Thursday, August 9, 2012

Holo awesomeness

Hi my friends!

I love, love, love holographic polishes, so this one is no exception. Can you guess it which one?
Obožavam holografske lakiće, tako da ni ovaj nije iznimka. Pogađate koji je ovo?


It's Depend holographic in 2035, of course! First picture taken under artificial light, at night (because I couldn't wait till morning to try it on), the second one outside in the shade, the rest of them in the sun, two coats with topcoat. 
Pa Depend holographic 2035, naravno! Na prvoj fotki pod umjetnim svjetlom, noću (jer nisam mogla dočekati jutro da ga probam), druga vani u hladu a ostatak na suncu, s dva sloja i nadlakom.





It's pale green shade, maybe I could applied three coats instead of two. I'm so glad this beauty is in my stash, thank you Maria . But... I wanted to see how Nubar 'reclaim' would look with it, so I added some stamping... it can't get any subtler than this (the plate is Dashica XL SdP 11).
Radi se o svjetlozelenoj nijansi, možda sam ipak mogla nanijeti tri sloja umjesto dva. Drago mi je što ga imam u kolekciji, hvala ti Maria . A onda sam htjela vidjeti kako bi Nubar 'reclaim' izgledao s njim, pa sam dodala i malo pečata... ne može bit suptilnije od ovoga (pločica Dashica XL SdP 11).






If you're really careful, you can see the differende between these two polishes, and if you're not sure it there's any, here are those two bottles together. Nubar is greener than Depend... but what a heck, I want them both .
Ako ste baš pažljive, vidjet ćete razliku između ova dva laka, a ako niste sigurni ima li je uopće, evo i obje bočice zajedno. Nubar je zeleniji od Dependa... ali dovraga, želim ih oba .


Which one is your favorite?
Koji je vama draži?

Till we meet again... love, Žana

71 comments:

  1. It's really nice, I don't think I have a green that shade in my holo stash!

    ReplyDelete
  2. to mi je jedini još neisprobani depend holo! moram tu grešku ispraviti što pre, izgleda stvarno fantastično!

    ReplyDelete
  3. vidi se razlika, a rezultat je divan! :)

    ReplyDelete
  4. Uau, super! Tudi meni sta všeč oba lakca! =))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma tko bi se odlučio između ovakvih ljepotana :-D

      Delete
  5. Depend, iako ni drugi nije loš. Obožavam kako je stalno drukčiji, ovisno o svjetlu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, igra svjetla na njemu i je ono što ga čini tako fantastičnim :-D

      Delete
  6. Nubar mi je ljepši :), ali i Depend nije loš.
    Holo lak ne može da ne valja :D

    ReplyDelete
  7. Ma baš su ti ružni da ružniji ne mogu biti :-) Odmah ih spakiraj i riješi ih se. Javim ti na koju adresu :-)))

    ReplyDelete
  8. meni su svi lipi lakovi i odličan je novi dizajn bloga

    ReplyDelete
  9. Volim holice u bilo kojoj boji:) Ovaj nubar mi je skroz zanimljiv!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nubar je savršen, ima onaj sitni linearni holo dok je kod dependa više raštrkan :-D

      Delete
  10. Oba su predobra, =D bas se ne mogu odluciti, a novi dizajn bloga isto predobar,

    ReplyDelete
  11. Čudovita lakca, no Nubar mi je za malenkost bolj všeč :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. za dlaku je i moj favorit... ali neka njih oba kod mene ;-D

      Delete
  12. I've never heard of Depend polish before, but wow, I love this green!

    ReplyDelete
    Replies
    1. it's swedish brand... but you can found other brands in hong kong that we don't have here ;-D

      Delete
  13. I don't like holo's....I Love them! looks great!

    ReplyDelete
  14. I like both holo polishes they look so nice in sunlight <3.

    lg Neru

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes, in the sun they show all their beauty :-D

      Delete
  15. It looks beautiful on you, and what a great idea to stamp with Reclaim, an absolutely gorgeous result!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you my dear, if it wasn't for you, i couldn't brag about it ;-D

      Delete
  16. Ooo, tale Depend je pa lep, pa sem ga čisto spregledala v trgovini. :)

    ReplyDelete
  17. Odlican je, super mi izgledaju njihovi holici, steta sto ih neam ovde

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma ni kod nas ih nema... ali ja se lukavštinom dokopala par njih ;-D

      Delete
  18. I love holo too never heard of that brand.

    ReplyDelete
    Replies
    1. swedish brand, maybe you'll find it one day ;-D

      Delete
  19. Aww~!! I LOVE this type of holo SOOOO very much!! Such amazing sparkles like MAGIC!!!! :D

    ReplyDelete
  20. Divan! Sviđa mi se štampana verzija!

    ReplyDelete
  21. holo <3 doduse zelena opet :/ :P

    ReplyDelete
  22. Moj najljubši Depend holo. Nubar je tudi prekrasen, želim ga. <3

    ReplyDelete
  23. Nisam baš za zelene nijanse ali lijep je lakić :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. u posljednje vrijeme zelembaći su mi na vrhu popisa ;-D

      Delete
  24. Now you know just how much I love holos!! This is gorgeous!

    ReplyDelete
  25. Divan je!!! Obozavam holo lakiće.... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma svi volimo holiće... ili barem većina nas ;-D

      Delete
  26. jedan ko nijedan... he he oba su nice

    ReplyDelete
  27. One of the most beautiful holos ever!
    =D
    Rock Ur Nails!
    rockuroutfit.blogspot.com.br

    ReplyDelete
  28. opet depend lakić :) prekrasna boja

    ReplyDelete
  29. The holo is pretty on both, but that stamping is a bit too subtle for my poor weak eyes. :)

    ReplyDelete
  30. Osobno, Nubar mi je bolji jer je zeleniji i ne djeluje mi ''isprano''. Ali, ruku na srce, ne bih se bunila da bilo koji imam :D

    ReplyDelete
  31. MEni sta oba prekrasna, kar se pa tiče manikure je pa tudi naravnost čudovita =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti draga... doduše, za ovu manikuru trebaš i mikroskop ;-D

      Delete
  32. Onaj prvi mi je odličan,na nešto me podsjeća iz maldosti,ali još ne mogu dokučiti na što!

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...