Friday, August 3, 2012

Do you like lace?

Hi my friends!

Surprisingly, for today's manicure I didn't choose any of my new polishes... I couldn't decide where to start. But I participated in lace theme weekly challenge, so I made this:
Za divno čudo, nisam odabrala nijedan od mojih novih lakića za današnju manikuru... nisam se mogla odlučiti odakle krenuti . Ali sam sudjelovala u tjednom izazovu s temom čipka pa sam napravila ovo:



  
I used Catrice 'Sold Out For Ever' as base color, then did the stamping with Essence 'metal battle' from 'Metallics' collection and Konad image plates m57 and m65. The stamping went pretty smoothly, but then I menage to smudge the design with a top coat, I hate when that happens . It's one of those days when I have to say: 'It looks so much better from the distance.'
As for my giveaway... it turned up that the first winner, Amber, is from USA, so I had to choose another one. The second one was Lucija... I mailed her 4 days ago, she didn't respond yet so I'm choosing winner for the 3rd time. Really! That kills all the fun from the giveaways .
Za bazu mi je poslužio Catrice 'Sold Out For Ever', a za pečatiranje Essence 'metal battle' iz 'Metallics' kolekcije i Konad pločice m57 i m 65. Otiskivanje je prošlo prilično glatko, ali onda sam uspjela nadlakom zamrljati uzorak, baš mrzim kad se to desi . Još jednom moram reći: 'Stvarno bolje izgleda uživo.'
A što se tiče darivanja... prva dobitnica, Amber, je iz Usa, pa sam morala odabrati novu. Druga je bila Lucija koja mi ni nakon 4 dana nije odgovorila na email, pa sam bila prisiljena birati i treći put. Stvarno! Da znate da ovo ubija svu zabavu darivanja .

a Rafflecopter giveaway

Ok, this is it, the last winner is Tatjana, congrats my dear, hope you're gonna claim your prize.
Sad je to valjda to, najfriškija dobitnica je Tatjana, čestitam draga, nadam se da ćeš prisvojiti nagradu. 

Till we meet again... love, Žana

51 comments:

  1. haj ako se ne javi tatjana, nadam se da je cetvrta sreca moja, hah =)
    predivna manikura, =D bas je zanimljivo

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :-D
      ali ovaj put nemaš sreće, tatjana se javila ;-)

      Delete
  2. I love lace(on nails), I should definitely try this design!

    ReplyDelete
  3. Love the lace mani. And also you logo photo collage.

    ReplyDelete
  4. this is a beautiful manicure! :) love the double stamping.

    ReplyDelete
  5. This is very beautiful, great idea!!

    ReplyDelete
  6. Jedna vrlo romanticna i slatka manikura,bas je super!

    ReplyDelete
  7. Super je manikura, moram tudi jaz enkrat poskusiti nekaj podobnega.

    V tretje gre rado in tokrat je bila sreča na moji strani (ja ja, jaz se ta Tatjana). Komaj čakam, da preizkusim nagrado. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. probaj, brzo brzo ;-D
      ma znam ja da si to ti... ovaj put je baš bilo - bez treće nema sreće :-D

      Delete
  8. Čestitke Tatjani, a čipkica je savršena :) Odlično!

    ReplyDelete
  9. Interessting nail art and congratulation Tatjana ;3.

    lg Neru

    ReplyDelete
  10. nisam sigurna sto da mislim o cipki, nekad je volim, a nekad ne valjda ovisi o danu. ajde napokon da si odabrala pobjednicu koja se javila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. napokon... da se ona nije javila, ostavila bih ga sebi :-(

      Delete
  11. Ti si moja najdraža mikro slikarica! Nisam dobivala izvještaje o tvojim postovima, pa odlučih navratiti da vidim što ima novog. Ne znam što se dogodilo, ali sam za svaki slučaj ponovila "sljedbeništvo". To je tek toliko da se opravdam što tek sad vidim novi izgled bloga;) Sviđa mi se!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti <3
      izgled je skroz friški, što se toga tiče nisi puno zakasnila ;-)
      još moram navratit do tebe da me naučiš one stroke, tko će mi onda bit ravan ahahaha

      Delete
    2. daaaaaa... samo kad zaladi ;-D

      Delete
  12. Čudovita manikura!!!! Meni se tudi pogosto dogaja da malo razmažem vzorček, ampak še vedno izgleda mnogo lepše, kot pa da bi sama kaj narisala =).
    Imaš pa res smolo z zmagovalkami. Si pa Taya zagotovo zasluži nagrado =))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti... istina, da sam ovo išla crtat nema šanse da bi bilo tako dobro, stamping je bolji :-D
      i da, imam smolu s darivanjima :-(

      Delete
  13. Gorgeous lace mani! Very lovely combination!

    ReplyDelete
  14. Ako se Tatjana G. ne javi,izbriši ono G. pa ću se ja javiti i problem rješen,comprende?

    Manikura je vragolasta skroz,rekla bih mrežasta čarapa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tatjana G se već javila, lakić na putu ;-)
      ovaj put si zakasnila :-(
      drago mi je da ti se sviđaju moje 'čorape' <3

      Delete
  15. Wow! I always thought that the lace design will turn out so dark and kinda gothic style, but this one is so elegant! I love it:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you dear... with a light background it doesn't look that gothic ;-)

      Delete
  16. I love your lace mani! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. P.S. and also a new look of your blog :)

      Delete
    2. thank you Irina, i'm so glad you do :-D

      Delete
  17. Very cool double stamping! It's hard to pull off well!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks :-D
      i had more troubles with a topcoat than with stamping :-(

      Delete
  18. Slatke mrezaste carapice...uuups...slatka cipka! :-) Ja imam utisak da bi se ta dva stampanja meni razmazala samo tako...! Super ti je uspelo, jedina stvar koju bih promenila (u stvari probala i tu varijantu) je da su dve stampe u dve razlicite boje.. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol, samo se ti rugaj mojim čarapicama ;-p
      može i u dvije boje, ali mi se činilo da bi čipka trebala bit jednobojna :-D

      Delete
    2. Ma uopste ti se ne rugam, ne bih si to nikad dozvolila, to je izgleda samo ljubomora, ti znas da ja nesto slabo stampam...! :-)

      Delete
    3. ma daj, da meni crtanje ide tako dobro ne bi mi ni na pamet palo igrat se pečatima :-D

      Delete
  19. I am so jealous of your stamping skills--what a cool, pretty look!

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...