Thursday, August 23, 2012

All vampy today

Hi my friends!

It's been too many posts with swatches on this blog, ant it's time for some nail art .
Bilo je dosta postova sa swatchevima na blogu i vrijeme je za nail art .





I used a sponge to cover some of this red polish, it's still that CH Nail Fluorescent #1 from yesterday, with Chanel 'black satin'. I didn't bother to do great gradient, I just sponged around. Then I used thin brush to throw some lines over it. See how these lines looks 3D, because of the thick formula of this polish!? When I sealed everything with topcoat it was dried almost instantly. At the end, I was pretty happy with my vampy manicure and it was noticed everywhere .
Do you like it?
Poslužila sam se spužvom da pokrijem nešto ovog crvenog laka, još uvijek je to CH Nail Fluorescent #1 od jučer, s Chanelovim 'black satin'. Nisam se ni trudila napraviti dobar gradijent, samo sam 'spužvala' da ga malo pokrijem. Onda sam tankim kistom nabacila i par linija preko. Vidite kako izgledaju trodimenzionalno  jer je lak prilično gust!? Kad sam sve zapečatila nadlakom, bilo je suho skoro u sekundi. Na kraju moram s vama podijeliti svoje zadovoljstvo manikurom koja je bila itekako primjećena .
Sviđa li se i vama?

Till we meet again... love, Žana

46 comments:

  1. Extra kombinacija,i bas mi je super sto izgleda kao 3D efekat,prava vampi manikura:)

    ReplyDelete
  2. Dobra, dobra:)) sad jos da kupim crni lak..

    ReplyDelete
  3. I love this twist on a simple gradient.

    ReplyDelete
  4. Me like ;) - it's gorgeous and vampy, well done!

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. well, you can keep it ;-D
      anyway, it seems it's going to be your way :-D

      Delete
  6. da sviđa! još i pitas ;) ma odlična je! joj,koliko ja kistova imam,kad bih još kupovala i za nail art.... ionako mi soba puca po šavovima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :-D
      ma ovi ti ne zauzimaju puno mjesta ;-)

      Delete
  7. Kombinacija je odlična. Baš mi se sviđa.

    ReplyDelete
  8. Wow! Very cool! And it's perfectly vampy. :D

    ReplyDelete
  9. Ta tko je ne bi primjetio? Zamišljam te svu u crnoj koži uz nju ;)))Da, vidi se 3D!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahaha, ma daleko sam ti ja od crne kože ;-D
      p.s. ali kad je jaaaaako hladno nosim smeđe kožne hlače ;-)

      Delete
  10. Lepa kombinacija... i naravno te dve boje se super slazu! :-)

    ReplyDelete
  11. I luuuv it!! It's so cool and looks super artistic!!:D

    ReplyDelete
  12. Oooo, fantastično. <3 Moja omiljena kombinacija boja. :)

    ReplyDelete
  13. the effect you got is really cool! :) thank you for entering my giveaway and good luck! :)

    ReplyDelete
  14. these are gorgeous! :) love what you did here!

    ReplyDelete
  15. The are so cool! Xx

    ReplyDelete
  16. fino izgleda, dok nisam blize pogledala mislila sam da si lijepila trakice pa gradient radila preko a ne da su linije naknadno radjene

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma nisam se sjetila odmah ubacit trakice... ali ni ovako nije ispalo loše ;-D

      Delete
  17. Baš zgodna manikura, meni se sviđa! :)

    ReplyDelete
  18. I like it too, original with the red '3D' lines.

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...