Sunday, August 19, 2012

Just an awesome blue

Hi my friends!

This polish looks so great that I just don't want to cover any part of it. My ladies, Depend 295!
Ovaj lak izgleda tako dobro da nije bilo šanse da ga pokrijem s ičim. Moje dame, Depend 295!





On the pics two coats, no topcoat, taken outside, in the shade. The color is fabulous! It's nice pigmented, one coat is almost enough, but I did two. The drying time is great! This was really pleasant surprise. On the pics taken in the sun you can even see this nice shimmer.
Na fotkama su dva sloja, bez nadlaka, snimljene su vani, u sjeni. Boja je fantastična! Dobro je pigmentiran, skoro da bi bio dovoljan jedan sloj, ali sam stavila dva. Vrijeme sušenja odlično! Ovo je stvarno bilo ugodno iznenađenje. Na fotkama sa sunca možete vidjeti i shimmer.



I love it! Thanks Maria, excellent choice . I'm just gonna wear it and watch it for some time .
Obožavam ga! Hvala Maria, izvrstan izbor . Samo ću ga nositi i gledati neko vrijeme .

Till the next polishing... Žana   

55 comments:

  1. Mnogo dobar plavac!Ne znam dal ces se slozit samnom ali ovih plavih lakica nikad dosta :))

    ReplyDelete
  2. Jako lijepa plava nijansa! Volim! :) <3

    ReplyDelete
  3. Baš mi je divna plava nijansa i tvoji noktići su krasni :)

    ReplyDelete
  4. Jako lijepa nijansa, prava ljetna :)

    ReplyDelete
  5. This is gorgeous, love the little hint of shimmer in there.

    ReplyDelete
  6. Podseca me na more, jako je lep.

    ReplyDelete
  7. jao jao treba mi, treba mi hitno. prekrasan je

    ReplyDelete
  8. aaj boja je bas fantasticna kao sto kazes! =D =D

    ReplyDelete
  9. krasan je,volim kada su takvi dobro pokrivni

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, super je kad se ne moraš gnjavit s 12 slojeva :-D

      Delete
  10. obožavam plavce! ovaj je divan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. da... uz crne, sive, ljubičaste... i zelene, plavci spadaju u moje omiljene boje lol

      Delete
  11. I'm so glad you like it - and it looks fabulous on you!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm b.t.w wearing all three Gabrini's in a cute design, hope to do swatches of them for Saturday, and then nail art posts with each of them the 3 days after that :)

      Delete
    2. thanks my dear :-D
      can't wait to see your manicure :-D

      Delete
  12. Leep!

    Jaz imam zelo rada Depend lake. Imajo super formulo, mažejo se lepo in še dokaj obstojni so. Pa toliko različnih barv je :)

    ReplyDelete
  13. Prekrasan! Ja sigurno ne bih izdrzala da mu ne dodam neki cvetic, hihihi...! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma past će još nešto uz njega... ali nemoj nikom reći ;-D

      Delete
  14. Jao, savršen je! Obožavam tu nijansu plave! :D
    Pratim te. ;)

    http://the-wandering-heart.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. It's the best colour for summer!

    ReplyDelete
    Replies
    1. i still can't decide which one is the best for me :-D

      Delete
  16. I agree it is very nice, I wish i have heels in this color:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks... it's cheaper to have a nail polish than heels in this color ;-D

      Delete
  17. Nećuuuuuuu! i ja bih takav lak i noktiće... šmrc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol, ma ima ovakvih bojica... a nokte ne možet dobit, za njih sam se pošteno namučila ;-D

      Delete
  18. Leeep je! Pa po navadi nisem navdušena nad modrimi. :D

    Bi se pridružila najinemu nail challengu? :D Več informacij je na blogu, te bova pa zelo veseli! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :-D
      jeeej, novi izazov, sviđaju mi se tvoji izazovi <3

      Delete
  19. Izgleda prekrasno!! Morem ga dobit, saj sem res nora na modro zadnje čase =).
    A misliš da bi bil dober za štemplanje?

    ReplyDelete
    Replies
    1. i mene su totalno obuzeli i plavi i zeleni pa sam morala malo pobjeć od njih ;-D
      nisam baš sigurna da bi se dalo štampat s njim, prvi sloj je bio dosta proziran :-(

      Delete
  20. Jako mi se sviđa u kombinaciji s tvojim tenom.Baš ste se uskladili,(tvoj ten i lak, je l'?)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma da, mi smo u savršenom skladu ;-D
      hvala ti :-D

      Delete
  21. It's really awesome blue!

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...