Friday, December 14, 2012

12 Days of Christmas Nail Art Challenge - Gifts

Hi my friends!

I still haven't wrap Christmas gifts, to tell you honestly I haven't bought any of them yet. So, instead of gifts I'll just show you some wrapping paper with cute bows .
Nisam još zamotala poklone koji idu ispod božićnog drvca, ma da budem iskrena nisam još ni kupila ništa. I zato, umjesto darova pokazat ću vam papir za umatanje i slatke mašnice .




Believe it or not, this was my fourth attempt... I tried freehand nail art, then nail polish who refused to dry, and with my third manicure I hit the coffee mug and ruined it, of course... oh, this just wasn't a day for polishing 
And, it seems like this has become a costume of mine, let me introduce you to my lovely assistants - all of them holographic, except the last one, that one is a flakie. I used Konad polishes for stamping - white, blue, red and black, but those are to shy to stand in front of the camera . By the way, flakie over holo is not such a great idea.
Vjerovali ili ne, ovo mi je bio četvrti pokušaj... pokušala sam nešto nacrtati (nije išlo), iduća je podloga bio lak koji se odbijao osušiti, a s trećom manikurom sam udarila u šalicu kave... i pokvarila je, naravno. Ovo baš nije bio dan za lakiranje .
A čini se da mi je i ovo postao običaj, moram još predstaviti i svoje ljupke pomagače - svi holo osim posljednjeg koji je poslužio kao nadlak - flakie. Za štambiljanje sam koristila Konad lakiće - bijeli, plavi, crveni i crni, koji su pak bili prestidljivi da bi stali ispred kamere . Usput, flakie preko holića i nije baš neka sjajna ideja.


Hope you had a better day, just before you hit the pillow, check out what the other girls have done.
Nadam se da je vaš dan bio bolji, ali prije no što spustite glavu na jastuk, provjerite što su druge cure napravile. 

Till we meet again... love, Žana

30 comments:

  1. Uh, koje boje!!! Da imam ovoliko lakova kao ti, vjerojatno bih i ja svaki nokat svoju boju ;) Moram priznat da ti je ispalo milijun puta bolje nego što sam ja nešto prošle godine kemijala http://tousledday.blogspot.com/2011/12/christmas-nails.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. ova tvoja uopće nije loša... a meni danas jednostavno nije išlo, dobro je iti ovo ostalo na noktima ;)

      Delete
  2. i havent bought presents yet either....im getting a little worried. :s Beautiful nails! ^.^

    ReplyDelete
  3. Ti imala problema????Ne vjerujem...mašnice su baš slatke.

    ReplyDelete
  4. It's really pretty, I want giiiifts :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh, i want gifts too... but that doesn't mean that i'll get any ;)

      Delete
  5. Boje boje,prekrasne <3 Ima dana koji su skroz anti nail art,zar ne :( ali na kraju je ipak super ispalo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne da je bio anti nail art, nego sam jedva uspila i nokte nalakirat, prestrašno :O
      i opet mi se čini da sam s dodavanjem flakieja uprskala holiće :(

      Delete
  6. If I had to choose only one wrap, I'd pick a ringer finger :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. *ringER finger - that's something new LOL. I meant ring finger ;)

      Delete
    2. nice choice... it's not a bad idea to have ringer finger ;)

      Delete
  7. These are cute!!! I love the stamp and different colors.... I need to shop too :/ LOL I'm hoping it isnt too crazy today when I go haha!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks... i went to shopping today, oh boy, it's already frantic :P

      Delete
  8. I love it so much for it's colour combination!

    ReplyDelete
  9. joj kako mrzim kad stamping krene zezat, zato ga i ne radim cesto, ako ne ide prvi put nema sanse da cu taj dan vise probavat. 2nite <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma ne samo da je stamping zezao, nego sve što sam dotakla :P
      šteta što sam stavila flakie, holići se ovako izgube :(

      Delete
  10. Odlična upotreba AMEX kartice!!! ;)
    Mašnice su veri kjut!

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol, moj fleksibilni frend, uvijek tu ;)
      hvala ti :D

      Delete
  11. I love this, both the colors and the bows!

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...