Monday, August 6, 2012

Practical application of geometry

Hi my friends!

You've probably seen this kind of manicure... probably even know how to do it...
Možda ste već i vidjele ovakvu manikuru... možda čak znate i kako ju napraviti...


... but for those of you whom don't know how, let me show you. Prepare yourself for lesson in geometry . First we gonna take some tape, I recommend Scotch tape, it's really easy to work with it. Then you'll take few of your polishes and apply it on the tape, like this.
... ali za one koji ne znaju... e pa, sad će i one znati. Pripremite se za lekciju iz geometrije . Prvo ćemo uzeti neku ljepljivu traku, preporučujem Scotch traku, meni je najlakše raditi s njom. Onda uzmite par lakova za nokte i nalakirajte traku, ovako nekako.


Let it dry, during that time you can polish your nails, what ever color you like. Don't forget to use a basecoat.  I've choose Color line '56'. The formula of this polish is kinda weird, it's not thick, but it behaves like it is, it dries semi matte, but the color is really awesome. On these pics i have two coats with topcoat, it looks so much better with topcoat, trust me. First two pics were taken in the shade, the last two in the sun.
Pustite to da se osuši a vi nalakirajte nokte, s kojom god bojom hoćete. Ne zaboraviti nanijeti bazu. Ja sam izabrala Color line '56'. Lak mi je malo čudan, nije gust, ali se ponaša kao da je gust, osuši se polumat, ali je zato boja super. Na fotkama su dva sloja s nadlakom, vjerujte mi, puno bolje izgleda s njim nego bez njega. Prve dvije fotke poslikane u hladu, zadnje dvije na suncu.





See that awesome tiny shimmer in the sun? This polish reminds me of bubble gum . My niece Ivana is just like 'our' Ivana, they're both crazy for pinks . Next you have to do is take the sharpest scissors you have and cut those polished tape in pieces... any shape you like, any size you want.
Vidite ovaj sitni shimmer na suncu? Lak me totalno podsjeća na žvakaće . Moja nećakinja Ivana je ista kao i 'naša' Ivana, obje su lude za pink lakićima . Sad morate uzeti najoštrije škarice koje imate doma i izrezati ove trakice... bilo koji oblik, bilo koja veličina.



I put them on a foil, this is what is left after manicure, that way I can use them when ever I want. You really don't need to worry if they are proper shaped or not, have fun and let the child in you play! If your polish is dry, stick them on your nails... don't forget to put a generous coat of topcoat on the top. Maybe you'll manicure will look like mine, probably it'll be even better . First two pictures taken in the sun, the last two in the shade.
Stavim ih na foliju, ovo je ostatak od manikure, i na ovaj način ih mogu iskoristit kad god budem htjela. Ne trebate se opterećivati jesu li pravilnog oblika ili nisu, zabavite se, pustite dijete u vama da se igra! Ako vam je lak suh, zalijepite svoje naljepnice na nokte... ne zaboravite i velikodušan sloj nadlaka preko. Možda će vam manikura biti kao moja, možda čak i bolja . Prve dvije fotke sa sunca, zadnje dvije iz hladovine. 





When I asked you what would you change on my blog, some of you said that you'd like to see more tutorials. Till I get some tripod or better webcam than I have now, you'll have to take them as they are... it's not easy to work and take pictures with just one hand. Even better idea is to have an assistant, preferably some handsome boy in the early thirties .  
Kad sam vas pitala što mislite o blogu, neke od vas su rekle da bi rado vidjele više tutorijala. Dok ne nabavim stalak za fotić ili bolju web kameru od ove koju imam sada, morat ćete se zadovoljiti s ovakvim tutorijalima... baš i nije lako raditi kad morate držati kameru u jednoj ruci. Čak mi se puno bolja čini ideja da si nabavim asistenta, zgodnom momka u ranim tridesetima .

Till the next polishing... love, Žana

73 comments:

  1. wow this is soooo awesome! i love all the colors and shapes, very 80's rock!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks, now that you've mentioned it, i see that it's so 89's :-D

      Delete
    2. i tried this out! http://clawsup.blogspot.com/2012/08/an-inspired-geometrical-design.html

      Delete
    3. yeeey, it looks great, i'm so glad you dared and tried it :-D

      Delete
  2. sooo cool, I'll have to try this : )

    ReplyDelete
  3. Ou jea, ovo veceras (ali s' nekom zelenom podlogom ):))
    Imam jednog asistenta viska. Da saljem? XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. ako napraviš obavezno stavi na blog :-D
      i šalji asistenta, naravno ;-)

      Delete
  4. What a great idea to make the triangles on scotch tape! Love the way it turned out!

    ReplyDelete
  5. I like these tape nail arts and want too try it too :D. Nice result!

    lg Neru

    ReplyDelete
  6. I didn't know how to do manicure like this before :). It looks really cool!
    I wonder what green you used on a scotch tape?

    ReplyDelete
    Replies
    1. now you know it ;-D
      green is gabrini multivitamin 362, but it turned up too transparent on nail

      Delete
    2. Thanks for the answer :)

      Delete
  7. Haha, svidja mi se naslov posta :) Super izgleda! Imam tog Color Line i volim ga mnogo, super letnji lak

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :-D
      malo mi je stvarno čudan, je li i tebi bio takav? ali stvarno super izgleda, skoro neonac :-D

      Delete
  8. zanimljiva manikura :) to bi valjda i ja (totalni antitalenat) znala napravit :D baš budem probala..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :-D
      ok, nisam ni ja baš naročito spremna, ali ide to, probaj ;-D

      Delete
  9. hej bas dobra ideja, ja nisam znala za ovo, pa cu pokusat, jer imam puno lakova , puno boja, bas je zanimljivo, =D =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. drago mi je da ti se sviđa, možda i kod tebe vidimo sličnu manikuru ;-D

      Delete
  10. wow so creative! i like it, and wanna try this mani.

