma nostalgija :)
    I uvek se zapitama cemu sluze oni fast dry TC-ovi kad sve razmuljaju a i ne skrate vreme susenja nesto posebno..

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni tc super osuši nokte... a to što koji put razmulja manikuru, o tom ćemo drugom zgodom ;)

      Delete
  6. Volim candy cane,a volim i ovu tvoju manikuru,super:)

    ReplyDelete
  7. Ajme, heeej! Pa ova manikura ti je ekstra!!! Di u ovim (nama) obližnjim dućanima mogu kupit ove trakice? Preprepre!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :D
      imaš ih u studio di, ako ti se ne da zezat s internetskom kupnjom :D

      Delete
  8. Really pretty :) There currently is a lot of snow here in Holland, I could send you some ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks :D
      no thanks, i don't need snow, continental part of my country is full of it, i'm kinda glad we don't have it here ;)

      Delete
  9. I used Ruby Pumps in mine too don't you just LOVE that color?? LOL This is SO gorgeous! You really did an amazing job! :D

    ReplyDelete
  10. Baš za prste polizat!Meni odlično.

    ReplyDelete
  11. This is so pretty, your nails look very edible :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you... now i'm glad you're so far and can't get tempted to bite my nails ;)

      Delete
  12. Super je, ko pride moj trakec do mene, te kopiram. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. slobodno, nadam se da ćemo skoro vidit i tvoju verziju :D

      Delete
  13. This looks awesome!! Candy cane nails have to be one of my favourite types of holiday manis, they're just so pretty and festive! And they make me crave candy canes...lol :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you so much :D
      i agree, these nails really look very festive :D

      Delete
  14. Uuu, meni totalno slatka manikura. I nama je snijeg vijest, jer ga godinama nije bilo kak se spada, a izgleda da ćemo ga se ove godine nauživati i previše. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :D
      nadam se da ti današnji snijeg nije prisjeo ;)

      Delete
  15. preslatko! i da, probala sam ih i fini su, ali su mi ipak draži za ukras :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :D
      možda kao klinka jesam ali nisam stoljećima bila u iskušenju da ih opet probam ;)

      Delete
  16. Predivni su kao i uvijek. Svaka cast :)

    ReplyDelete
  17. These are sooo perfect! And the Ruby Pumps is the perfect color! See you day 4

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you so much... looking forward to new assignments :D

      Delete
  18. those are gorgeous Zana! :) ruby pumps too reminds me of christmas :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks Lydz... red with some sparkle is ideal for christmas ;)

      Delete
  19. sviđa mi se. super je. i ja bi takvu manikuru imala, dakle, ja koja se rijetko lakiram.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :D
      ja često lakiram, ali nosila bih je opet ;)

      Delete
  20. I haven't try Candy Cane too, but this manicure is so amazing! :)

    ReplyDelete
  21. Mrak mi je ovo! Toliko dobro izgleda da podjseća na one fine božićne lizalice! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti... i je inspirirano božićnim lizalicama ;)

      Delete
  22. Everyone loves candy canes :). I have a candy cane nail design on my blog too :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. candy canes all over the blogosphere, love it :D
      thank you :D

      Delete
  23. They are so pretty your so talented I wish I could do that !! I followed xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks, that's so sweet of you :D
      with some practice you'll be able to, don't worry ;)

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...