    ReplyDelete
  11. Great idea, and it looks really cool!!

    ReplyDelete
  12. Ovo mi je,mogu slobodno reci,jedna od naj naj manikura koje sam vidjela!Eto nisam imala pojma kako se radi stvarno krajnji rezultat je extra,bravo!

    ReplyDelete
  13. Wow!!!
    Really original and colourful and...
    oh makes me want to go on holiday!!!
    ah, but this friday... KRK I'm coming!!!!!
    XOXO

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you :-D
      enjoy your vacation in croatia :-D

      Delete
  14. Haha, hitro poišči asistenta! :D
    Super manikura, super ideja! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :-D
      za asistenta ću morat objavit oglas ;-)

      Delete
  15. Jako, jako zanimljiva tehnika! :-) Super ti je manikir, precizan, veseo, a fina je i boja baznog laka! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eto, mogu i ja bit precizna ahahaha
      hvala ti :-D

      Delete
    2. Ma super si ti precizna kad hoces i pre svega kad imas vremena! :-) Nego, zaboravila sam da ti napisem da mi se dopada novi izgleda bloga, sa manikirom "susenje vesa" hihihi... fenomenalna je pa je i red da bude u prvom planu! :-) ali mene odusevljava ova pored nje, sa glitercicima po noktima...! :-)

      Delete
    3. hvala ti draga <3
      joj, i meni ti glitteri predobro izgledaju na noktima, nisu baš praktični ali su spektakularni *.*
      mislim da ću mjenjat manikure u izlogu, strašno je teško odlučit se za samo par njih ;-)

      Delete
  16. Predivno si ovo napravila! MOram reći da nikako da probam i sama nešto tako :) Moram reći i da mi se novi dizajn jako sviđa! A svakako si uzmi asisenta u ranim tridesetima ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :-D
      uf, nadam se da će i asistent uletit ;-)

      Delete
  17. Awesome idea! Really nice mani.

    ReplyDelete
  18. great manicure! :) love the tutorial ^.^ must try!

    ReplyDelete
  19. Great idea (both the manicure and the assistant)It's not so important with tutorials, but YOU NEED AN ASSISTANT :-)

    ReplyDelete
  20. This is soo cool!
    Can I do it too?? (^__^)

    ReplyDelete
  21. It's perfect for these sunny days and very cool :) I'd like to try this technique myself, it seems very funny (and I'm a child inside).

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes, it's quite summery, and if you like to play this is great idea, thank you :-D

      Delete
  22. Gah, these are so totally cute!! I have *got* to try this. :D

    ReplyDelete
  23. I've never seen this technique before!! It looks so cool!! Thank you for doing a tutorial;D I love the new design of your blog too btw;p

    ReplyDelete
  24. kad nadjes zgodnog asistenta u ranim tridesetima, javi ako ima zgodnog prijatelja u istim godinama ;)moze i mladji naravno. a lakovi taj color line je bas super roza boja, a ovo izradjivanje trokutica i svega je bas zabavno, probat ce se jednom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol, pa ti si mlađa, tebi će bit lakše šta upecat nego meni ;-D
      nadam se da ćemo i kod tebe vidit sličnu manikuru :-D

      Delete
    2. meh cini se meni da je vec sve dobro zauzeto, ja ne znam kad ih upecaju, u vrticu valjda. a bit ce manikura, al vjerojatno tek na jesen, sad je sve kompliciranije od obicnog lakiranja prezahtjevno

      Delete
    3. lol, ma naći ćeš i ti sebi kakvog dobricu, ne sumnjam ja... a možda ti više voliš zloćke ;-D
      lakovi su mi u sobi a klima samo u kuhinji i dnevnoj... prvo psihičke pripreme odradim, dovučem ventilator tik do stola inaće ne bih niti jednobojno lakiranje odradila
      jučer mi je eksplodirao termometar, pa ti sad misli :-(

      Delete
  25. Mislim da sam već rekla na FB da je manikura predivna. Pitala sam se kako si ju napravila i sad znam :)).
    Možeš mi reći gdje kupuješ tu Scotch traku i po kojoj cijeni? To je neka ljepljiva traka ili..?
    Kad isprobam bit će na blogu, ali čekam dan da kupim fotić koji slika i izbliza hehehe i da se nokti oporave (a to sigurno neće biti prije zaposlenja)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :-D
      scothc traku sam kupila u intersparu, naći ćeš je u svakoj paprinici i knjižari, vjerojatno i u većim trgovinama na odjelu među školskim potrepštinama i ljepljivim trakama... mislim da je bila nekih 10ak kuna

      Delete
  26. Ja ovo nikada nisam vidjela,ali sam stvarno ostala paf!Pa dokle to ide?I ne da je super nego je super ( mislim dakle stvaaaarno!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mislim stvarno ;-D
      hvala ti, drago mi je da ti se sviđa <3

      Delete
  27. Volim ovakve manikure, odličan izbor boja!

    ReplyDelete
  28. This is freakin the coolest thing I have seen in quite a few days!!! I MUST try this out!

    ReplyDelete
  29. haha...e i meni nabavi jedog zgodnog momka :) kad budeš u tom poslu:P hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma čekaj, nitko ne garantira da ću nać i za sebe ;-D

      Delete
  30. Tole pa defenitivno morem poskusit!!!! joj, tvoji tutoriali so tako dobri, da imam mislim da že vsaj 3 manikure na seznamu manikur ki jih morem narediti =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti <3
      nadam se da ćeš to što prije odraditi i pokazati nam ih :-D

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...